KAMERAKYNÄ JA ISMO KIESILÄINEN

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
esitämme SLIDEPLAYER.FI
Advertisements

Missä on laupias samarialainen tänään?
Valitse sanomapalkissa Ota muokkaus käyttöön,
Käyttöohje: Kuinka luoda uusi tapahtuma. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Mikä on hänen ammatti? Missä hän on töissä? Mitä hän tekee?
Ohjeet videotarinan tekemiseen
Vektorit MA 05 Mihin lukiolainen tarvitsee matematiikkaa
Tehtävän- annot suomeksi 1. Vårt hemland Mistä Suomi tunnetaan? Mistäpäin maata maailmankuulut brändimme ja tuotteemme tulevat? A. Yhdistä tuote.
KE Teknillisen kemian seminaarikurssi. Seminaariesitykset Ti klo 9-10 Ohjeita esim. –J. W. Niemantsverdriet: How to give successful oral.
Lukemaan oppii vain lukemalla
Pupa-versot rakennekaavio / päätaso
TEKSTITYYPIT RK s. 238.
Käyttöohje: Kuinka ilmoittautua tapahtumaan. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Osallistumista tukeva mediakasvatus peruskoulussa
Kerro parille, miltä tuntui tehdä rentoutusharjoituksia. Kerro myös mikä häiritsi/syvensi sinun rentoutumistasi. Kotitehtävän läpikäynti.
Käyttöohje: Kuinka lisätä käyttäjä ryhmääsi. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Kirjasto avoimena oppimisympäristönä – Tiedonlähteitä.
Syntaksin harjoituskurssi CYK140
UMF I Luento 7. Viime kerralta Lue II.5 ja II.6. Lause II.5.1 tapauksessa f(x,y) = (x, sin(y)) ja g(x, y) = (cos(x), y). Voit lähettää epäselvistä kohdista.
Kuvaus – Kamera - Käy. Ideoidaan. Suunnitellaan. Käsikirjoitetaan. Kuvataan. Näytellään. Editoidaan. Esitetään. Arvioidaan.
Esityksen havainnollistaminen Eeva-Leena Aittoniemi
Kysy parilta. Muista päiväys. Mikä päivä eilen oli
Sisältö Menetelmän taustaa Menetelmän 8 askelta – 1. Liikkeelle (Move!) – 2. Video minulle – 3. Puhetta minulle – 4. Video sinulle – 5. Puhetta sinulle.
Yhdyssanat, jotka kirjoitetaan erikseen
Digitarina Multimedia oppimisprojektina 2012 Vaka.
Lauseenvastikkeet AI 15.
Opettaja antaa treenin ja informoi, miten se tehdään. Sinä treenaat.
Tervetuloa koulutukseen!. Ryhmätilanteet ja sanaton viestintä.
Missä kaupunki X? Esimerkki PaikkaOpin käytöstä opetuksessa tehtävän idea: luokanopettaja Minna Glogan toteutus: koordinaattori Virpi Hirvensalo.
Ergonomia Seisomatyö.
Viestintäkoulutus PDG Maija-Liisa Heikkilä.
TERVEYSTIETO 8 1. Tunne itsesi. Tunne itsesi Itsetunto tarkoittaa omien hyvien puolien ja heikkouksien tuntemista sekä niiden arvostamista. Kukaan ei.
Märta Kinnunen1 TUNNE OPPIMISTYYLISI JA KÄYTÄ SITÄ HYVÄKSESI.
Huomautus: Tämä esite on suunniteltu tulostettavaksi. Ennen kuin ryhdyt tulostamaan korttikartongille, tee koetulostus tavalliselle paperille ja varmista,
Keskustele kaverin kanssa:
Johdanto Kuvailuteksti harmaaseen palkkiin:
2. Oppimiskerta PERSISTENT
Runous.
9lk kirja-analyysi.
Lämpimästi tervetuloa!
Tajua mut! –toimintamalli koulutus
Kirjallisuuden käsitteitä
YK eli Yhdistyneet kansakunnat
Missä kaupunki X? Esimerkki PaikkaOpin käytöstä opetuksessa
Harjoituksia II.
Harjoituksia II.
OP TUNTI
Keskiviikko 30. maaliskuuta 2016
Suomi 1B Torstai 21. huhtikuuta 2016 Sinivuokko.
Mikä ihmeen objekti?.
kolme pistoa 1. Ristipisto (Cross stitch): kuvaohje
Videoesitelmät FIBS 5 kevät 2016.
Aloita täältä, täydennä säännöllisesti!
Sanaluokat 5-6 luokat
Suomen kirjoituskurssi edistyneille
Elinan kokemukset ja oppimiset Taitava Viestijä –kurssilla
VOIMAVAROJEN TALO Piirrä vihkoon/paperille talo, jossa on 5 kerrosta ja kussakin kerroksessa 2 huonetta Mieti ensin itseksesi kysymyksiä ja kirjaa ajatuksiasi.
Oman alan kirja Käy lainaamassa Myllytullin kirjastosta oman alan kirja. Pohdi ja kirjoita blogiisi (tee uusi artikkeli nimeltään ”Oman alan kirja”) ylös.
Tervetuloa Suomi 4B –kurssille!
PowerPointin tekeminen
Suomi 4B 3. luento Hurraa!.
Partion johtamismallin avulla
29. TERVEYS NÄKYY MEDIASSA
Lähdin juoksemaan, niin että muut jäivät jälkeen.
28. YMPÄRISTÖN VAIKUTUS TERVEYTEEN
Oma roolini osallistajana ja vuorovaikuttajana
TERVEYSTIETO 8 Aloitus.
Istuma- ja näyttöpäätetyö
Ergonomia Fyysisesti raskas työ.
Ergonomia Seisomatyö.
Esityksen transkriptio:

KAMERAKYNÄ JA ISMO KIESILÄINEN http://www.mystinenportaali.com/mediakasvatus/perusasiat.html

Kerro millaisia asioita huomioit kuvatessasi still-kuvaa?

KUVAUSTEHTÄVÄ 1 Käy kuvaamassa jokin kohde lähiympäristöstä missä teemana on työturvallisuus. Ota yksi kuva jossa jotakin on oikein. Näytä parille- pari kertoo mitä näkee. Vaihdetaan pareja.

Kerro millaisia asioita huomioit kuvatessasi video-kuvaa?

KUVAUSTEHTÄVÄ 2 Käy videokuvaamassa parin kanssa jokin tekeminen lähiympäristössä tiukalla rajauksella niin ettei henkilöä välttämättä näy. Näytetään parille- kerrotaan mitä nähdään. Vaihdetaan pareja.

Kirjoittakaa lause muistiin paperille. Harjoitustehtävä Kuvaus: Keksikää yksinkertaista tapahtumaa kuvaileva lause, jonka rakenne on adjektiivi + substantiivi + verbi. Esimerkiksi: "Terävä neula pistää Kuvatkaa tapahtuma yhdellä otoksella niin, että katsoja ymmärtää lauseen katsomalla kuvaa. Videossa ei ole puhetta tai kirjoitusta. Kirjoittakaa lause muistiin paperille. Katselu: Katsojat tulkitsevat näkemänsä tilanteen lauseeksi, jonka rakenne on adjektiivi + substantiivi + verbi. Menikö oikein? Voitte auttaa, jos arvaus on lähellä.

SANELUTYÖKALUT Etsi mobiililaitteestasi sanelutyökalu ja pohdi pienryhnässä kuinka sitä voisi hyödyntää työssäoppijan perehdyttämisessä.

Esimerkkejä Via ThingLink Orientaatio autokilta originaliin: https://www.thinglink.com/scene/831967193972342785 Soteala pelillisyys https://youtu.be/3VF9yO4wrhM Henricus Digimessut kevät 2016 https://www.thinglink.com/scene/791644157658529792 Laivasähkö - Eloa - hanke https://www.thinglink.com/scene/720572142797717506 Autoala pesuhalli https://www.thinglink.com/video/828337511251050497 13.9.2016

EEVA-LIISA JA KAUNIALAN SAIRAALA

PETRAN ESIMERKIT H5p

POHDINTAA JA PALAUTE