22.9.2016. NouHätä!-kampanjan uudet kasvot Päivitettiin kampanjan visuaalinen ilme vastaamaan enemmän tämän päivän nuorison kiinnostukseen Nettisivujen.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Voimisteluliiton ilmeen uudistus
Advertisements

Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
112-päivän hyväksi havaittu formaatti. Kaikkien 112 •Vietämme 112-päivää, koska haluamme vähentää onnettomuuksien ja tapaturmien määrää. •Tapahtumissa.
•Kausi on K-Vantaa Idän juhlakausi ja sen kunniaksi julistetaan jääkiekkoaiheinen piirustus- ja valokuvakilpailu. •Kilpailussa on kaksi sarjaa:
Myötäilta I materiaali
Ysiltä elämään Eväitä peruskoulun jälkeiseen elämään
YHTEISÖSUHTEET KOULUKAVERIPROJEKTI MIKÄ ON KOULUKAVERIPROJEKTI? 1. Hyvän toveruuden edistäminen kouluissa Tarjotaan klubeille palveluaktiviteetiksi! SLL:n.
Sari-Katja Niiles, Eeva Hiltunen ja Henna Kalima
Tietotekniikan käyttö opetuksessa alakoulussa Tuukka Kivioja.
YHTEISÖSUHTEET KOULUKAVERIPROJEKTI TARKOITUS Tarkoituksena on kehittää lasten ja nuorten tukemiseksi pitkäjänteinen ja vahva toimintamalli eri yhteistyökumppaneiden.
Turvatakuu -kohti riskitöntä opintaivalta Joensuu TERVETULOA!
Jotain siitä -seminaari Kehitysvammaisten Tukiliiton Kaveri-projekti Projektipäällikkö Kati Ruotsalainen.
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Aitoja tekoja joka päivä Energiansäästöviikko 2012.
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Twitter reaaliajan seurannassa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Rasisminvastainen viikko
Mistä voit anoa hyväksilukuja? muissa oppilaitoksissa suoritettuja kursseja aktiivinen koulun ulkopuolinen toiminta: esim. järjestö-, kulttuuri-, ohjattu.
Miten tapahtumani on uutinen?
 Ke (6. palkin päättöpäivä) lyhyiden kielten kuunteluita koululla. Liiku siis hiljaa ja noudata opettajien ohjeita.  To Penkkaripäivä.
Internet-markkinointi on muotoista Muotoja ja kanavia.
Sosiaalisen median mahdollisuudet yhdistystoiminnassa, 2 op
Lukion OPS-prosessin aikataulutusta
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
VetoVoimaa teknologia-aloille Hankkeen toteuttajaorganisaatiot Turun kaupungin sivistystoimiala / projektitoimisto ja ammatillinen koulutus.
Turvallinen Pirkanmaa Tulikettu-turvallisuuskoulutus Veijo Kaján.
Kaikkien aikojen Porvoo Alla tiders Borgå LUKION OPS-PROSESSIN AIKATAULUTUSTA OPS 2016.
Sosiaalinen media viestinnässä ja markkinoinnissa.
1 Moduuli 5: Leoklubien palveluaktiviteetit. 2 Palveluaktiviteettien suunnittelu Leoklubien palveluaktiviteetit.
Joensuun Katajan Liikkarit ja Loikka Vanhempaininfo ©Kataja-yu.
Käytännön kokemuksia sosiaalisesta mediasta Case Helsinki Mari Somero ja Riitta Kokkonen, Helsingin kaupungin matkailu –ja kongressitoimisto,
ÄKKILÄHTÖ 2016 Oulun malli. Punaisen Ristin valtakunnallinen valmiusharjoitus lauantaina Harjoitellaan ja kehitetään osastojen auttamisvalmiutta.
Yhdyshenköpäivät Hauho - JanneP, Street Team Crew -
Voimistelupäivät 2016 sponsoriyhteistyö
Skeema Ihminen on sosiaalinen olento Motivointi 1: Pohdintapilvi: Oletko sosiaalinen silloin kun olet sosiaalisessa mediassa?
VIESTINTÄ.
Jarkko Muhonen TeamProg
Kampanja –
FYYSISEN HARJOITTELUN VALMENTAJA
Lisää liikettä koulupäivään
Projektityö Blogi/Wiki –ryhmät – sähköposti opettajalle
"Missä tarve, siellä Lion"
Edistetään yhdessä järkevää lääkehoitoa
Maailman Parkinson-päivän some-kampanja

Joensuun Kataja Kinkka ja Monipuolisuus Vanhempaininfo
Kuka olisi hyvä luottamusmies? Kenet haluaisit hoitamaan asioista?
Skeema Ihminen on sosiaalinen olento Motivointi 1: Pohdintapilvi: Oletko sosiaalinen silloin kun olet sosiaalisessa mediassa?
Tammikuu Joulukuu Marraskuu Helmikuu Lokakuu LUKUVUOSI
Tee uusi kuva satavuotiaasta Suomesta!
Ilmaiset mobiilisovellukset liikunnan ja terveystiedon opetuksen tukena Katariina Autio, LitM, hankepäällikkö, Smart Moves -hanke Raija Oksanen, KM, suunnittelija,
Lapset ja media Marianna Halonen
Kenian lasten puolesta
OILI-palvelun tilanne
Kuka olisi hyvä luottamusmies? Kenet haluaisit hoitamaan asioista?
Järkevän lääkehoidon viestintäkampanja
Maksuttomat digityökalut liikunnan opetuksen apuna
Vertaisvinkkejä hankkeiden hyvään viestintään
Verkoston toiminta kehittyy – missä mennään?
HERKKYYSKAUSIVALMENTAJA
Aineistoja taloustiedon opetukseen Iina Lario Suomen Pankki
”Opiskelupaikan valinta on iso päätös, mutta loppuelämääsi se ei lukitse. Unelma-ammattiin voi päätyä montaa eri reittiä ja minkä ikäisenä tahansa.”
12 suositusta pelastustoimen viestinnästä
Syyskuu Huhtikuu Elokuu Toukokuu Lokakuu Maaliskuu Joulukuu Tammikuu
MATKAMESSUT   SFC Kouvolan Seutu ry järjestää matkan Helsinkiin matkamessuille. Matkan hinta 30,00 €/henkilö, joka sisältää matkan ja pääsylipun.
Yhdistysten toiminnasta
Case Hiil Hooyo – Neuvola maailmalle!
Tervetuloa(lippukunnan/ryhmän nimi) Tammileiri-infoon
LIITE vuotiaiden Audio-visuaalinen kulutus
Kierrättäminen on helppoa ja tärkeää! Hei!.
Esityksen transkriptio:

NouHätä!-kampanjan uudet kasvot Päivitettiin kampanjan visuaalinen ilme vastaamaan enemmän tämän päivän nuorison kiinnostukseen Nettisivujen ilme pysyy samana vuodesta toiseen, vain yksi osio muuttuu vuosittaisen teeman ilmeen mukaiseksi Opetus- ja oppimateriaalit saivat myös uuden ilmeen, mutta sisältö on sama. Sisältö uudistetaan mahdollisesti juhlavuonna Uusi kirjoitusasu:  NouHätä!  NouHätä! 2015  NouHätä! kampanja  NouHätä!-kampanja

NouHätä! 2015 Teemana edelleen poistumisturvallisuus: Bongaa EXIT Kampanja aloitettiin julkistamalla video Kouvolan koulupalosta Tähän mennessä video on tavoittanut yli ihmistä Facebookissa ja YouTubessa

NouHätä! 2015 – Biisonimafia YouTube-sketsiryhmä Biisonimafia mukana kampanjassa Hauskoja ja opettavaisia videoita: ensimmäistä videota katsottu jo yli kertaa Enemmän näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa (videot, videoblogit, somenostot) Mukana loppukilpailussa Voittajakoulu saa Biisonimafian vieraakseen

NouHätä! 2015 – Jontte Valosaari Myös Jontte Valosaari mukana kampanjassa Tuo palomiehenä järjen äänen Biisonimafian toilailuihin Näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa, suosittu pop-artisti NouHädän somessa ”Jonten Vinkki” - opettavaisia nostoja Juontaa loppukilpailun

Palkinnot

Materiaalit PowerPoint-pohja pelastuslaitosten käyttöön Julisteet ”Pöytäständit” Ajattomat roll-upit Uudet beachflagit aluekilpailuun ja loppukilpailuun? Uudet heijastinliivit aluekilpailuun ja loppukilpailuun?

Juliste

Pöytäständi

Aikataulu 2015 Ilmoittautuminen asti Alkukarsinnat viimeistään Aluekilpailut (Basecamp) Loppukilpailu (Grande Finale) 7.5. Loppukilpailu lähetetään suorana YouTubessa

Aikataulu 2015 Kouluille lähti kampanjainfo Opetushallitukselta Julisteet ja “ständit” pelastuslaitoksille joulukuun loppuun mennessä. Tammikuu on koulujen innostamisen aktiivista aikaa (myös Educa-messut silloin). Opettaja-lehti ilmestyy Educa-messujen yhteydessä, NouHätä!-mainos messunumerossa. Alkukarsintakysymykset ja -tehtävät sekä palkinnot pelastuslaitoksille mennessä. Aluekilpailukysymykset ja -tehtävät sekä palkinnot pelastuslaitoksille mennessä.

Aktiivisin pelastuslaitos palkitaan! Pelastuslaitoksilla tärkeä rooli koulujen houkuttelemisessa mukaan NouHätä!-kampanjaan Ilmoittautumisia voi seurata NouHätä!-nettisivuilta NouHätä!-ohjausryhmä palkitsee aktiivisimman pelastuslaitoksen Palkintona matka NouHätä!-loppukilpailuun eli Grande Finaleen Majoittuminen kylpylähotelli Rauhalahdessa aterioineen

Kannusta alueesi yläkouluja ilmoittautumaan kampanjaan!