Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Täydentävät ammattiopinnot MAJOITUSPALVELUT 12,0 op Kurssi Majoituspalvelujen perusteet 3.0 op sisältyy perusopintoihin kaikille, toteutuu nyt 4. jaksossa.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Täydentävät ammattiopinnot MAJOITUSPALVELUT 12,0 op Kurssi Majoituspalvelujen perusteet 3.0 op sisältyy perusopintoihin kaikille, toteutuu nyt 4. jaksossa."— Esityksen transkriptio:

1 Täydentävät ammattiopinnot MAJOITUSPALVELUT 12,0 op Kurssi Majoituspalvelujen perusteet 3.0 op sisältyy perusopintoihin kaikille, toteutuu nyt 4. jaksossa MAJOITUSPALVELUT 12,0 OP jakautuu seuraavasti: Hotellipalvelujen asiakaslähtöinen tuottaminen 3, 0 op Hotellijärjestelmät 3, 0 op Hotellipalvelujen operatiivinen ohjaus 3, 0 op Hotel Management 3, 0 op Lisäksi Majoitusliikkeiden kokouspalvelut 3,0 op; osa kokous- kongressi ja tapahtumamatkailu –kokonaisuutta 01/04/2015Savonia Business / Resto M.Haapakoski 1

2 Majoituspalvelut 12,0 op Opiskelija voi toimia itsenäisesti hotellin vastaanotossa ja myöhemmin operatiivisissa esimiestehtävissä sekä edelleen kokemuksen lisääntyessä mahdollisesti hotellin GM - tehtävissä 01/04/2015Savonia Business / Resto M.Haapakoski 2

3 Hotellin vastaanoton toiminnot HOTELLIPALVELUJEN ASIAKAS- LÄHTÖINEN TUOTTAMINEN 3,0 op Kansainväliset brändit ja konseptit Erilaisten majoitusyritysten palvelukokonaisuudet Vastaanoton eri osa-alueet ja päivittäiset toiminnot Majoituspalvelujen turvallisuus ja laatu Majoitusyrityksen jakelukanavat ja E-business Palvelukokonaisuuksien suunnittelu ja tuotekehitys Mahdolliset intensiivimatkat / projektiopinnot (Suomi / Hki) HOTELLIJÄRJESTELMÄT 3,0 OP Hotellivarausjärjestelmien esittely ja käyttö Hotellinx Suite Fidelio Opera 01/04/2015Savonia Business / Resto M.Haapakoski 3

4 Hotellin esimiestoiminnot HOTELLIPALVELUJEN OPERATIIVINEN OHJUAS 3,0 op Operatiivinen ohjaus ja sisäisten toimintojen johtaminen Vastaanoton esimiehenä toimiminen Kannattavuuden ja tuottavuuden suunnittelu, seuranta ja kehittäminen Henkilöstön ohjaaminen, tunnusluvut toiminnan ohjauksessa Asiakastyytyväisyyden mittaaminen ja asiakaspalautejärjestelmät Revenue Management HOTELL MANAGEMENT 3,0 op In English Global competitiveness in hospitality industry Distribution channels management Management information systems Measuring hotel performance Mahdolliset ulkomaan intensiivimatkat / projektiopinnot Toteutetaan yhteistyössä BBI:n (Brusssels Business Higher Education) kanssa 01/04/2015Savonia Business / Resto M.Haapakoski 4

5 01/04/2015Savonia Business / Resto M.Haapakoski 5


Lataa ppt "Täydentävät ammattiopinnot MAJOITUSPALVELUT 12,0 op Kurssi Majoituspalvelujen perusteet 3.0 op sisältyy perusopintoihin kaikille, toteutuu nyt 4. jaksossa."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google