Metropolian Alumnit Konseptisuunnitelma. Nykytilan kuvaus -Teksti sijoitettu suoraan navigaation otsakkeisiin -Epämielekäs -Ei erotu Metropolian omista.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Ammatillisen peruskoulutuksen valtionavustushankkeet Tuija Laukkanen
Advertisements

HALLITUKSEN JÄSENTEN TEHTÄVÄT YHDISTYKSESSÄ
Tampereen teknillisen yliopiston intranetratkaisut
Innostavan esityksen muistavat kaikki. Ideasta käytäntöön NY 12h –leirin esitys2008.
LinkedIn - verkostoitumispalveluna Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
DRAIVI Primus Yritysten ja oppilaitosten yhdistäjänä.
, Joonatan Haukilehto / Riku Lehtonen
Tunnemmeko jäsenemme? Järjestöpäivät Etappi 1: Rekrytointi.
 Metropolia alumnit ry. on Metropoliasta ja sitä edeltäneistä korkeakouluista valmistuneiden opiskelijoiden yhteisö. Alumni = kasvatti, suojatti.  Yhdistyksen.
Sosiaalisen median koulutus
© 2010 IBM Corporation1 Etusivun muokkaaminen  Portaalisivut ja niihin määritetyt komponentit muodostavat varsinaiset internet-sivut.  Etusivu muodostuu.
Espoon Internet-sivuston uudistus Kristiina Andreasson
@ Troijan Hevonen – Helsingin Yliopiston Hevosharrastajat Etusivu Kerhotietoa Tapahtumat Ratsastus Blogi Arkisto Linkit Kirjaudu >> Rekisteröidy jäseneksi.
Suomen luomutori Etusivu Tuottajalle Tulevat tapahtumat Ota yhteyttä -Alasvetovalikko, josta valitaan sijainti/tapahtuma -Sijainti -Tapahtuman esittely.
Yhdistyksen markkinointi
Wilma Moodle Ilmoittautuminen Haku Kalenteri Wilma Moodle Ilmoittautuminen Haku Kalenteri Pirteä, kesäinen opiskelijoita paikalla, jossain kohti kuvaa.
Twitter reaaliajan seurannassa Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
WoSCos Work, Skills and Costs Yhteistyökumppanit kotimaassa CIMO Raahen tulevat ulkomaiset opiskelijat Vaihtoon lähtevät opiskelijat Yhteistyökumppanit.
Internet-viestintä on helppoa! Käyttökuvaus 4.0
TTL Sosiaalisessa mediassa
Lisätalousarvio Esitys.  Miksi? Muutoksia Kywebiin viestintäkyselyn pohjalta Suurimpia palautteiden aiheita Etusivu epäselvä Tapahtumakalenteri epäkäytännöllinen.
Lastenneurologisen kuntoutuksen yhdistys - förening för barnneurologisk habilitering ry 35 vuotta Asiantuntijuutta ja kokemusta lasten neurologisesta kuntoutuksesta.
VANHUSTYÖN KOULUTUSOHJELMAN YHTEINEN LUKUVUODEN AVAUS SV08S1 SV09S1 SV10S2A SV10S2B SV11S2.
Jorma Ronkainen / IT-laitos
Chaîne des Rôtisseurs Accosiation Mondiale de la Gastronomie Seminaari Presseille ja voudeille Yhteinen ilme viestintään 23/03/2012 Chargée de.
Kotisivukoulutus Ohjeet alasivujen tekoon ja kuvien lisäämiseen © SVS Länsi-Suomi.
Vaikuttaminen ja viestintä taloyhtiössä -kyselyn tulokset.
Rakenteen ja ilmeen määrittelystä konseptissa. Konseptisuunnittelu Konseptisuunnitelman sisällöstä Konseptisuunnitelmassa kuvaillaan Projektin tausta.
Maaseutu.fi on uudistunut -
Sähköinen portfolio - kyvyt.fi
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
Suunnitelmia Jyväskylän yliopiston verkkosivuston uudistamiseksi
VYYHTI- PROJEKTI Maiju, Noora, Juha, Joel. NYKYTILAN KUVAUS Toimeksiannon taustalla on koulutusmäärien kasvu, jota nykyinen sivusto ei kestä. Nykyisillä.
Panu Tuominen Projektipäällikkö MANK ry.
Visu Visuaalisuus Palvelu noudattaa THL:n graafista ilmettä. Ulkoasun tulee olla selkeä ja herättää luottamusta. Lisäksi työpajakeskusteluissa kuvailtiin.
Käyttöohje: Kuinka liittyä ryhmään. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
OHJEITA TET-RAPORTIN TEKEMISEEN
Tuubi-portaalin koulutus
VYYHTI- PROJEKTI Maiju, Noora, Juha, Joel. NYKYTILAN KUVAUS Toimeksiannon taustalla on koulutusmäärien kasvu, jota nykyinen sivusto ei kestä. Nykyisillä.
1 SSTL Puhtausala ry – TOIMIALAN KEHITTÄJÄ. SSTL Puhtausala ry Vuonna 1970 perustettu puhtausalan neuvonta- ja koulutusjärjestö. Yleishyödyllinen ja puolueeton.
Talousdemokratian edistäminen ja viestintä Talousdemokratian keskustelutilaisuus Ravintola Punavuoren Ahven, Helsinki Valtteri Aaltonen Suomen.
Projekti  Projektina luoda Suomen Snookerille viralliset nettisivut  Koostaminen Drupal-järjestelmällä.
Yhdestä kolme Suunnitelmia Jyväskylän yliopiston verkkosivuston uudistamiseksi Katri Lehtovaara & Tarja Vänskä-Kauhanen
Jobstep.net Mikä se on? Tiina Niskanen.
Toimiva yhdistys ja sen haasteet Eija Eloranta projektipäällikkö Turun yliopiston Brahea-keskus
Jarkko Muhonen TeamProg
SOME-kampanjoiden tavoitteet ”ilon kautta”
RYHMÄN NIMI? MITÄ RYHMÄ TEKEE? MISSÄ ? MILLOIN? YHTEYSTIEDOT ?
1. jakso 2. jakso 3. jakso 4. jakso JoPoX pähkinänkuoressa
Geomatiikan opiskelijoiden ammattiainekerho
Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän.
Tiivistelmäkalvot arkistoon
Suomen Ekonomien jäsenlähettilyys
RYHMÄN NIMI? MITÄ RYHMÄ TEKEE? MISSÄ ? MILLOIN? YHTEYSTIEDOT ?
Ohje yhdistyspalvelut-sivustolle
vaikuttaminen - järjestötoiminnan perusteet ammattiin
UUDET VERKKOSIVUT 2014 Tavoitteet
Oulun yliopiston intranetprojekti
Lue siitä lisää Microsoft SharePoint-uutiset
[Hankkeen nimi] [Tutkijan nimi]
Parvessa parempi Hankeverkoston kokous
Pasi Lankinen, suomen kielen ja viestinnän yliopettaja
[Hankkeen nimi] [Tutkijan nimi]
[Hankkeen nimi] [Tutkijan nimi]
Kerrokantasi kerrokantasi.hel.fi Petteri Laine ja Katja Henttonen
Mikä on Member+? Member+ on uusi akavalaisten liittojen omistama jäsenetupalvelu Kohderyhmänä yli korkeasti koulutettua akavalaisten liittojen.
Brändi sosiaalityössä
some ja netti neuvottelupäivät Tampere
Lastenneurologisen kuntoutuksen yhdistys - förening för barnneurologisk habilitering ry Asiantuntijuutta ja kokemusta lasten neurologisesta kuntoutuksesta.
Esityksen transkriptio:

Metropolian Alumnit Konseptisuunnitelma

Nykytilan kuvaus -Teksti sijoitettu suoraan navigaation otsakkeisiin -Epämielekäs -Ei erotu Metropolian omista sivuista millään tavalla -Alumnien sijainti Metropolian sivuilla hankala paikantaa Myöskään somen ei ole kovinkaan näkyvässä roolissa, jokaisen tekstipalstan alapuolella.

Tavoitetila -Ilmaista jäsenille sekä ulkopuolisille, mitä Metropolian Alumnit tekee -Avustaa opiskelijoiden ja valmistuneiden yhteistyötä -Kontaktien luominen -Vanhojen julkaisuiden seuraaminen -Tapahtumien markkinointi -Uusien jäsenien aktivointi (insinöörit aktiivisia, kulttuuri-, terveys- ja hoitoala, yms. mukaan saaminen), myös yhteistyökumppanien aktivointi aktiivisemmalla toiminnalla

Kohderyhmät Tärkein kohderyhmä: Metropoliasta valmistuneet opiskelijat Erityisen aktiivisia ovat olleet insinööriopiskelijat Muut kohderyhmät: Pian valmistuvat opiskelijat, yhteistyökumppanit sekä kaikki Metropolian Alumnien toiminnasta kiinnostuneet.

Alumnit Yhdistys Työntekijät &yhteystiedot Hallituksen esittely Uutiset Tiedotteet Tapahtumat Julkaisut (Alumnus) Arkisto Jäsenyys Edut Liittyminen (Formi) Tilaa newsletter (Formi) Yhteistyökumppanit Esittelyt Edut Some ja Formit Yhteystiedot ja kumppanit Rakenne

Raudat Etusivu Yhdistys Jäsenyys Yhteistyökumppanit Uutiset Footer Jokaisesta eri sivupohjasta

FB In TLOGO Liity pallura mailto Globaalinavi Uutisnostot Yhteystiedot Sivukartta Yhteistyökumppani logot Tietoa yhdistyksestä

FB In TLOGO Liity pallura mailto Globaalinavi Yhteystiedot Sivukartta Yhteistyökumppani logot Hallituksen esittelyYhteystiedot Kuva Nimi Numero Maili Nimi Numero Maili

FB In TLOGO Liity pallura mailto Globaalinavi Yhteystiedot Sivukartta Yhteistyökumppani logot Edut LiityTilaa kirje Kuva

FB In TLOGO Liity pallura mailto Globaalinavi Yhteystiedot Sivukartta Yhteistyökumppani logot EsittelytEdut

FB In TLOGO Liity pallura mailto Globaalinavi Yhteystiedot Sivukartta Yhteistyökumppani logot Alumnus Kuva uusimmasta kannesta Tietoja julkastusta Uusimmat tiedotteet Tapahtumat

YhteystiedotNewsletter …………………. LOGO

Look and feel

SOME suunnitelma FACEBOOK TWITTER LINKEDIN Jotta somen olemassaolo olisi kannattava, aktiivisuutta on lisättävä!

SOME suunnitelma Enemmän päivityksiä = enemmän seuraajia Helsingin yliopisto: 248 tweettausta, 776 seuraajaa

SOME suunnitelma Alumnien Facebook-sivulla 5 tykkäystä. Entisessä ryhmässä on 214 jäsentä. Ryhmään linkki tykättävälle sivulle sekä lisää päivityksiä, jotta aktiiviset kävijät kasvaisivat. Jos sivulla ei tapahdu mitään, miksi kukaan seuraisi sitä?