AMK VALMA -KOKONAISUUS Opintojen toteutusten laatiminen Yhteiset opinnotAlakohtaiset opinnot Toimintojen organisointi Tiedotus, markkinointi Opiskelijavalinta.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
JÄRJESTÄMISSOPIMUKSEN HAKEMINEN
Advertisements

Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Ammatillisen perus- ja lisäkoulutuksen valtionavustukset 2013 TIEDOTUSTILAISUUS Ryhmä 3 Hanna Autere ja Juhani.
Vieraskielisen koulutuksen yhteishaku • syksyllä 2007 alkavan vieraskielisen koulutuksen opiskelijavalinta yhteishaun avulla (ei koske vieraskielistä aikuiskoulutusta)
Avoin ammattikorkeakouluopetus. AVOIN AMMATTIKORKEAKOULUOPETUS  Opinnot ovat avoimia kaikille kiinnostuneille koulutustaustasta,
Itä-Suomen ESR –ohjelma Toteutus ajalla
UUDENKAUPUNGIN AMMATTIOPISTO NOVIDA
Opetusmenetelmät sekä kontaktiopetuksen ja itsenäisen työn suhdeluvut ammattikorkeakouluissa Ryhmätyöskentely
Tervetuloa opiskelemaan sosiaalityötä Tampereen yliopistossa
eSavonia ”Verkko-opetuksen hyvät käytänteet
Pyritty hyödyntämään jo aiemmin tehtyä työtä.
W w w. a m k. f i Terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen verkko-opinnot, 15 op Terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen opinnoissa hankitaan tietoperustaa.
2005/2007 Kuntoutuksen ylempi ammattikorkeakoulututkinto yhteistyössä: Arcada, Nylands svenska yrkeshögskola Helsingin ammattikorkeakoulu Stadia Laurea.
Ammattistartti Ammatilliseen peruskoulutukseen ohjaava ja valmistava koulutus, ammattistartti on  ohjaavaa  joustavaa  yksilöllistä valmistavaa koulutusta.
AVOIN AMMATTIKORKEAKOULU Ammattikorkeakoulun koulutusmuoto, joka n parantaa opiskeluun osallistumismahdollisuuksia n parantaa työelämässä mukana olevien.
TIETO- JA VIESTINTÄ- TEKNIIKKA OPETUKSESSA -opettajien täydennyskoulutus Johanna Karppinen Info
Ammattikorkeakoulujen yhteishaut 2013
Perusopinnot 20 op Pääaineopinnot 80 op Sivuaineopinnot 40 op Valinnaiset opinnot 25 op Opiskelija voi sisällyttää näihin enintään 15 op vapaasti valittavia.
Restonomi Opetussuunnitelma 2005
Järjestelmäasiantuntija
Opinnäytetyöprosessi Perustutkinnot
Joustava opintoketju Pohjois- Savossa –hanke – Savonia-ammattikorkeakoulu Kuopion yliopisto Sibelius-Akatemia, Kuopion osasto Humanistinen.
Joustava opintoketju Pohjois- Savossa –hankkeen loppuseminaari Tuula Peura Ulla Kekäläinen Joustava opintoketju Pohjois-Savossa.
KOMPETENSSIANALYYSI KPAMK:SSA Case liiketalous, Kokkola
Kansainvälinen korkeakoulukampus - kauniilla paikalla merenrannalla.
Opintopolku.fi ja opiskelijavalinta
W w w. h a m k. f i / a o k k AMK-opintoihin valmentava koulutus maahanmuuttajataustaisille Riihimäki Vesa Parkkonen ja Riitta Metsänen.
Oppisopimuksella Eurooppaan - Oppisopimusopiskelijoiden yksilöliikkuvuushanke Aulangolla Leena-Maija Talikka CIMO.
2002 Tutkimusjärjestelmän kehittämisen merkkipaaluja  Tutkijakoulutuksen organisointi  Tasa-arvon edistäminen  Tutkijanuran kehittäminen  Huippututkimuksen.
Opetussuunnitelmaviestinnän kohderyhmät ja viestinnän kohdistaminen (ryhmätehtävä)
Tutustumistreeni  Nimi, ammatti, mistä tulee,  tilaisuuden teemaan liittyvä ajatus  Mikä oli kauhein kouluruoka?  Kirja, jota parhaillaan luen  Lapsuuden.
Yksilölliset opintopolut oppisopimuskoulutuksessa
Näkemyksiä, kokemuksia ja ajatuksia opettajatuutoroinnista Minna Nieminen SAMOK ry. Sisältö: 1) Opettajatuutoroinnin hyödyt opiskelijalle 2) Opettajatuutoroinnin.
Ajatuksia AMK-opintoihin valmentavan koulutuksen sisällöistä Metropolia / Riitta Metsänen.
Sosiaali- ja terveysalan yksikkö, Oulu
Luonnonvara-alan yksikkö 270 opiskelijaa 21 opettajaa yksikkö toimii Vallinkorvassa, Oulussa.
Siirtymät koulutukseen ja työelämään
Yhteiset opinnot  * Toteutus 1. vuoden keväällä * Laajuus 3 op * Valtakunnallisesti yhteneväiset sisällöt - Svenska för turism- och kosthållsbranschen.
Työryhmät 5.3 aamu 1.OPSit 2.Muut taustatiedot 3. & 4. Todistukset.
Ammattikorkeakoulusta yliopistoon Siltaopinnot maisteriopintoihin ja erillisiin maisteriohjelmiin kasvatusalalla Tapio Varmola
Yhteishaku 2015.
VAPAAEHTOISTOIMINNAN YHDYSHENKILÖT Asiakasyhdyshenkilö(t): Työntekijäyhdyshenkilö(t): Huom! Sekä asiakas- että työntekijäyhdyshenkilöitä voi olla kaksi!
Polkuja läpäisyn tehostamiseen 4 JAO Dialoog. Hankkeen tavoitteet  Jämsän ammattiopiston tavoitteena on luoda vaihtoehtoinen pajatyylinen oppimisympäristö,
Minustako BIOANALYYTIKKO?. Mikä ihmeen bioanalyytikko? terveydenhuollon ammattihenkilö kliinisessä laboratoriotyössä laboratoriotutkimusprosessin asiantuntija.
Kriminaalipolitiikka ja rikollisuuden tutkimus. Monitieteinen pääaine Opinnoissa annetaan syvälliset tiedot sekä rikos- ja prosessioikeudesta että empiirisestä.
Tekniikan koulutus OULUN AMMATTIKORKEAKOULU. Oamkista valmistuu informaatioteknologian, energian ja automaation, konetekniikan sekä rakentamistekniikan.
W w w. h a m k. f i / a o k k Opettajan pätevyydestä Eveliina Grönberg, opintojen ohjaaja HAMK Ammatillinen opettajakorkeakoulu.
Avoin tulevaisuus? Kaikille avoimia korkeakouluopintoja
Tavoitteet Toimintasuunnitelma
Merja Öhman Kielten lehtori Karelia ammattikorkeakoulu
PAKKI –sisällysluettelo, klikkaa linkkiä, paluu painikkeella
Verkostoituneen biotalouslukion esiselvityksen laatiminen
Kauhavan lukion vanhempainilta Opinto-ohjaaja Henna Teikari
Sosionomi (ylempi AMK)
Opettajasta/kouluttajasta (oppimisen) ohjaajaksi
Tutkintorakenteen tekninen malli
Ilmiöprojekti verkossa: herättele, osallista ja aktivoi!
Verkostoituneen biotalouslukion esiselvityksen laatiminen
MITÄ OPPILAANOHJAUS ON?
MILLE ALALLE LÄHTISIN?.
Tietotekniikan aineenopettajankoulutus
Sosiaali- ja terveysalan kehittäminen ja johtaminen (ylempi AMK)
Merja Öhman Kielten lehtori Karelia ammattikorkeakoulu
Jari Kähkönen, koulutuspäällikkö
Seurakuntaharjoittelut, työelämäyhteistyö ja ops2015
Vuosikurssi-info vaka
Seija Mahlamäki-Kultanen ja Jaana Muttonen
OSAAMISTA TYÖELÄMÄN TARPEISIIN
Väyläopinnot Yhteistyössä Karelia ja Riveria
Ope osaa -hanke opettajan pedagogisten opintojen kehittäjänä Kasvatustieteellinen tiedekunta Helsingin yliopisto Inkeri Ruokonen.
Sivuaineopiskelijoiden info
Esityksen transkriptio:

AMK VALMA -KOKONAISUUS Opintojen toteutusten laatiminen Yhteiset opinnotAlakohtaiset opinnot Toimintojen organisointi Tiedotus, markkinointi Opiskelijavalinta (hakulomake, tiedotus, valintatilaisuuden suunnittelu ja toteutus) Opiskelijahallinto (rekisteröinti, hakulomake, todistusten tarkistaminen) Opintososiaaliset kysymykset, koulutusilmoitus Yleissuunnittelu Yhdessä opettajien ja sidosryhmien kanssa Tuloksena Valman opintojen laajuus -> OPS (tavoitteet, sisällöt) -> Toteutus (lähi – etä) PROSESSIKUVAUS AMK-VALMAN SUUNNITTELUSTA

OPINTOJEN MUODOSTUMINEN

ESIMERKKI SOSIAALI- JA TERVEYSALAN 15 OP:N VALMASTA