Vuosaarelaisten matkailutuotteet matkailijoiden tietoon! kumppanuuspäällikkö Leena Lassila Visit Helsinki.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Technopolis Helsinki-Vantaa toimintaympäristö
Advertisements

VisitKarelia.fi & VisitKarelia.ru sähköiset mahdollisuudet Case: Museot.
Greppa Marknaden-seminaari Västankvarnin peltopäivällä!
Team Finland -henkinen roadshow Venäjällä ja Kiinassa - Laadukkuus - Luotettavuus - Puhtaus - Turvallisuus -
Johdon mitoitus Automaattinen poiskytkentä
Johdon mitoitus Automaattinen poiskytkentä
Toimitusjohtajan katsaus. Liikevaihto Kotimaa Vienti.
Kokkolan yhteislyseon lukio
TouNet – Tourism Development in co-opetition in Southern Finland and Baltic Region Projektikoodi: A32211 Karoliina Korpela.
EUREGIO KARELIAN KARELIA EXPERT MATKAILUPALVELU OY Karelia Expert Matkailupalvelu Oy on Pohjois- Karjalan matkailun.
HEINOLA RESORT Hankekokonaisuus vuosille SIVUSTO, VIESTINTÄ JA MARKKINOINTI.
TÖÖLÖN YHTEISKOULUN LUKIO
Kelan organisaatio ja viestinnän palvelut toimittajille
Asiakaspalvelu verkossa
Digi Electronics Limited
Iso Heikkiläntie 8 – Turku | Puh: 02 – | | IT varaosat ja optiot Perustettu 1985 Toiminta.
Digibarometri 2014 Huipputason edellytyksillä keskinkertaisia tuloksia. Miten tästä eteenpäin? Petri Rouvinen Etlatieto Oy Seminaari: Mitä mobiilissa tapahtuu?
Oikosulku- ja vikavirtapiirin mittaus (TN-järjestelmä)
Click to edit Master title style Testing Finnvera Oyj Liiketoimintajohtaja Annamarja Paloheimo.
Ateljeenäyttely Kaarina Karjalainen
Ala-aste.  Ensinmäinen oppilas joka vastaa oikein saa yhden pisteen tai palkinnon.
Osakekohtainen tulos, mk16,9713,32 Osakekohtainen oma pääoma,mk78,7662,93 Omavaraisuusaste, %65,861,8 Nettovelkaantumisaste, %-0,90,7 Current ratio2,02,0.
1 Suomi24 – Suomen suurin yhteisö •Kävijät –Noin eri kävijää/vko –Suomen suurin käyttäjien tuottama palvelu •Palvelut –Aloitussivu & haku –Keskustelu.
Digioppi Kick-off Yleistä:  Omnialle ja Varialle on myönnetty € käytettäväksi Digioppi- hankkeen kustannuksiin. Kokonaisbudjetti on.
Tavoitteena monipuolinen kielitaito
iWowWe Global team Finland
Keski-Pohjanmaan aikuisopiston palvelut yritysten ja työllisyyden kehittämiseksi Työllisyysseminaari Kaisa-Leena Ahlroth.
Päivitetty :35 Päivitä Pääsivu Sopimus 1 – Sessio 1 – Sessio 2 – Sessio 3 Sopimus 2 – Sessio 1 – Sessio 2 Sopimus 3 – Sessio 1 – Sessio 2.
Viikko 3 (16. – ) 3. JAKSO ALKAA Maanantai: (16.1.) - Tiistai: (17.1.) -9.LK: Tutustuminen II-asteen oppilaitoksissa Keskiviikko: (18.1.) -Rästikoe.
Alla olevissa kaavioissa havainnollistetaan, miten aineenopettajan opetettavat aineet muodostuvat diplomi- insinöörin tutkinnon opinnoista. Pedagogisten.
Psykoterapia ja avohoito on edullista
Facebook Julkisella sektorilla Tom Laine Skype: tomlaine Mob
Suhdannekorjattu perusjäämä Saksa0,8-0,110,91,1 Irlanti-7,1-4,7-2,7-0,80,9 Kreikka-10,1-4,20,43,25,5 Espanja-7,7-4,9-3,30,53,7 Ranska-4,3-3,4-1,5-0,051,3.
Roosa nauha -kampanja 2012.
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
Eksponentiaalinen kasvaminen ja väheneminen
Kauppakamarin kansainvälistymispalvelut Janne Koivisto Helsingin seudun kauppakamari European Commission Enterprise and Industry.
10 hyvää syytä opiskella ranskaa
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Tervetuloa! Ohjelma klo
Tietoja muuttoliikkeestä Yhteenvetoa PKS = Vantaa, Espoo, Helsinki ja Kauniainen KUUMA = muu Helsingin seutu (10 kuntaa)
YO-info K2015.
HAAGA-HELIA Venäjän kielen opetus
Työkaluviuhka Autoalalle Kristina Tuori-Nyman
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Koovee-kuulumisia Bastian Fähnrich Intensiiviviikko 2008.
-Suomen vanhin aluetoimisto Brysselissä -jatkuva toiminta perustamisesta - tunnettu aluetoimisto Brysselissä.
Kansainvälinen viestintä
IBM Kieliteknologiaa Sanakirjatekniikka Kielen kääntäminen Puheen tunnistus Analysoiva tiedonhaku.
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
SUOMEN PANKKI | FINLANDS BANK | BANK OF FINLAND Talouden haasteet Johtokunnan varapuheenjohtaja Pentti Hakkarainen Suomen Pankki 1.
SUURI matkakohde, PIENET resurssit Savonlinnan Seudun Matkailu Oy Tj. Pia Kokki.
” Kippis! Skål! Cheers! Jamas! Serefe! Cin cin!”.
Matkailutiedottaja Elisabeth Heinrichs Asiakkaan kohtaaminen verkossa - Case Visit Helsinki Miten hyödyntää sosiaalista mediaa matkailutoimiston markkinoinnissa,
Tervetuloa opiskelemaan kielikeskukseen! into.aalto.fi - palvelut - kielikeskus.
Ready Study Go Around Europe! RSGAE Projektin esittely.
Käytännön kokemuksia sosiaalisesta mediasta Case Helsinki Mari Somero ja Riitta Kokkonen, Helsingin kaupungin matkailu –ja kongressitoimisto,
Linkki: ”MY STAY” Visitfinland.comin ”My Stay” matkailutuotteiden tuotetietokanta esittelee Suomen.
Monikielinen kirjasto
Maakunta/hankkeen nimi Lisätietoa hankkeen toiminnasta
Lahti Travel Oy:n yleisesittely 15. 9
Venäjä-markkinointi
Infoa vaihtoonlähtijöille 2018
”Matka maailman ympäri”-näyttely: Ohjeet ja aineisto
LIITE vuotiaiden Audio-visuaalinen kulutus
Kaakko135 markkinointi 2014 Sanna Nikki
DIGITRAIL -hanke Kanta-Hämeen luontoreittien näkyvyyden ja saavutettavuuden lisääminen digitaalisuuden keinoin –
Iv4j – Innovation in vet for jobs and employment
opintoja Oulun kaupungin lukiolaisille etänä & verkossa
Esityksen transkriptio:

Vuosaarelaisten matkailutuotteet matkailijoiden tietoon! kumppanuuspäällikkö Leena Lassila Visit Helsinki

1 YHTEISTYÖ VISIT HELSINGIN KANSSA: LAATUKRITEERIT Tarjoaa palveluja matkailijoille Helsingin seudulla Liiketoiminnastaan alv-velvollinen ja/tai merkitty ennakkoperintä- rekisteriin Kotipaikka on Helsinki/Helsingin seutu Ilmoitus, onko - laatujärjestelmä - ympäristöjärjestelmä

2 UUSI YRITYS TAI TUOTE Yhteys Visit Helsinkiin tai Visithelsinki.fi Tarvittaessa tutustuminen (esittely tai käynti) Tietojen toimitus verkkosivuille ja materiaalia matkailuneuvontaan

3 VISITHELSINKI.FI  Kieliversiot:  suomi, ruotsi, englanti, venäjä, saksa, japani, kiina  ranska, espanja, italia, eesti  Rivitietonäkyvyys SU/RU/EN/VE  Helsingin yrityksille maksuton  Näkyvyys: Kuva, kuvausteksti, yhteystiedot ja kaksi matkailijalle sopivaa tuotetta  Yrityksen tiedot voi toimittaa: Visithelsinki.fi  Ammattilainen  Näy Visithelsinki.fi-sivustolla

4 MEETHELSINKI.FI  Tietoa ja palveluja kokousten, juhlien ja muiden tilaisuuksien järjestämiseen  Helsingin kokous- ja juhlapaikoille maksuton listaus  Kielet: suomi, ruotsi, englanti  Yrityksen tiedot voi toimittaa: Visithelsinki.fi  Ammattilainen  Näy Visithelsinki.fi-sivustolla

Vk.com/visithelsinki (venäjänkielinen) avattu Facebook.com/visithelsinkiru (venäjänkielinen) avattu Visithelsinki.fi 1,8 milj. kävijää vuodessa. Kieliversiot: suomi, ruotsi, englanti, venäjä, saksa, japani, kiina, ranska, italia, espanja, eesti Blog.visithelsinki.fi Istunnot/v: , käyttäjiä Facebook.com/visithelsinki (englanninkielinen) tykkääjää Facebook.com/helsinkiblog (saksankielinen) tykkääjää Facebook.com/visithelsinki.japan (japaninkielinen) tykkääjää Twitter.com/visithelsinki seuraajaa Uutiskirjeet kuluttajille jakelu eri kieliversioissa: suomi 6900, ruotsi , englanti 1100 ja venäjä 270 kpl Youtube.com/visithelsinki tilaajaa, näyttökertaa Instagram.com/visithelsinki seuraajaa MATKAILUNEUVONTA kontaktia: asiakasta Pohjoisesplanadilla asiakasta rautatieasemalla asiakasta lentoasemalla asiakasta Helsinki Helpeillä PR-TOIMINTA 1000 kontaktia, josta n. 1/3 mediaa ja 2/3 matkanjärjestäjiä Lehdistötiedotteet, lehdistötilaisuudet Tutustumisvierailut Lifestyle- ja matkailumedia Bloggarit Matkanjärjestäjät PAINOTUOTTEET 1,5 milj. esitettä vuodessa Matkailijan Opas 11 kieltä, kpl City-opas kartta keskusta 5 kieltä, kpl City-opas kartta seutu 3 kieltä, kpl Helsinki Welcomes Cruise Visitors, 4 kieltä, kpl Perhematkailuesite 6 kieltä, kpl Helppien jakama etukuponkivihko 3 kieltä, kpl Southern Finland Daytrips 1 kieli, kpl HELSINGIN KAUPUNGIN KANAVAT JA KAUPUNKILAISET YHTEISTYÖKUMPPANIEN KANAVAT MESSUT JA WORKSHOPIT KAMPANJAT ONLINE VISIT HELSINGIN KANAVAT

6 MARKKINOINTIYHTEISTYÖ Visithelsinki.fi  Ammattilainen

Visithelsinki.fi 7