Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu 2009. 2 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TABLETTIPROFIILITUTKIMUS 2013 Etelä-Saimaa Kymen Sanomat Kouvolan Sanomat.
Advertisements

1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Maankäyttö-lehden lukijatutkimus
The Tall Ships’ Races Hki 2013 Turistikyselyt paikan päällä Suodatuksena: muut kuin Suomen kansalaiset tai Pk-seudulla asuvat.
. AKL:n 42. Autokauppiaspäivät Hilton Helsinki Kalastajatorppa Puheenjohtaja Pekka Helander Autoalan Keskusliitto ry.
11 VAKUUTUSTUTKIMUS 2012 Esitys Tutkimuksen tavoitteena on selvittää suomalaisten: yleiskuvaa vakuutusyhtiöistä ja vakuutustuotteista riskintuntemusta.
Aikakauslehdet ja Internet Mervi Raulos TNS Gallup Oy.
MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Koko vuosi 2013 Keskeiset tulokset.
1 Ostopaikkakysely Heli Rauman Anu Simonen. 2 Kyselyn toteutus •Riihimäen kotitalouksiin lähetettiin yhteensä 2780 kyselyä •Kotitaloudet valitsimme postinumeroiden.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2013.
Yrittäjyyskirjaston käyttäjäkysely – Tulokset.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
1 ©TNS 2012 Tämän tutkimuksen tulokset on tarkoitettu vain tilaajan omaan käyttöön. Niitä ei saa lainata, luovuttaa, jälleenmyydä tai julkaista ilman tutkimusyrityksen.
Joulututkimus Tutkimuksessa selvitettiin suomalaisten jouluun liittämiä ajatuksia Stressiä aiheuttavat tekijät Lahja toiveet ja ajatellut joululahjat.
Place client logo here in Slide Master RI Elokuu 2009 Jorma Hakanen Lääkkeiden määrääminen ja rinnakkaislääkkeet –tutkimus.
ARJEN TALOUSKATSAUS Telebus helmikuu/2008/viikko 9.
TULEVAISUUDEN NÄKYMÄT Telebus Elokuu/2007/viikot 32 ja 33.
SUOMEN PANKKI | FINLANDS BANK | BANK OF FINLAND Yritysrahoituskysely 2012.
Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 | |1T-6370VR Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 Suomen.
Alueellinen urheiluseuratutkimus 2005, 2007, 2009.
Kymenlaakson PK-yritysten kansainvälistymisen taso ja ongelmatiikka
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Pelkosenniemi 1.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Kittilä 1. ELINKEINOPOLITIIKAN TILA 2.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Kemi 1. ELINKEINOPOLITIIKAN TILA 2.
1 Senioreiden säästäminen ja maksutavat 2014 SENIOREIDEN SÄÄSTÄMINEN JA MAKSUTAVAT
T IEDOSTA M ENESTYS Hämeenlinnan kaupunki Asiakastyytyväisyys 2013 – Lasten ja nuorten palvelut Varhaiskasvatus Tutkimusraportti Mikko Kesä Minna.
KYSELY KUNTALIITOKSESTA TUUSNIEMEN KUNNAN ASUKKAILLE Tuusniemen kunta Tuomo Turja.
OTANTATUTKIMUS OY Raporttia tai osia siitä ei saa edelleen toimittaa tai julkaista missään muodossa ilman Otantatutkimus Oy:n nimen mainitsemista. RAY:
KPL TIET KADUT.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
Asiakastyytyväisyyskysely ulkomaisen tutkinnon tunnustamispäätöstä hakeneille 2009 Opetushallitus Tutkintojen tunnustaminen ja vertailu –yksikkö.
Tutkimuksen taustaa  Aula Research Oy toteutti poliittisten vaikuttajien parissa tutkimuksen julkisista palveluista Suomessa ja Euroopassa – Tutkimuksen.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
Sosiaali- ja terveysalan tutkimus- ja kehittämiskeskus Tiedosta hyvinvointia Päihdekysely /ELT Alkoholi- ja huumetutkimus1 PÄIHDEKYSELY 2002.
Pk-yritysbarometri, syksy 2014 Seuturaportti, Keski-Pohjanmaa 1.
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
Ympäristösi parhaat tekijät Utajärven liikkumiskyselyn tuloksia Asukastyöpaja
Väestönmuutos , maakunnittain
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsentyytyväisyystutkimus 2008.
TUOTTAVAA YRITYSTEN PALAUTTEENHALLINTAA Suomen Yrittäjät Yrittäjyysalan tutkintotoimikunta Yrittäjäkoulutuksen vaikuttavuus.
Jukka Vehviläinen, DiaLoog AMMATTISTARTIN SEURANTA VUONNA 2010 Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymä toteuttaa hankkeen, jonka aikana (v. 2010) suunnitellaan.
Pk-yritysbarometri, syksy 2014 Seuturaportti, Kanta-Häme 1.
Kymensanomat.fi Kävijäprofiili Maaliskuu Presentation name / Author Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Kymensanomat.fi-palvelun.
Kouvolansanomat.fi Kävijäprofiili Maaliskuu 2011.
Hei, katsotaanpa netistä miten pääsen auditorioon! "Esteettömyys oppilaitoksissa" – tietopohja rakennusten opastuksen välineenä Seija Örn, Pohjois-Karjalan.
Pk-yritysbarometri, kevät 2015 Alueraportti, Pohjanmaa 1.
Mi Menetelmä tosiaikaiseen sivustomuokkaukseen Sulake Dynamoid | Strictly confidential – legally protected and privileged information Ilari Tuominen Software.
Asunto-Saimaan tutkimus Etelä-Saimaa Presentation name / Author Tutkimuksen taustaa Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää
Sukupuoli. Ikä: Ikäryhmä Asuinympäristö Opiskelu.
©TNS 2013 Finder Sivustolla kävijöiden profiilikuvaus Elokuu 2013.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Vau.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Ostoskärryverkoston 2 –viikon kampanjan tavoittavuus.
Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari.
©Think If Laboratories Oy 2012 Nets Finland Oy – Tutkimus verkkomaksamisesta– © Think If Laboratories
Suomen UNICEFin vapaaehtoistoiminnan kysely 2017
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Finnan käyttäjäkysely 2016
Yleisten kirjastojen tulokset
Finnan käyttäjäkysely 2016
Presidentinvaalit 2018 Vaalien 1 ja 2 kierros
Suomalaisten mielipiteet aktiivimallista
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
Esityksen transkriptio:

Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu 2009

2 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Esaimaa.fi-palvelun käyttöä sekä sivustolla kävijöiden profiilia ja muiden medioiden käyttöä. Tutkimus toteutettiin Esaimaa.fi-sivustolla, ja siihen kutsuttiin vastaamaan ponnahdusikkunalla. Kohderyhmänä olivat Esaimaa.fi-sivuston 10 vuotta täyttäneet käyttäjät. Tutkimus toteutettiin 4.– Tutkimukseen vastasi 337 henkilöä, ja vastausprosentti oli 16. Tutkimuksen toteutti InterQuest Oy.

3 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Sivustolla vierailun useus Kuinka usein vierailet Esaimaa.fi-verkkopalvelussa? %

4 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Internetin käyttötarkoitus Mihin olet käyttänyt internetiä viimeisen kuukauden aikana? %

5 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tyytyväisyys Esaimaa.fi-palveluun Kuinka tyytyväinen olet Esaimaa.fi-verkkopalveluun seuraavissa asioissa? Keskiarvo (1=tyytymätön, 5=tyytyväinen)

6 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Esaimaa.fi-palvelun tärkeys Kuinka tärkeänä pidät Etelä-Saimaa-lehden verkkopalvelua itsellesi? %

7 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Esaimaa.fi-palvelun käyttö Mihin tarkoitukseen käytät Etelä-Saimaa-lehden verkkopalvelua? (1/2) %

8 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Esaimaa.fi-palvelun käyttö Mihin tarkoitukseen käytät Etelä-Saimaa-lehden verkkopalvelua? (2/2) %

9 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Esaimaa.fi-palveluun sopivat ominaisuudet, top 10 Mitkä seuraavista ominaisuuksista sopivat kuvaamaan Etelä-Saimaa-lehden verkkopalvelua? Voit valita useamman. %

10 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Taustatiedot

11 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Sukupuoli %

12 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Ikä %

13 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Ammattiasema %

14 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Talouden bruttotulot / vuosi %

15 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Asuinpaikka %

16 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Harrastukset (1/2) %

17 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Harrastukset (2/2) %