KSAON ORGANISAATIOUUDISTUS 2010

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Osaava-hanke Liminka, Lumijoki, Muhos, Tyrnävä, Utajärvi
Advertisements

Läpäisyhankkeet ja ammatillisen koulutuksen kehittäminen
Avoin ammattikorkeakouluopetus. AVOIN AMMATTIKORKEAKOULUOPETUS  Opinnot ovat avoimia kaikille kiinnostuneille koulutustaustasta,
Uusi Humak Jukka Määttä, kehittämisjohtaja
Mikä minua kiinnostaa? Valitsemista helpottavia kysymyksiä?
Liedon ammatti- ja aikuisopisto
AJANKOHTAISTA AMMATILLISESSA JA AIKUISKOULUTUKSESSA
UUDENKAUPUNGIN AMMATTIOPISTO NOVIDA
POLKU-hanke Läpäisyn tehostamisen seminaari Tampere
Jyväskylän aikuisopisto –liikelaitos
Valmis-hanke – Ammatillisen koulutuksen läpäisyn tehostaminen Varsinais-Suomessa
Pedagoginen kehittäminen Tavoitteet vuosille
PALVELUALA 2009 Verkko-oppimisen tavoitteet Merja Talkio-Vilanen.
PIRAMKin opetussuunnitelmien muutosprosessi
Osaava Verso III Ammatillisten opettajien osaamisen ennakointi ja osaamisen kehittäminen verkostoissa, sosiaalisen median toimintafoorumeissa sekä koulutusorganisaation.
Pirkko Rimpilä-Vanninen
KAINUUN MAAKUNTA –KUNTAYHTYMÄN ORGANISAATIO
J Kangasniemi 2010 Valtion rahoittama opetustoimen henkilöstökoulutus Tätä kalvosarjaa päivitetään verkossa. Varmistathan että käytössäsi on viimeisin.
Avoin-Web Pro -projekti Avoin = avoin ammattikorkeakoulu Web = verkko-opinnot Pro = Professional, ammattitaitoinen toteutus Aila Säkkinen
Turun esi- ja perusopetuksessa
TAMPEREEN AMMATTIKORKEAKOULU TAMK TAMKIN RESURSSIT opiskelijaa 187,29 milj. mk 31,5 milj. euro 18 koulutus- ohjelmaa henkilöstö opetushenkilöstö.
Laajennetun työssäoppimisen kokeilut Sirkka Hulkkonen
Röykän koulu Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset, kevät 2014 Vastauksia yhteensä 87 kpl.
Laatukriteerien pilotointi ja itsearvioinnin toteutus KAOssa Esa Oikarinen Koulutuspäällikkö Kainuun ammattiopisto.
Ammatillisen koulutuksen läpäisyn tehostaminen Lapissa - LÄPSY Toteuttajatahot Rovaniemen koulutuskuntayhtymä: Lapin ammattiopisto Lapin matkailuopisto.
Vaasan yliopisto Arviointiprojektin käynnistysseminaari Ilkka Virtanen Kauppatieteiden ja liiketalouden korkeakoulutuksen arviointi-
OPEDA (OPH:n rahoittama EU-hanke) Opiskelijoiden erityisyyden huomiointi ja pedagogisen johtajuuden kehittäminen Peruskoulun lopettaneiden tukeminen jatko-opintoihin.
J Kangasniemi 2010 Osaava-ohjelman taustaa ja rakenne Tätä kalvosarjaa päivitetään verkossa. Varmistathan että käytössäsi on viimeisin versio. (viimeksi.
Opossum-projektin Ohjausryhmä Ari Markkula Projektitutkija.
Toiminnan suunnittelu
Pedagoginen johtaminen ja kehittäminen ammattikorkeakoulussa
OHJAUSJÄRJESTELMÄN KEHITTÄMISPROSESSIN KÄYNNISTYS Case: Hämeen ammattikorkeakoulu Tapani Pöykkö ja Birgitta Varjonen
Opiskelijatilastointi Ammatillinen peruskoulutus, 5647 opiskelijaa Lukiokoulutus, 375 opiskelijaa Oppisopimuskoulutus, 1039 opiskelijaa Huom!
Oppisopimuskoulutuksen seminaari Rovaniemi Lea Lakio Opetusneuvos, Ammattikoulutus/kehittäminen
Jouni Lehto 1 Tietopuolinen koulutus ja näyttötutkinto oppisopimuskoulutuksen laadun tukena.
Pirkko Rimpilä-Vanninen 2010 Projektipäällikkö, Laurea NOPS –hanke Nuoren työ- ja toimintakyvyn edistäminen ammattiopistoissa Hankkeen esittely.
MAAKUNNALLINEN PALLIATIIVISEN HOIDON TÄYDENNYSKOULUTUSMALLI
Peda-forum –päivät Opetuksen kehittäminen Helsingin yliopiston strategia Opetuksen ja opintojen kehittämisohjelma.
Sastamalan toimintamalli
Yritysten tulevat aikuiskoulutustarpeet Ennakointikamari Liikenne- ja kuljetuspalveluala Timo Karkola johtaja, rehtori Ami-säätiö, Amiedu.
Virtuaali-informaatikkojen tapaaminen Tampere,
KESKI-POHJANMAAN KOULUTUSYHTYMÄ PaPaLaVa-projektista  Palapelillä laatua valinnaisuuteen  Uutta luova suunnittelu- ja kehittämistehtävä.
OPEDA (OPH:n rahoittama EU-hanke) Opiskelijoiden erityisyyden huomiointi ja pedagogisen johtajuuden kehittäminen Peruskoulun lopettaneiden tukeminen jatko-opintoihin.
Oulun ammattikorkeakoulu. Suomalainen koulutusjärjestelmä.
Polkuja läpäisyn tehostamiseen 4 JAO Dialoog. Hankkeen tavoitteet  Jämsän ammattiopiston tavoitteena on luoda vaihtoehtoinen pajatyylinen oppimisympäristö,
Koulutuksen järjestäjien menestystekijät Kokkola Lukiokoulutuksen haasteet ammattiopistoille Anssi Tuominen Koulutustoimialan johtaja Kainuun.
KJYn verkostotapaamiset PEDAGOGISEN OSAAMISEN JOHTAMINEN Millainen asema koulutusorganisaation pedagogisella johtamisella on muiden johtamisen.
Työssäoppimisen laajentaminen Määrällisesti Laadullisesti Testattuja toimintamalleja.
Kaivoshankkeen integrointi opetukseen Ammattikorkeakoulujen kielten ja viestinnän opettajien neuvottelupäivät –
KAINUUN MAAKUNTA –KUNTAYHTYMÄN ORGANISAATIO ( /AK) MAAKUNTAVALTUUSTO TARKASTUSLTK MAAKUNTAHALLITUS Maakuntajohtaja Maakuntajohtaja JOHTORYHMÄ SUUNNITTELU.
Polkuja läpäisyn tehostamiseen 4 Sedussa Dialoog.
Perusopetus Osaamisen kehittäminen TOIMINTAKULTTUURIN MUUTOS - OPS 2016 Organisaation osaaminen – yhteisön osaaminen – yksilön osaaminen.
ABC – Askeleet nuorten tieto- ja neuvontapalvelun
Restonomi, ylempi AMK Matkailu- ja palveluliiketoiminta, 90 op
VSKY:n tarkastuslautakunnan pj
MTI:N PERUSTAMISEN VAIHEET
- Johtoryhmän toimintasuunnitelma
Polkuja läpäisyn tehostamiseen 4 JAO
Ammatillinen koulutus haasteiden edessä – mitä seuraavaksi?
Restonomi (ylempi amk)
- Johtoryhmän toimintasuunnitelma

Toisen asteen koulutus
Miten 24/7-johtamisesta tehdään irtiottoja?
Turun perusopetuksen opetussuunnitelmatyö 2016 kuntatasolla
Turun perusopetuksen opetussuunnitelmatyö 2016 kuntatasolla
johtava rehtori Timo Olli KOUVOLAN SEUDUN AMMATTIOPISTO

Järjestökoulutuksen kehittäminen
OSAAMISTA TYÖELÄMÄN TARPEISIIN
Esityksen transkriptio:

KSAON ORGANISAATIOUUDISTUS 2010 7.4.2017

Ksaon johtamisjärjestelmä 2012- Rehtori Koko talon hallinto ja talous Sidosryhmäyhteistyö Tiedottaminen, markkinointi Koulutusalat, myös aikuiskoulutus Kehittäminen, hankkeet Kv-asiat Apulaisrehtori Pedagoginen johtaminen Mm. verkko-opetuksen kehittäminen, ops-työn johtaminen, oppimisympäristöt, opetushenkilöstön osaamisen johtaminen Henkilöstöasiat 7.4.2017

Pääperiaatteet: koulutusalavastuu yhdistettynä talovastuuseen Koulutusalat Pääperiaatteet: koulutusalavastuu yhdistettynä talovastuuseen Liiketalous, luonnonvara, sos.-ja terveys Utinkatu 44 sekä Utinkatu 85 yhteensä kolme koulutuspäällikköä Koulutusalavastuu määritellään erikseen Molemmille taloille kuitenkin vastuullinen kp Kehittämistoiminta, hankkeet Nykyinen toimintamalli Tehtäviin myös Ksaon strategioiden kehittäminen Suunnittelupäälliköstä kehittämispäällikkö KV-asiat Kehittämisyksikköön 7.4.2017

Aikuiskoulutus ja oppisopimus yhteen toimistoon OVO-johto Atto-aineet + opiskelijahuolto Huomioitava silta perusopetuksesta ammatilliseen! Liian lyhyt aika arvioida toimivuutta  Ratkaistaan 2012 JOHTORYHMÄ Rehtori, apulaisrehtori, kehittäminen, aikuiskoulutus, koulutusalat (1), henkilöstön edustaja (1) = 6+tiedotus Siirtyminen uuteen organisaatioon asteittain 31.7.2012 mennessä 7.4.2017

Opiskelijat n. 2380 7.4.2017 K O U L U T U S P Ä Ä L L I K Ö T Organisaatioehdotus 20.4.2010 REHTORIN TOIMISTO Rehtori Timo Olli Pedagoginen johto Henkilöstöasiat Apulaisrehtori NN K O U L U T U S P Ä Ä L L I K Ö T Viestintä ja markkinointi Aikuiskou- lutus lutus- päällikkö NN + Koulutus- tarkastaja Tommi Neuvonen Kehittämis- toiminta, hankkeet, kv-asiat päällikkö NN Ammatti- taitoa täydentävät opinnot ja opiskelija- huolto Koulutuspääl- likkö NN Utinkatu 44/85 Koulutuspääl- Likkö Mika Palosara Utinkatu 44/85 Koulutuspääl- Likkö NN Utinkatu 44/85 Koulutuspääl- Likkö NN Liiketalous Koulutuspääl- Likkö NN ja tietojen- käsittelly Sosiaali- ja terveys Koulutuspääl- Likkö Irina Oksanen Sosiaali ja tarveys Luonnonvara Koulutuspääl- Likkö Päivi Pylkkö Luonnon- vara Liikenne, sähkö- ja talotekniikka, turvallisuus, matkailu, ravintola ja puhdis- tuspalvelut, sisustus, pukeutuminen, metalli, rakentaminen O P E T T A J A T Opiskelijat n. 2380 7.4.2017