Globaali on-line markkinointi ja sen tulevaisuus High Tech Center, Helsinki
Ohjelma Skål International ja Skål International Helsinki ry Kari Halonen: Helsingin kaupungin matkailu- ja kongressitoimiston sähköisen viestinnän strategia Helena Egan, TripAdvisor Media Group Lisa Farrar, eBookers / Orbitz Niina Sauvolainen, Google Finland Oy Kysymykset ja kommentit Kahvitus lämpiössä
Skål International
HYVÄNTEKEVÄISYYS ja TUNNUSTUKSET La Nuit Touristique Florimond Volckaert Fund Kestävän kehityksen palkinnot KESTÄVÄ KEHITYS On yksi tärkeimmistä sisällöistä järjestössä. Järjestö palkitsee vuosittain näyttävästi kestävän kehityksen matkailupalvelu- tuotteita. Silja Line sai tämän palkinnon vuonna VERKOSTO Lähes jäsentä! kehittyminen toimialan ylittämistä B2B-toiminta ystävyys tarjoukset, alennukset TWINNING CITIES Verkostoitumista ja B2B- toimintaa Tallinna (Tukholma) YOUNG SKÅL Nuorille suunnattu toiminta pitää mm. sisällään työharjoittelua, stipendiohjelmia, järjestön seminaaritoimintaa, kilpailutoimintaa ja tutkimusprosesseja verkostoitumista alan ammattilaisten kanssa. B2B-TOIMINTA Skål International osallistuu useisiin maailman suurimpiin matkailutapahtumiin. Järjestöön kuuluvat henkilöt voivat hyödyntää järjestön näyttelyosastoja ilmaiseksi. Vuosikokouksissa on erillinen B2B-myyntitilaisuuden ja myyntinäyttely.
Skål International Ammattilaistapaamiset ja B2B -tapahtumat Ajankohtaisia matkailu- teemoja jäsenistölle
Skål International Helsinki ry Jäsenyys syksy 2011, 40 euroa Seuraava vuosikokous on Soeulissa, syksy 2012 Skål!