Perusopetuksen oppilaat 2014 Generated on 18.02.2014 12:03.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Advertisements

Juha Kauppinen Consulting oy Työntekijäkysely Tietoja
KULUTTAJAKYSELY TALVEN ENNAKOINNISTA Rengasfoorumi Sales Questor Oy.
1 Ostopaikkakysely Heli Rauman Anu Simonen. 2 Kyselyn toteutus •Riihimäen kotitalouksiin lähetettiin yhteensä 2780 kyselyä •Kotitaloudet valitsimme postinumeroiden.
Pääkaupunkiseudun 8. luokkien palvelukyky Espoo, Tapiolan koulu Joulukuu 2013.
Hampuri, Saksa Löytää suunta, joka mahdollistaa Lions Clubs Internationalin saavuttavan sen täyden potentiaalin kansainvälisenä.
Esiopetuksen huoltajat 2014 Generated on :41.
Kaupunkikuvatoimikunta
Kaupunkikuvatoimikunta
AUTOMATIC DELIVERY REWARDS (ADR) (New Programme – 01 September) LifePak ® (Example) PSV 5% Discount= €51.71 (68.97 PSV) Shipping= €4.5.
Ovatko lähipalvelut lähellä? – valtakunnan tason näkökulma Puolanka Kaija Majoinen Kehitysjohtaja, HTT.
Urhean olosuhdeselvitys – yhteenvetoja harjoituspaikoista
Liikevaihdon kehitys Pirkanmaalla 2009

Oppilaiden hyvinvointi ja kiusaamisen vastainen työ Taivallahden peruskoulussa Vanhempainilta
Jäsenkysely 2011 Tarja Ikonen Kyselyn toteuttaminen ja palautetut lomakkeet •Kysely lähetettiin 245 jäsenelle Kemin kaupungin varhaiskasvatuksen.
/ JNd Nordea Unioni Suomi ry Nousun hyvinvointikysely 2011.
Ateljeenäyttely Kaarina Karjalainen
Pelaajakysely Tampereen piirin pelaajille 2013 TKT.
Place client logo here in Slide Master RI Elokuu 2009 Jorma Hakanen Lääkkeiden määrääminen ja rinnakkaislääkkeet –tutkimus.
3.45 3.40.
Perusopetuksen huoltajat 2014 Generated on :04.
Laskelma kuntien ja kuntayhtymien menoista v. 2012
KOKKOLAN VEIKKOJEN ARVOKISAEDUSTAJAT
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Pelkosenniemi 1.
Kuvien lähde:. Kuinka pitkä on pitkä? Subprime kriisi alkoi Yhdysvalloista elokuussa Se muuttui finanssikriisiksi lokakuussa Kreikkakriisi.
1 ©TNS 2012 NEUVOLOIDEN VASTAANOTTOJEN ASIAKASTYYTYVÄISYYSMITTAUS Neuvolat - suurten kaupunkien vertailu 2012 Kaupunkikohtainen vertailu.
Yliopistokirjastojen vastaajat palvelukyselyssä 2010 Päivi Jokitalo Kansalliskirjasto. Kirjastoverkkopalvelut marraskuu 2010.
Laajennettu työssäoppiminen Sosiaali- ja terveysalan perustutkinto Työpaikkaohjaajille suunnattu kysely keväällä 2011 Alustavia tuloksia.
I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)
Suhdannekorjattu perusjäämä Saksa0,8-0,110,91,1 Irlanti-7,1-4,7-2,7-0,80,9 Kreikka-10,1-4,20,43,25,5 Espanja-7,7-4,9-3,30,53,7 Ranska-4,3-3,4-1,5-0,051,3.
Väestö Vantaan osa-alueilla
Juha Kauppinen Consulting oy Rakenneselvitykseen liittyviä tutkimuksia Tiedotustilaisuus Karjasillan kirkolla Juha Kauppinen.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014
TPO-oppilaitoskysely keväällä 2010 Toimintaympäristö ja talous Oppilaat Henkilöstö Opetustarjonta.
Markkinointiviestinnän panostusten kehittyminen vuonna 2006 vuoteen 2005 verrattuna SALDO % 43% 33% Kuva 1 Mainosbarometri.
Tutkimuksen taustaa  Aula Research Oy toteutti poliittisten vaikuttajien parissa tutkimuksen julkisista palveluista Suomessa ja Euroopassa – Tutkimuksen.
TYTTÖJEN PELAAJAKARTOITUSJÄRJESTELMÄ
Rakentamisen tulevaisuus ja vaihtoehtoiset toimintamallit
Jakaumista. Frekvenssijakauma Mainostaja kysyy 200 asiakkaalta, kuinka monta kertaa viikossa he lukevat sanomalehteä. Päivät, jolloin luet lehden Frekvenssi.
Opetussuunnitelma, koulun kehittäminen ja arviointi 5op
POHJOIS-SUOMEN ALUEJOHTORYHMÄ WEBROPOL –KYSELYJEN TULOKSET Margit Päätalo, alueellinen suunnittelija puh
Jumala tuntee minut; Jeesus – Sana tuli ihmiseksi
Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät alueittain
1 Raha-asioiden suunnitteleminen ja nykyinen rahatilanne Senioritutkimus 2011.
Seinäjoki kisa A Tuomari: Tytti Lintenhofer ALO 12kyl, 4pys Kyl:
Maatalous, maaseutuyrittäminen rahavirrat 2008 ja 2007 Pohjois-Savo Jari Kauhanen MTK- Pohjois-Savo.
MAINOSTAJIEN LIITTO MARKKINOINTIVIESTINNÄN PANOSTUSTEN KEHITTYMINEN LOPPUVUONNA 2004 VERRATTUNA ALKUPERÄISEEN BUDJETTIIN SALDO MAINOSBAROMETRI.
Eksponentiaalinen kasvaminen ja väheneminen
Aritmeettinen jono jono, jossa seuraava termi saadaan edellisestä lisäämällä sama luku a, a + d, a+2d, a +3d,… Aritmeettisessa jonossa kahden peräkkäisen.
Maitotaito PIENEN VAUVAN PÄIVÄ Maitotaito.
Olet tehnyt 4 h töitä ja laskuttanut 100 € sis. alv 24%
Oulu ALO-luokka 12kyl, 4pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl:
Työpaikat toimialoittain Lähde: Tilastokeskus
Kemi ALO-luokka 14 kyl, 3 pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl: 31, 26, 9, 3, 18, 20, 5, 13, 14, 4, 12, 14, 7,
Kuntatalouden kehitys vuoteen 2018
Koronkorko Esimerkki 1, s.90 (88)
Paras-arviointitutkimusohjelma (ARTTU) ARTTU-VILU Päättäjätutkimus Luottamushenkilö- ja viranhaltijakysely 2010 Kohdejoukkona ARTTU-tutkimuskuntien keskeiset.
Laajennettu työssäoppiminen Sosiaali- ja terveysalan perustutkinto Työpaikkaohjaajille suunnattu kysely keväällä 2011 Tiivistelmä tuloksista.
Väestö ja väestönmuutokset. Väestö äidinkielen ja iän mukaan Naisten ja miesten tasa-arvo Helsingissä2 Lähde: Tilastokeskus. Miehet.
Suomen Lääkäriliitto | Finnish Medical AssociationLääkärit Suomessa | Physicians in Finland Tilastotietoja lääkäreistä ja terveydenhuollosta 2014 Statistics.
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Akukone yhdistää työelämän opintojen ja opetuksen suunnitteluun
Laskelma kuntien ja kuntayhtymien menoista v. 2013
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Työajan haasteita tuloksia SAK:n jäsentutkimuksesta
Raunistulan koulun oppimis- ja osallisuuskysely luokille syyskuussa OHJE: Opettaja ohjaa työskentelyä. Kuva/dia heijastetaan videokameralla.
Laatutyö opettaja Luotu :42.
Huoltajakysely2017 Jynkänlahden koulu
Esityksen transkriptio:

Perusopetuksen oppilaat 2014 Generated on :03

Taustatiedot (Kaikki) 2. Valitse luokka, jota käyt. (112) (EOS: 0)

Taustatiedot (Kaikki) 3. Valitse kunta, jossa käyt koulua. (112) (EOS: 0)

Hämeenkosken koulut (Kaikki) 1. Valitse koulusi. (111) (EOS: 0)

1. Koulun toiminta (Kaikki, absoluuttinen) 1. Minulla on mahdollisuus vaikuttaa kouluni toiminnan suunnitteluun. (111) (EOS: 4) (X: 7,12)(z-scored X: 4,00) (Keskihajonta X: 1.39) 2. Kouluni johtajaa on helppo lähestyä. (109) (EOS: 1) (X: 8,44)(z-scored X: 8,80) (Keskihajonta X: 1.53) 3. Tiedän millä perusteella koulusuorituksiani arvioidaan. (111) (EOS: 3) (X: 7,79)(z-scored X: 5,53) (Keskihajonta X: 1.48) 4. Olen tehnyt itsearviointia omasta koulutyöskentelystäni. (110) (EOS: 0) (X: 8,13)(z-scored X: 7,25) (Keskihajonta X: 1.5) 5. Saamani arviointi on kannustanut minua oppimisessani. (110) (EOS: 0) (X: 8,09)(z-scored X: 6,65) (Keskihajonta X: 1.24) 6. Kouluni oppilaskunta voi vaikuttaa koulun asioihin. (111) (EOS: 4) (X: 8,59)(z-scored X: 9,27) (Keskihajonta X: 1.27) 7. Opettajat arvostavat mielipiteitäni. (111) (EOS: 2) (X: 8,04)(z-scored X: 6,43) (Keskihajonta X: 1.33) 8. Minulla on mahdollisuus vaikuttaa itseäni koskeviin asioihin. (111) (EOS: 3) (X: 8,29)(z-scored X: 7,88) (Keskihajonta X: 1.39)

1. Koulun toiminta (Kaikki, suhteellinen) 1. Minulla on mahdollisuus vaikuttaa kouluni toiminnan suunnitteluun. (111) (EOS: 4) (X: 7,12)(z-scored X: 4,00) (Keskihajonta X: 1.39) 2. Kouluni johtajaa on helppo lähestyä. (109) (EOS: 1) (X: 8,44)(z-scored X: 8,80) (Keskihajonta X: 1.53) 3. Tiedän millä perusteella koulusuorituksiani arvioidaan. (111) (EOS: 3) (X: 7,79)(z-scored X: 5,53) (Keskihajonta X: 1.48) 4. Olen tehnyt itsearviointia omasta koulutyöskentelystäni. (110) (EOS: 0) (X: 8,13)(z-scored X: 7,25) (Keskihajonta X: 1.5) 5. Saamani arviointi on kannustanut minua oppimisessani. (110) (EOS: 0) (X: 8,09)(z-scored X: 6,65) (Keskihajonta X: 1.24) 6. Kouluni oppilaskunta voi vaikuttaa koulun asioihin. (111) (EOS: 4) (X: 8,59)(z-scored X: 9,27) (Keskihajonta X: 1.27) 7. Opettajat arvostavat mielipiteitäni. (111) (EOS: 2) (X: 8,04)(z-scored X: 6,43) (Keskihajonta X: 1.33) 8. Minulla on mahdollisuus vaikuttaa itseäni koskeviin asioihin. (111) (EOS: 3) (X: 8,29)(z-scored X: 7,88) (Keskihajonta X: 1.39)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki, absoluuttinen) 1. Sain koulun alkaessa hyväkuntoiset koulukirjat. (110) (EOS: 0) (X: 7,83)(z-scored X: 5,50) (Keskihajonta X: 1.51) 2. Kouluni tilat ovat hyvässä kunnossa. (111) (EOS: 0) (X: 7,28)(z-scored X: 4,00) (Keskihajonta X: 1.51) 3. Koulussani on tarpeeksi opetusvälineitä. (110) (EOS: 0) (X: 8,15)(z-scored X: 7,47) (Keskihajonta X: 1.49) 4. Kouluni tilat ovat viihtyisiä. (110) (EOS: 0) (X: 7,72)(z-scored X: 4,76) (Keskihajonta X: 1.5) 5. Kouluni piha-alue mahdollistaa monipuolisen toiminnan. (110) (EOS: 0) (X: 7,94)(z-scored X: 6,28) (Keskihajonta X: 1.7) 6. Minulla on turvallinen olo koulussa. (111) (EOS: 1) (X: 8,58)(z-scored X: 9,73) (Keskihajonta X: 1.36) 7. Kouluni piha on turvallinen. (110) (EOS: 1) (X: 8,50)(z-scored X: 9,19) (Keskihajonta X: 1.39) 8. Koulussani noudatetaan yhteisesti sovittuja pelisääntöjä. (110) (EOS: 0) (X: 8,07)(z-scored X: 6,62) (Keskihajonta X: 1.44) 9. Kouluni tilat ovat terveelliset. (111) (EOS: 1) (X: 7,46)(z-scored X: 4,00) (Keskihajonta X: 1.45)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki, suhteellinen) 1. Sain koulun alkaessa hyväkuntoiset koulukirjat. (110) (EOS: 0) (X: 7,83)(z-scored X: 5,50) (Keskihajonta X: 1.51) 2. Kouluni tilat ovat hyvässä kunnossa. (111) (EOS: 0) (X: 7,28)(z-scored X: 4,00) (Keskihajonta X: 1.51) 3. Koulussani on tarpeeksi opetusvälineitä. (110) (EOS: 0) (X: 8,15)(z-scored X: 7,47) (Keskihajonta X: 1.49) 4. Kouluni tilat ovat viihtyisiä. (110) (EOS: 0) (X: 7,72)(z-scored X: 4,76) (Keskihajonta X: 1.5) 5. Kouluni piha-alue mahdollistaa monipuolisen toiminnan. (110) (EOS: 0) (X: 7,94)(z-scored X: 6,28) (Keskihajonta X: 1.7) 6. Minulla on turvallinen olo koulussa. (111) (EOS: 1) (X: 8,58)(z-scored X: 9,73) (Keskihajonta X: 1.36) 7. Kouluni piha on turvallinen. (110) (EOS: 1) (X: 8,50)(z-scored X: 9,19) (Keskihajonta X: 1.39) 8. Koulussani noudatetaan yhteisesti sovittuja pelisääntöjä. (110) (EOS: 0) (X: 8,07)(z-scored X: 6,62) (Keskihajonta X: 1.44) 9. Kouluni tilat ovat terveelliset. (111) (EOS: 1) (X: 7,46)(z-scored X: 4,00) (Keskihajonta X: 1.45)

3. Opetus (Kaikki, absoluuttinen) 1. Minulla on osaavia opettajia. (111) (EOS: 0) (X: 8,74)(z-scored X: 10,00) (Keskihajonta X: 1.38) 2. Uskallan sanoa oman mielipiteeni oppitunnilla. (110) (EOS: 0) (X: 8,35)(z-scored X: 8,28) (Keskihajonta X: 1.48) 3. Kouluni aikuiset ovat ystävällisiä. (110) (EOS: 0) (X: 8,46)(z-scored X: 9,06) (Keskihajonta X: 1.45) 4. Kouluni oppilaita kohdellaan tasapuolisesti. (109) (EOS: 0) (X: 8,09)(z-scored X: 7,02) (Keskihajonta X: 1.52) 5. Opin koulussa tärkeitä asioita ja taitoja. (110) (EOS: 0) (X: 8,69)(z-scored X: 10,00) (Keskihajonta X: 1.28) 6. Minulla on mahdollisuus käyttää tietokoneita ja muita tietoteknisiä välineitä... (109) (EOS: 0) (X: 7,93)(z-scored X: 6,59) (Keskihajonta X: 1.64) 7. Luokassani voi työskennellä rauhassa. (110) (EOS: 1) (X: 7,74)(z-scored X: 5,43) (Keskihajonta X: 1.45)

3. Opetus (Kaikki, suhteellinen) 1. Minulla on osaavia opettajia. (111) (EOS: 0) (X: 8,74)(z-scored X: 10,00) (Keskihajonta X: 1.38) 2. Uskallan sanoa oman mielipiteeni oppitunnilla. (110) (EOS: 0) (X: 8,35)(z-scored X: 8,28) (Keskihajonta X: 1.48) 3. Kouluni aikuiset ovat ystävällisiä. (110) (EOS: 0) (X: 8,46)(z-scored X: 9,06) (Keskihajonta X: 1.45) 4. Kouluni oppilaita kohdellaan tasapuolisesti. (109) (EOS: 0) (X: 8,09)(z-scored X: 7,02) (Keskihajonta X: 1.52) 5. Opin koulussa tärkeitä asioita ja taitoja. (110) (EOS: 0) (X: 8,69)(z-scored X: 10,00) (Keskihajonta X: 1.28) 6. Minulla on mahdollisuus käyttää tietokoneita ja muita tietoteknisiä välineitä... (109) (EOS: 0) (X: 7,93)(z-scored X: 6,59) (Keskihajonta X: 1.64) 7. Luokassani voi työskennellä rauhassa. (110) (EOS: 1) (X: 7,74)(z-scored X: 5,43) (Keskihajonta X: 1.45)

4. Yhteistyö ja koulunkäynnin tukeminen (Kaikki, absoluuttinen) 1. Opettajat pitävät tiiviisti yhteyttä kotiini. (109) (EOS: 1) (X: 8,09)(z-scored X: 6,50) (Keskihajonta X: 1.36) 2. On hyvä, että huoltajani tietävät kuinka koulunkäyntini sujuu. (109) (EOS: 1) (X: 8,45)(z-scored X: 8,97) (Keskihajonta X: 1.51) 3. Saan kouluni aikuisilta apua jos minulla on huolia. (110) (EOS: 1) (X: 8,60)(z-scored X: 9,45) (Keskihajonta X: 1.36) 4. Kouluterveydenhoitajalle on helppo päästä. (110) (EOS: 2) (X: 7,85)(z-scored X: 5,74) (Keskihajonta X: 1.52) 5. Opettajilla on minulle aikaa. (110) (EOS: 4) (X: 7,85)(z-scored X: 5,65) (Keskihajonta X: 1.39) 6. Minua kannustetaan koulussa. (110) (EOS: 1) (X: 8,01)(z-scored X: 6,77) (Keskihajonta X: 1.5) 7. Tulen mielelläni kouluun. (110) (EOS: 1) (X: 7,89)(z-scored X: 6,29) (Keskihajonta X: 1.67)

4. Yhteistyö ja koulunkäynnin tukeminen (Kaikki, suhteellinen) 1. Opettajat pitävät tiiviisti yhteyttä kotiini. (109) (EOS: 1) (X: 8,09)(z-scored X: 6,50) (Keskihajonta X: 1.36) 2. On hyvä, että huoltajani tietävät kuinka koulunkäyntini sujuu. (109) (EOS: 1) (X: 8,45)(z-scored X: 8,97) (Keskihajonta X: 1.51) 3. Saan kouluni aikuisilta apua jos minulla on huolia. (110) (EOS: 1) (X: 8,60)(z-scored X: 9,45) (Keskihajonta X: 1.36) 4. Kouluterveydenhoitajalle on helppo päästä. (110) (EOS: 2) (X: 7,85)(z-scored X: 5,74) (Keskihajonta X: 1.52) 5. Opettajilla on minulle aikaa. (110) (EOS: 4) (X: 7,85)(z-scored X: 5,65) (Keskihajonta X: 1.39) 6. Minua kannustetaan koulussa. (110) (EOS: 1) (X: 8,01)(z-scored X: 6,77) (Keskihajonta X: 1.5) 7. Tulen mielelläni kouluun. (110) (EOS: 1) (X: 7,89)(z-scored X: 6,29) (Keskihajonta X: 1.67)

5. Yleisarvosana toiminnasta (Kaikki) 1. Minkä yleisarvosanan annat koulusi toiminnasta? (110) (EOS: 1) (X: 8,23)(z-scored X: 7,00) (Keskihajonta X: 1.27)