Tulikivi tulevaisuudessa. Tuottaa koteihin lämpöä ja viihtyisyyttä korkealaatuisilla, sisustukseen sopivilla merkkituotteilla. Liiketoiminta-alueetLiikeidea.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Oral Hammaslääkärit Oyj
Advertisements

Monikanavainen Kesko ja K-ryhmä
Panu Niemi Lahti Panu Niemi  TUPO:sta ei yksin ole pelastajaksi ◦ Tuonti jatkaa nousuaan ◦ Suomessa myydyistä huonekaluista noin 60% on tuontitavaraa.
Tulikivi-konserni Tulikivi-konsernin muodostavat Tulikivi Oyj ja sen tytäryhtiöt Maailman suurin ja teknisesti johtava vuolukiven jalostaja Suurin teollisesti.
Tulikivi Oyj Juha Sivonen
Toimitusjohtajan katsaus. Liikevaihto Kotimaa Vienti.
Tuotekehityksen ja kansainvälistymisen kautta laajemmat markkinat Samuli Vanhala
Tulikivi Oyj 2007.
Tulikivi Oyj:n tilinpäätös 2008 ja tulevaisuuden näkymät
Heikki Vauhkonen Tulikivi Oyj. Osavuosikatsaus 01-03/2010 •Tulikivi-konsernin liikevaihto oli 10,7 me (11,0 me 01-03/2009). •Konsernin tulos.
Reinforcing your business
Laatujärjestelmä marjatiloilla/jatkojalostajalla
AB CHIPSTERS FOOD OY.
Lohjan Puhelin Oy 2007 J. Välkkynen
Fokusoitu Yksinkertaistettu Valmiina tulevaisuuteen Tieto Oyj Lasse Heinonen – Talousjohtaja
MUUTTUVA ASIAKAS Haasteena yritystoiminnalle
Copyright © Tekes Cleantech-yritykset ”Viisi tähteä”
Osakesuositukset Rovaniemen Osakesäästäjät Ry:n 10-vuotisjuhla
Click to edit Master title style Testing Finnvera Oyj Liiketoimintajohtaja Annamarja Paloheimo.
Yritystoiminnan raportti
Kevät 2003 Pörssi-illat 1 Jaakko Pöyry Group yritysesittely.
Tulisijaliiketoiminta, kotimaa
- mahdollisuus kehittämiseen -
Ann Selin Parempi Suomi-seminaari Työntekijän asema tulevaisuuden työelämässä Puheenjohtaja Ann Selin.
Kulttuurivienti –syksy 2009 Kulttuuriviennin tukiverkoston infopäivä, Opetusministeriö,
Projekti: Iso rinkeli.
Projektin nimi: Iso rinkeli
Heikki Vauhkonen Tulikivi Oyj. Osavuosikatsaus 01-06/2010 Tulikivi-konsernin liikevaihto toisella vuosineljänneksellä 14,7 me (13,0 me 04-06/2009),
Tulikivi Oyj Heikki Vauhkonen.
1.Kasvamme orgaanisesti >5% vuodessa 2.Parannamme tulosta >2%-yks./vuosi 3.Keskitymme ja panostamme Tulikivi-brandiin 4.Laajennumme suunnitelmallisesti.
Juha Sivonen Tulikivi Oyj. Liikevaihto19,216,318,1 Liikevoitto0,71,7-61,6 Prosenttia liikevaihdosta3,410,6 Voitto ennen veroja0,51,7-69,3 Prosenttia.
MTK:n valtuuskunnan syyskokous Maaseutuyrittäjyyslinja.
Heikki Vauhkonen Tulikivi Oyj. -Tulikivi-konsernin liikevaihto kolmannella vuosineljänneksellä oli 13, 5Meur (16,6 Meur 07-09/2008 ja tulos.
Heikki Vauhkonen Tulikivi Oyj. Omakotirakentaminen hidastui voimakkaasti ja kuluttajien epävarmuus lisääntyi entisestään syyskuun aikana. Tämä.
Tulikivi Oyj
ProAgriaYrityspalvelut Menestyksen mahdollisuuksia ProAgrian palvelut ovat investointeja tulevaisuuteen.
Juha Sivonen 2006 Tulikivi Oyj. Liikevaihto37,227,734,2 Liikevoitto3,41,892,0 Prosenttia liikevaihdosta9,26,5 Voitto ennen veroja3,31,793,8 Prosenttia.
Juha Sivonen 2006 Tulikivi Oyj. Liikevaihto57,741,140,5 Liikevoitto5,83,561,4 Prosenttia liikevaihdosta10,08,7 Voitto ennen veroja5,43,456,3 Prosenttia.
Talouspolitiikka ja kunnat Valtiovarainministerin valtiosihteeri Tuire Santamäki-Vuori
Hallitusohjelman teemat, ehdotuksia 1. Johdanto Pirkkala huolehtii alueensa asukkaiden hyvinvoinnista itsenäisenä kuntana. Toteutamme kestävän.
Tulikivi. Yhteystiedot Tulikivi Oyj Kuhnustantie Juuka Puh vaihde Fax Y-tunnus Sähköpostit:
Tervetuloa! Ohjelma klo
Tulisijat Tulikiven tulisijaliiketoimintaan kuuluu vuolukiven louhinta, tuotanto, suunnittelu, myynti ja markkinointi Tuotteita ovat vuolukiviset tulisijat:
FinnWell -ohjelma 2007 – 2009 Kalevi Virta. Mitkä ovat tulevaisuuden suuntaviivat FinnWell- ohjelman jatkoa ja Tekesin positioitumista terveydenhuollon.
Heikki Vauhkonen Tulikivi Oyj. Osavuosikatsaus 01-09/2010 Tulikivi-konsernin liikevaihto kolmannella vuosineljänneksellä oli 13,9 me (13,5.
Juha Sivonen Tulikivi Oyj tiedotustilaisuus.
Timo Kietäväinen varatoimitusjohtaja
Työ- ja elinkeinokeskus ALUEELLINEN KILPAILUKYKY JA TYÖLLISYYS – TAVOITE ITÄ-SUOMEN EAKR-TOIMENPIDEOHJELMA 2007 –
TYÖELÄMÄN LAATU Menesty-hanke
Missio - Suomen Yrittäjien tehtävä Parantaa yrittäjien asemaa, yrittämisen edellytyksiä sekä rakentaa Suomesta yrittäjyyden yhteiskunta.
Venäjä Viennin keskeinen panostusalue. Toiminnan painopiste jakelutien rakentaminen. Panostusalueet Pietari, Moskova, muut miljoonakaupungit. Kohderyhmänä:
Tulikivi Oyj  Tulikivi Oyj rakentaa uuden tuotantolaitoksen Juukaan vuonna  Investointi on Tulikiven kasvustrategian mukainen toimenpide.
Heikki Vauhkonen Tulikivi Oyj. Liikevaihto66,569,9-4,8 Liikevoitto3,21,0236,4 Prosenttia liikevaihdosta4,91,4 Voitto ennen veroja2,10,21189,4.
Heikki Vauhkonen Tulikivi Oyj. Liikevaihto69,682,1-14,9 Liikevoitto1,08,2-88,3 Prosenttia liikevaihdosta1,410,0 Voitto ennen veroja0,27,8-97,9.
Tulikivi Oyj. 2 Matti VirtaalaInsinööri, teollisuusneuvos, Abloy Oy:n toimitusjohtaja. Tulikivi Oyj:n hallituksen jäsen vuodesta 1994, puheenjohtaja.
Kalatalouden tulevaisuuden mahdollisuudet
Heikki Vauhkonen Tulikivi Oyj. Liikevaihto31,636,6-13,6 Liikevoitto0,61,5-63,4 Prosenttia liikevaihdosta1,84,2 Voitto ennen veroja0,21,3-87,2.
Heikki Vauhkonen Tulikivi Oyj. Liikevaihto14,619,2-24,2 Liikevoitto-0,30,8-133,2 Prosenttia liikevaihdosta-1,74,0 Voitto ennen veroja-0,60,6-191,7.
Tulikivi Oyj. Maailman suurin ja teknisesti johtava vuolukiven jalostaja Suurin teollisesti valmistettujen varaavien tulisijojen valmistaja.
Pielisen Karjalan maaseutupalvelut Maatalousstrategia 2014 – Nurmeksen kaupunki.
F-Cons Oy / Pekka Bäckström METALLINSOPIMUSHANKINTAVERKOSTON KEHITTÄMINEN JA KANSAINVÄLISTYMINEN L-S verkostoPäähankkijanaToimitusverkoston kehittäminen.
RGB Brändiuudistuksen värit Lehto Group Oyj Puolivuosikatsaus.
Helmet Business Mentors Oy Pääomasijoitusta suomalaisiin pk-yrityksiin vuodesta 1995 Suunnittelu- ja konsultointialan toimialakatsaus Toimiala.
19 Yritys tavoittelee voittoa s
18 Yrittäminen alkaa ideasta s
Talous tutuksi – koulutus syksy 2013
YRITTÄMINEN s
KATEAJATTELU Esim. Kuinka paljon pitäisi saada myyntiä, jotta toiminta kannattaisi? Jos tuotteen myyntihintaa nostetaan, kuinka paljon tulos paranee? Kuinka.
Lännen Tehtaat Osavuosikatsaus
Mitkä ovat teollistumisen edellytykset?
Esityksen transkriptio:

Tulikivi tulevaisuudessa

Tuottaa koteihin lämpöä ja viihtyisyyttä korkealaatuisilla, sisustukseen sopivilla merkkituotteilla. Liiketoiminta-alueetLiikeidea Tulisijat Luonnonkivituotteet • Tuotteiden suunnittelussa ja valmistuksessa otetaan huomioon ympäristövaikutukset. • Tulikiven tulee tehdä jatkuvasti hyvää tulosta, joka mahdollistaa sijoittajille kilpailukykyisen osingon ja osakkeen arvonnousun sekä luo henkilöstölle turvallisen työpaikan ja tulokseen pohjautuvan toimeentulon. Tulikiven missio

Tulikiven visio 2009 •Tulikivi on johtava lämmityksen merkkituotteisiin ja kotien luonnonkivituotteisiin erikoistunut yritys valituilla markkina-alueilla. •Johtavan aseman vahvistaminen vuolukivituotteissa ja –raaka-ainevaroissa globaalisti. •Markkinoiden kehittyessä laajennamme toimintaamme uusiin tuoteryhmiin ja uusille markkinoille.

Tulikiven arvot •Yrittäjyys •Rohkeus •Tyytyväinen asiakas •Rehti toiminta

Tulikiven omistajapolitiikka •Mitä tahansa teemme, ajattelemme tuottavuutta ja kasvua. •Osakkeille vakaa arvonnousu ja tuotto. •Huomioimme toiminnassamme ympäristön. •Vaalimme yrityskuvaa. •Kehitämme omaleimaisuutta ja merkkituotteita. Yhtiö jakaa osinkoa noin puolet vuosituloksestaan pitäen omavaraisuusasteensa vähintään 40 prosentissa.

Strategialinjaukset Kasvamme orgaanisesti >5% vuodessa, kasvamme myös yritysostoilla. 2.Parannamme tulosta >2%-yks./vuosi, pääoman tuottotavoite yli 20 %. 3.Vahvistamme Tulikivi-brändiä. 4.Laajennumme suunnitelmallisesti uusiin asiakasryhmiin ja markkinoihin sekä segmentoinnilla tehostamme markkinointia. 5.Kehitämme johtavan ja asiakaslähtöisen tuotedesignin, -teknologian ja palvelukonseptin.

Strategialinjaukset Laajennamme ja tehostamme yhteistyö- ja jakeluverkostoamme. 7.Lisäämme kilpailukykyä parantamalla laatua ja valmistusteknologiaa sekä tehostamalla tuottavuutta ja hankintatoimintaa. 8.Nostamme jalostusarvoa, tuotteistamme jäämäkiviä ja –lohkareita, parannamme saantoa. 9.Aseman vahvistaminen vuolukivi raaka-aineen hallinnassa. 10.Tulikiven Tapa Toimia; Varmistamme henkilöstön ja yhteistyökumppaneiden sitoutumisen tavoitteiden toteuttamiseen.

Lähitulevaisuuden keskeiset toimenpiteet •Uuden tuotemalliston ja markkinointikonseptin lanseeraus kaikille markkina-alueille. •Saksan jakeluverkon laajentaminen. •Panostus Venäjän markkinointiin ja jakelutien laajentaminen. •Kotimaan monikanavajakelun kehittäminen. •Tulikiven sisustuskivikonseptin ja jakelun jatkokehitys •Tehdasinvestointi. •Karjalan kivivarannon tutkimustyö.

Trendit •Energian säästö, bioenergia. •Perusturvallisuus ja ympäristön suojelu. •Elinkaariajattelu ja luonnonmateriaalien käyttö. •Sisustaminen, design ja viihtyvyys. •Palvelun arvostus.

Tulikivi Oyj JUUKA Puh Kiitos!