1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Juha Kauppinen Consulting oy Työntekijäkysely Tietoja
Advertisements

Maankäyttö-lehden lukijatutkimus
Mission Gallup 08 nettikyselyn yhteenveto. Jeesus tunnetuksi kautta maailman Taustatietoja • 446 vastaajasta 38% (m) ja 62% (n) • Vapaakirkollisia 84%
KULUTTAJAKYSELY TALVEN ENNAKOINNISTA Rengasfoorumi Sales Questor Oy.
Pääkaupunkiseudun 8. luokkien palvelukyky Espoo, Tapiolan koulu Joulukuu 2013.
Hampuri, Saksa Löytää suunta, joka mahdollistaa Lions Clubs Internationalin saavuttavan sen täyden potentiaalin kansainvälisenä.
Esiopetuksen huoltajat 2014 Generated on :41.
Kaupunkikuvatoimikunta
AUTOMATIC DELIVERY REWARDS (ADR) (New Programme – 01 September) LifePak ® (Example) PSV 5% Discount= €51.71 (68.97 PSV) Shipping= €4.5.
Liikevaihdon kehitys Pirkanmaalla 2009
Karkkilan kaupunginkirjasto

/ JNd Nordea Unioni Suomi ry Nousun hyvinvointikysely 2011.
Joulututkimus Tutkimuksessa selvitettiin suomalaisten jouluun liittämiä ajatuksia Stressiä aiheuttavat tekijät Lahja toiveet ja ajatellut joululahjat.
Pelaajakysely Tampereen piirin pelaajille 2013 TKT.
Place client logo here in Slide Master RI Elokuu 2009 Jorma Hakanen Lääkkeiden määrääminen ja rinnakkaislääkkeet –tutkimus.
3.45 3.40.
Perusopetuksen huoltajat 2014 Generated on :04.
Tervetuloa! MTS:n puheenjohtaja Lauri Kaira. MTS toimii foorumina turvallisuuspoliittiselle ja maanpuolustus- keskustelulle.
Laskelma kuntien ja kuntayhtymien menoista v. 2012
KOKKOLAN VEIKKOJEN ARVOKISAEDUSTAJAT
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Pelkosenniemi 1.
1 Senioreiden säästäminen ja maksutavat 2014 SENIOREIDEN SÄÄSTÄMINEN JA MAKSUTAVAT
Kuvien lähde:. Kuinka pitkä on pitkä? Subprime kriisi alkoi Yhdysvalloista elokuussa Se muuttui finanssikriisiksi lokakuussa Kreikkakriisi.
1 ©TNS 2012 NEUVOLOIDEN VASTAANOTTOJEN ASIAKASTYYTYVÄISYYSMITTAUS Neuvolat - suurten kaupunkien vertailu 2012 Kaupunkikohtainen vertailu.
Yliopistokirjastojen vastaajat palvelukyselyssä 2010 Päivi Jokitalo Kansalliskirjasto. Kirjastoverkkopalvelut marraskuu 2010.
Laajennettu työssäoppiminen Sosiaali- ja terveysalan perustutkinto Työpaikkaohjaajille suunnattu kysely keväällä 2011 Alustavia tuloksia.
Perusopetuksen oppilaat 2014 Generated on :03.
I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)
Työmarkkinatutkimus 2012 Yksityinen sektori
Suhdannekorjattu perusjäämä Saksa0,8-0,110,91,1 Irlanti-7,1-4,7-2,7-0,80,9 Kreikka-10,1-4,20,43,25,5 Espanja-7,7-4,9-3,30,53,7 Ranska-4,3-3,4-1,5-0,051,3.
Väestö Vantaan osa-alueilla
Juha Kauppinen Consulting oy Rakenneselvitykseen liittyviä tutkimuksia Tiedotustilaisuus Karjasillan kirkolla Juha Kauppinen.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014
Markkinointiviestinnän panostusten kehittyminen vuonna 2006 vuoteen 2005 verrattuna SALDO % 43% 33% Kuva 1 Mainosbarometri.
Tutkimuksen taustaa  Aula Research Oy toteutti poliittisten vaikuttajien parissa tutkimuksen julkisista palveluista Suomessa ja Euroopassa – Tutkimuksen.
TYTTÖJEN PELAAJAKARTOITUSJÄRJESTELMÄ
Yrittäjien äänestyskäyttäytyminen 50,7 57,6 55,0 23,4 20,3 21,9 11,4 9,3 8,0 5,2 5,5 6,9 4,2 4,5 3,6 0,7 1,7 1,3 1,7 0,0 0,0 0,7 0,0 0,0 2,7 1,0 3,3.
Jakaumista. Frekvenssijakauma Mainostaja kysyy 200 asiakkaalta, kuinka monta kertaa viikossa he lukevat sanomalehteä. Päivät, jolloin luet lehden Frekvenssi.
Paikalliset järjestelyvaraerät kunta-alalla vuonna sopimus- toteutunut korotuksia korotus kustannus saaneet % % % KVTES 0,6 0,7 31 TS 0,55.
POHJOIS-SUOMEN ALUEJOHTORYHMÄ WEBROPOL –KYSELYJEN TULOKSET Margit Päätalo, alueellinen suunnittelija puh
Jumala tuntee minut; Jeesus – Sana tuli ihmiseksi
Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät alueittain
Suuntaamattoman graafin syvyyshaku
1 Raha-asioiden suunnitteleminen ja nykyinen rahatilanne Senioritutkimus 2011.
Seinäjoki kisa A Tuomari: Tytti Lintenhofer ALO 12kyl, 4pys Kyl:
Maatalous, maaseutuyrittäminen rahavirrat 2008 ja 2007 Pohjois-Savo Jari Kauhanen MTK- Pohjois-Savo.
MAINOSTAJIEN LIITTO MARKKINOINTIVIESTINNÄN PANOSTUSTEN KEHITTYMINEN LOPPUVUONNA 2004 VERRATTUNA ALKUPERÄISEEN BUDJETTIIN SALDO MAINOSBAROMETRI.
Eksponentiaalinen kasvaminen ja väheneminen
Liikevaihto55,353,63,1 Liikevoitto5,04,219,2 Prosenttia liikevaihdosta9,17,9 Voitto ennen satunnaisia eriä4,94,314,4 Prosenttia liikevaihdosta8,87,9 Katsauskauden.
Maitotaito PIENEN VAUVAN PÄIVÄ Maitotaito.
Oulu ALO-luokka 12kyl, 4pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl:
Työpaikat toimialoittain Lähde: Tilastokeskus
Kemi ALO-luokka 14 kyl, 3 pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl: 31, 26, 9, 3, 18, 20, 5, 13, 14, 4, 12, 14, 7,
Kuntatalouden kehitys vuoteen 2018
SU MEN SALIBANDYLIITT 21 vuotta salibandya Suomessa.
Paras-arviointitutkimusohjelma (ARTTU) ARTTU-VILU Päättäjätutkimus Luottamushenkilö- ja viranhaltijakysely 2010 Kohdejoukkona ARTTU-tutkimuskuntien keskeiset.
Tietoja muuttoliikkeestä Yhteenvetoa PKS = Vantaa, Espoo, Helsinki ja Kauniainen KUUMA = muu Helsingin seutu (10 kuntaa)
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Laajennettu työssäoppiminen Sosiaali- ja terveysalan perustutkinto Työpaikkaohjaajille suunnattu kysely keväällä 2011 Tiivistelmä tuloksista.
Väestö ja väestönmuutokset. Väestö äidinkielen ja iän mukaan Naisten ja miesten tasa-arvo Helsingissä2 Lähde: Tilastokeskus. Miehet.
SATTUMAN ONGELMA TUTKIMUKSESSA 1 x: tenttiin valmistautumiseen käytetty aika (tunteja) Perusjoukko μ = 39,87.
Energiavuosi 2014 Sähkö Energiateollisuus ry.
Suomen Lääkäriliitto | Finnish Medical AssociationLääkärit Suomessa | Physicians in Finland Tilastotietoja lääkäreistä ja terveydenhuollosta 2014 Statistics.
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Kansantalouden ennustelukuja vuodelle 2014 Laitos Julkaisu- BKT,Inflaatio, Työttö-Ansiotaso muutos myys- indeksin % % aste, %muutos, % joulukuu 0,11,18,61,4VM.
Laskelma kuntien ja kuntayhtymien menoista v. 2013
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Työajan haasteita tuloksia SAK:n jäsentutkimuksesta
Esityksen transkriptio:

1. Missä vietät joulun useimmiten?

2. Missä viettäisit joulun mieluiten?

3. Onko sinulla tai perheelläsi jouluperinteitä, joista pidetään kiinni joka vuosi? Voit valita myös useita vaihtoehtoja.

4. Mitä perinteitä pidät itse tärkeimpinä ja säilyttämisen arvoisina? Voit valita myös useita vaihtoehtoja.

5. Mistä jouluperinteestä haluaisit luopua eniten?

6. Mikä jouluruoista on suosikkisi?

7. Onko joku jouluruuista erityisen vastenmielinen ja jos, mikä?

8. Kuinka monelle henkilölle annat tänä vuonna lahjoja?

9. Mitä seuraavista annat joululahjaksi?

10. Mitä seuraavista haluaisit saada joululahjaksi?

1234 Yhteensäka. hinta1,94%20,5% 45,71 % 31,86 % 10833,07 laatu0,56% 14,25 % 57,26 % 27,94 % 10813,13 suomalaisuus 25,46 % 50,28 % 20,09 % 4,17% 10802,03 luotettavuus2,23% 27,23 % 53,16 % 17,38 % 10762,86 turvallisuus3,81% 20,52 % 46,15 % 29,53 % 10773,01 kestävyys1,58% 21,04 % 52,89 % 24,49 % traditio29,7% 39,66 % 23,09 % 7,54% 10742,08 helppo saatavuus 16,73 % 41,64 % 32,25 % 9,39% 10762,34 tutun suositus 20,72 % 52,51 % 23,33 % 3,44% 10762,09 saajan toive0,93%7,08% 39,01 % 52,98 % 10743,44 tunnettu brändi 37,49 % 44,37 % 15,63 % 2,51% 10751,83 valmistettu eettisesti 20,33 % 46,98 % 23,86 % 8,82% 10772,21 trendikkyys 30,42 % 43,53 % 22,88 % 3,16% 10751,99 hieno design 20,45 % 42,47 % 31,04 % 6,04% 10762,23 itse tehty 15,52 % 32,99 % 31,41 % 20,07 % 10762,56 lahja sopivuus saajalle0,65%0,93% 13,83 % 84,59 % 10773, Millä seuraavista seikoista on merkitystä joululahjahankintoja tehdessäsi? (1 = ei lainkaan painoarvoa, 2 = vaikuttaa jonkin verran / silloin tällöin, 3 = vaikuttaa melko paljon / useimpien hankintojen kohdalla, 4 = vaikuttaa ratkaisevasti)

12. Kenelle on vaikeinta hankkia joululahja?

13. Mistä etsit/saat joululahjavinkkejä?

14. Mistä hankit joululahjoja?

15. Aiheuttaako joulu sinulle stressiä?

16. Jos kärsit joulustressistä, mikä tai mitkä seuraavista aiheuttavat sitä eniten?

17. Tunnetko itsesi jouluihmiseksi?

18. Onko sinulle entuudestaan tuttu verkkopalvelu?

19. Uskotko joulupukkiin?

20. Ikäsi

21. Asutko