Metsänhoitaja This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 665100.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tutkimus- ja kehittämistoiminnan menot sektoreittain Utgifter för forsknings- och utvecklingsverksamhet enligt sektor R&D Expenditure by Sector Lähde:
Advertisements

Tutkimus- ja kehittämistoiminnan menot sektoreittain Utgifter för forsknings- och utvecklingsverksamhet enligt sektor R&D Expenditure by Sector Lähde:
LAIVA 2025 LEHDISTÖTILAISUUS
Lifelong Learning Programme POFIRO
Johdanto: E Pluribus Unum - Monesta yhdeksi. 2 3.
1 Sektorin nimi. 2 Reading times of magazines NRS Finland 2011.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Artiklat 23a - 31 Versio DM # Art. 23a – Aineettoman omaisuuden hallinto Yliopistojen ja tutkimusorganisaatioiden tulee parhaimpansa.
Tekstitiedostosta lukeminen tMyn1 Tekstitiedostosta lukeminen Tiedosto voidaan avata pelkästään lukemista varten tai kirjoittamista ja lukemista varten.
H2020 avustussopimus Artiklat Sopimuskoulutus Outi Kauppinen DM#
Tutkimuksesta uutta tietoa ja liiketoimintaa – Tekesin TUTL-haku 2/2014 New knowledge and business from research ideas – TUTL application round 2/2014.
Tekes - EUTI Outi Kauppinen Liisa Ewart DM#
JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO Vieraskielisen opetuksen politiikkatasot -seminaari Kielikoulutuspolitiikan verkosto Soveltavan kielentutkimuksen keskus.
Blogin käyttö opetuksen ja ohjauksen tukena Tiina, Tarja, Tari ja Sirpa.
Opettaja ja kansainvälinen PBL –perustainen verkko-opetus Irmeli Ahonen THM, fysioterapeutti
SISÄPIHOJEN SUUNNITTELU HS – Space - Laine Anni - Terävä Jaana.
Viestinnällinen kieltenopetus (CLT)
© 2010 Ammattiosaamisen kehittämisyhdistys AMKE ry. IVETA International conference 2014 Helsinki 19 – 21 August 2014 St. Petersburg 22 – 23 August 2014.
By Learning for Integration ry. Immigration issues in Finland: Somalis  Until the 1980s Finland was very much a homogenous society with only a few foreigners.
IEA DSM Task XVI ESCO Project Register Pertti Koski.
Anna Wiksten, Doctoral Candidate SSL Webinar, R ja JAGS: Esimerkki Bayesilaisesta data-analyysista.
Kuormanvarmistus maantie-, meri-, rautatie- ja ilmakuljetuksissa CARING is partially financed by the Leonardo da Vinci programme of the European Union.
CARING is partially financed by the Leonardo da Vinci programme of the European Union. In Finland the Centre for International Mobility CIMO administers.
Perustietoja Luokka-asteet 1 – 9 = yhtenäiskoulu NYT: 650 oppilasta, koulu kasvaa voimakkaasti Oppilasmääräarvio: syksy 2013/750, syksy 2014/> opettajaa.
iTEC (Innovative Technologies for an Engaging Classroom)
GEN4FIN - SAFIR 2010 GEN4FIN toimii SAFIR2010 kyljessä, tavoitteet osin lomittain ja päällekkäin. Gen4:ssä uusien konseptien tutkimus on nyt "R&D-vaiheessa"
Major practical purposes Forms of research knowledge
Passiivin aikamuodot Passiivin preesens.
Erasmus+ Sport 265 milj € WELCOME TO ERASMUS+
Tervetuloa Tietojenkäsittelytieteen laitokselle
LENTISTÄ LIIKKARILLA LA 5.4.
Buy Gabapentin For Dogs Uk
Tulevaisuussuunnitelma Osa 3
Risk analysis, risk attitudes
Rakennusautomaatioyhdistys (RAY, “Building Automation Organization”) Sauna & introduction of Aalto University’s intelligent building technology pilot.
Vesikemian Professori
Probability models and decision analysis : introduction
Probability models and decision analysis : introduction
DIC and BMA in BUGS Biotieteellinen tiedekunta / Henkilön nimi / Esityksen nimi
Mikko Keränen Director RDI
Tieto, todiste ja tietäminen työnohjauksessa
Laurea University of Applied Sciences
Katsaus eCraft2Learn-projektiin
Kansainvälisen luonnonvarapolitiikan yhteistyöverkosto
Hankalia (?) tilanteita Tammikuu 2014 Keke Tulomäki
DMPS measurements at Mount Waliguan, inland China
Ms Kirsi Hyttinen Project Coordinator
SALASSAPITOSOPIMUS NON-DISCLOSURE AGREEMENT
Jättiläismäiset dinosaurukset
Pitäisikö limonaadilla olla sokerivero?
Mitä maantiesuolan tilalle?
Information for teachers
Ydinvoimala? This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No
“Paristo” pakohuone This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement.
Lecture slides start on the next page.
“Onko elimistössäni ydinpommi?!”
Kari Systä Tampere University of Technology / Software Systems
Pelastakaa jääkarhut! This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement.
Talot, joissa elämme This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement.
KOMMENTTEJA ITÄ-SUOMEN MENESTYSTEKIJÖIHIN
Blackout This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No
Tapaa Nadina, hän on tuotekehitysinsinööri
Mitä maantiesuolan tilalle?
Onko “suuri idea” oikeasti pieni?
Liikalihavuus? This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No
Arkipäivän tuotteet - elinkaari
Lammas, lime ja simpukat: erilainen resepti!
Ei enää jätettä kaatopaikoille 2020!
Etsi lyhyin reitti This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement.
Esityksen transkriptio:

Metsänhoitaja This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 665100.  

Piirrä metsänhoitaja*. Jälkeenpäin keskustelkaa käsityksistänne toisten kanssa ryhmissä! * The idea of this scenario is transferable https://www.freepik.com/free-photos-vectors/pencil

Tutkimus & Vahvistaminen: Biologia: Sisältö: Ekologia Menetelmä esim.: Koulun ulkopuolella Oppilaat tapaavat metsässä metsänhoitajan/metsäinsinöörin ja hänen kollegansa. Oppilaat tekevät todellisia metsätöitä autenttisissa oloissa ja ratkaisevat autenttisia ongelmia. Luokkahuoneessa oppilaat piirtävät metsänhoitajan uudestaan ja keskustelevat käsityksistään ja aiemmista mahdollisista stereotypioista. Next steps