Viini-lehden liiketoiminta printin ulkopuolella

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Suomalaisten mielipiteet nykyisistä alkoholi- poliittisista rajoituksista Gallup-tutkimusten mukaan vuosina kk/v Pitäisi väljentää Pitäisi tiukentaa.
Advertisements

Innostavan esityksen muistavat kaikki. Ideasta käytäntöön NY 12h –leirin esitys2008.
Aikakauslehtien mielipidevaikuttajat, WOM KMT Kuluttaja 2013 Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 • Vastaajamäärä N = • Toteutus nettikyselynä
Asiakaspalvelu verkossa
Tiedottaminen, viestintä markkinointiviestintä ja markkinointi – mitä termien takana? Piia Laita, KIASMA.
Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat
Google, journalismi ja verkkomedian uudet työnkuvat Riikka Krenn
Sähköisen kaupan toimintaympäristö
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2009 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake:
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
KOTITALO-LEHDEN LUKIJATUTKIMUS 2014 N971. Lehteä luetaan useampana päivänä Keskimäärin lehteä luetaan 2,2 päivänä.
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Aller Media Oy:n tapahtumat
Aitoja tekoja joka päivä Energiansäästöviikko 2012.
Vuosaarelaisten matkailutuotteet matkailijoiden tietoon! kumppanuuspäällikkö Leena Lassila Visit Helsinki.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Kärkimedia Paneeli Huomioarvon analyysi.
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Aikakauslehtimainonnan vaikutukset KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus.
Aikakauslehtien säilyttäminen KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
Pk-yritysbarometri, syksy 2016 Alueraportti, Helsinki.
Muuttuva työ digitalisaatiossa Kirjastonjohtajien neuvottelupäivät Perttu Kauppinen.
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Finnan käyttäjäkysely 2014 Eri aineistojen kiinnostavuus aineistotyypeittäin ja sektoreittain.
Pk-yritysbarometri, syksy 2016 Alueraportti, Pääkaupunkiseutu.
Pk-yritysbarometri, syksy 2016 Alueraportti, Satakunta.
Aikakausmedioiden someyleisöt / helmikuu 2017
Aikakausmedioiden someyleisöt / huhtikuu 2017
Mainonnan ja lukemisen väittämät KMT 2016
Pk-yritysbarometri, syksy 2016
Raportin lukuohje Lukukerrat
Pk-yritysbarometri, syksy 2016
Aikakauslehtien lukijamäärät, kokonaistavoittavuus ja digitaalinen tavoittavuus 2016 Lähde: KMT AL + total 2016.
Finna.fi:n somemarkkinointi
Pk-yritysbarometri, syksy 2016
Pk-yritysbarometri, syksy 2016
Pk-yritysbarometri, syksy 2016
Pk-yritysbarometri, syksy 2016
Lähde: KMT AL + total syksy 2016/kevät 2017
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä
Pk-yritysbarometri, syksy 2016
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2016
Aikakausmedioiden someyleisöt / tammikuu 2018
Aikakausmedioiden someyleisöt / lokakuu 2018
Alkoholijuomien kulutus 2016
SF-Caravan ry Tehdään yhdessä.
Vuosikertakamaa – Asiaa & viihdettä jo vuodesta 1938!
Aikakausmedioiden someyleisöt / toukokuu 2018
Ajankohtaista aikakausmedioista kevät 2018
Aikakausmedioiden someyleisöt / joulukuu 2018
Aikakausmedioiden someyleisöt / kesäkuu 2018
Aikakausmedioiden someyleisöt / helmikuu 2019
Aikakausmedioiden someyleisöt / heinäkuu 2018
Aikakausmedioiden someyleisöt / marraskuu 2018
Aikakausmedioiden someyleisöt / syyskuu 2018
Aikakausmedioiden someyleisöt / elokuu 2018
Aikakausmedioiden someyleisöt / helmikuu 2018
Aikakausmedioiden someyleisöt / maaliskuu 2019
NettiDogi
Esityksen transkriptio:

Viini-lehden liiketoiminta printin ulkopuolella Magazine Symposium 1.11.2016

Viini-lehti 9 nroa/v Kuohuviini ja Oluelle -teemanumerot Viinistä viiniin -vuosikirja 89 000 lukijaa (KMT S15/K16)

Digitaaliset sisällöt Viinilehti.fi 20 000 viikkokävijää Viikon viinivinkki - uutiskirje 90 000 tilaajaa Viinistä viiniin -mobiilisovellus 10 000 käyttäjää

Digitaaliset sisällöt Viinilehti.fi 20 000 viikkokävijää Viikon viinivinkki - uutiskirje 90 000 tilaajaa Viinistä viiniin -mobiilisovellus 10 000 käyttäjää Viikon viinivinkki Viikon viinivinkki Special

Viinin mediamyynti 2015 Digitaaliset sisällöt 24 %

Digitaalisen mainonnan osuus Tänä vuonna digin osuus 29 %

Tapahtumat Viini ja Ruoka: Kokoaa yhdessä Kirjamessujen kanssa 80 000 kävijää Messukeskukseen. Useita pienempiä tapahtumia, joista osa yhteistyökumppanien kanssa.

Viinilehti Oy

Viinilehti Oy

Decanter Oy 2 kivijalkamyymälää Decanter.fi -verkkokauppa

Viinilehti Oy + Decanter Oy

Viinikellari.com Laatuviinien nettikauppa Avautunut helmikuussa 2016 Puolessa vuodessa yli 20 000 myytyä pulloa

Kiitos! mikko.numminen@viinilehti.fi Twitter: @mnumminen