Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Imatran kaupungin organisaatiouudistus
Hyvinvointipalveluiden organisointi Moduulit 2 ja 3 Työpajapäivä Kirjoita tähän päivämäärä ja muuta tarpeellista tietoa
2
Kaupungin organisaatiouudistus
Lähtökohtana asiakkaan palvelutarpeen huomioiminen, ennakointi vuoteen 2020 Laaditaan kaupungin palvelustrategia Organisaatiouudistuksella varaudutaan muutoksiin palvelutarpeessa Pyritään läpinäkyvyyteen, maisema-malli Sopimusohjaus- malli , tilaaja – tuottaja ajattelu Tekninen toimi edellä Sosiaali- ja terveystoimen valmistelutyö Sivistystoimen valmistelutyö Linjaus hyvinvointipalvelukokonaisuuden suunnittelusta Organisaatio syntyy prosessin aikana Uusi palvelutoimintamalli ja organisaatio toiminnassa v alusta
3
Moduuli 2 ja 3 Lähtökohtia palveluprosessien kehittämiseen
Väestöennusteet Nykyisen palvelutoiminnan tehokkuus Palvelurakenteessa tehtyjen muutosten huomiointi Jo tehdyt ja käynnissä olevat ulkoistamiset Moduuli 1. tehty pohjatyö
4
Moduulien 2 ja 3 näkökulmia organisaatiouudistukseen
Koko organisaation sopimusohjaus-mallin määrittely Elinkaari-malli vai joku muu Asiakasryhmä-lautakunta, palvelukokonaisuus-lautakunta Hallinnon, talouden, lakiasioiden ja henkilöstöasioiden tukipalvelujen organisointi Tilauksen palvelukokonaisuudet, sopimusmallit Tilaajatiimissä asiaosaaminen, tilaajajohtaja ja tilaajapäälliköt Palvelutuotannossa asiaosaaminen, Palvelujohtaja ja palvelupäälliköt
5
Henkilöstön rooli Kaikkien työntekijöiden työpaikka on turvattu
Osaamisen arvostaminen Yhteinen prosessi, johon tarvitaan jokaisen osaamista ja asiantuntijuutta Palvelujen laatu sekä prosessien kehittäminen tärkeässä osassa. Tavoitteena on hyvä asiakastyytyväisyys ja hyvä työilmapiiri. Kysymys on siis myös oman työn kehittämisestä
6
Hyvinvoiva Imatra! PALVELUSTRATEGIA 2020
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.