Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Way Sosiaalinen tilinpito ja muu hankkeen asiakasseuranta - Way hankkeen takana kolme toimijaa (ELY-keskus, Hyvinkään kaupunki ja Pohjois-Uudenmaan TE-toimisto)

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Way Sosiaalinen tilinpito ja muu hankkeen asiakasseuranta - Way hankkeen takana kolme toimijaa (ELY-keskus, Hyvinkään kaupunki ja Pohjois-Uudenmaan TE-toimisto)"— Esityksen transkriptio:

1 Way Sosiaalinen tilinpito ja muu hankkeen asiakasseuranta - Way hankkeen takana kolme toimijaa (ELY-keskus, Hyvinkään kaupunki ja Pohjois-Uudenmaan TE-toimisto) - asiakasseurantajärjestelmiä (TYPPI-tietojärjestelmä, Effica, Eura ja URA) - ensimmäisessä vaiheessa sosiaalisen tilinpidon kohderyhmänä ovat hankkeen asiakkaat (työttömät työnhakijat) 2010, toisessa vaiheessa työantajat ja kolmannessa vaiheessa vaikutukset Hyvinkään kaupungille 2011 - sosiaalinen tilinpito liittyy tiiviisti hankkeen tuotteistamiseen ja sen arviointiin - sosiaalisen tilinpidon tarkoitus - korvata osittain tuplakirjaaminen yhteen tietojärjestelmään - selvittää muita Way:n asiakkaalle tuottamia asioita (hyötyjä/haittoja) ja kirjata ne - selvittää Way yhteistyötyönantajille ja Hyvinkään kaupungille hankkeen tuottamia asioita (hyötyjä/haittoja)

2 Way-valmennus ja aikuisten pajatoiminta Sosiaalinen tilinpito 2011 Suunnittelu, budjetointi ja pilotointi 2010 Tililuokat: - tavoitteet - indikaattorit - menetelmät - vastuut Kyselyt: Asiakkaan arviointi sosiaalisten tavoitteiden toteutumisesta Way.n aikana - Alku- ja loppukysely, kysymykset 1. – 18. asteikolla 1 – 5. - verrataan alku- ja loppukyselyn tuloksia toisiinsa -- saadaan näkyväksi muutos. Case-kuvaus: Asiakkaanpolku-kertomus, jota täydennetään yksilövalmentajien kuvauksilla asiakkaan sosiaalisten tavoitteiden toteutumisesta. - Valokuvat täydentävät kuvauksia. * 100 Tililuokka: Asiakkaan elämäntaitojen ja voimaantumisen tukija sekä valmentaja * 200 Tililuokka: Asiakkaan työelämävalmiuksien tukija ja valmentaja * 300 Tililuokka: Kannustava ja tasa - arvoinen työyhteisö Tilastot ja nimilistat: Asiakkaiden osallistumisesta kerätään tietoa esim. koulutukseen ja ohjattuun liikuntaan osallistuminen. Tilinpito – Tilintarkistus – Tilinpäätöskertomus - Tiedotus

3 ”Tääl pääsee valmentamaan itseään siihen ammattiin mihin haluu, saa sopivaa koulutusta siihen.” ”Ainaskin tuo tietokonekurssi oli todella, todella plussaa. Kuitenkin täällä on ihmisii, kaikilla on jotain tietoo. En mä muualla paljoo liiku, enkä juttele. Mielekästä aikaa kuitenki ollu.” ”Mä oon tykänny, saa olla ihmisten kanssa tekemisissä, sit on kiva kun etitään noita harjottelupaikkoja.” ”Ei oo ainakaa mitään haittaa. Ei tarvii lorvii pitkin poikin, on aínakin jotain tekemistä.” Way paja/R.N. 2010


Lataa ppt "Way Sosiaalinen tilinpito ja muu hankkeen asiakasseuranta - Way hankkeen takana kolme toimijaa (ELY-keskus, Hyvinkään kaupunki ja Pohjois-Uudenmaan TE-toimisto)"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google