Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Viisaan liikkumisen asiakasraati
Esim. Jyväskylässä toiminut keväästä 2016 asiakasraati Alkuun joukkoliikenteen asiakasraatina, keväästä toiminta laajentunut käsittämään lisäksi muita fiksun liikkumisen muotoja Jyväskylässä asiakasraati kokoontuu 4-5 krt/vuosi Tapaamiset teemoitetaan HSL asiakaspaneeli (verkkopalvelu)
2
Viisaan liikkumisen asiakasraati
Ehdotetaan perustettavan Kuopion viisaan liikkumisen asiakasraati, joka kokoontuu n. 4 krt/vuosi. Toimintakausi n. 2 vuotta. Ryhmä koostetaan kevään / kesän 2019 aikana Vilkun Facebook- ja nettisivujen kutsulla. Ryhmän koko n hlö. Ryhmä on poliittisesti sitoutumaton ja siihen haetaan erilaisia henkilöitä Ensimmäinen kokoontuminen ajoitetaan liikkujan viikolle (16. – ) Tavoitteena on saada näkemyksiä fiksun liikkumisen olosuhteiden kehittämiseen ja palveluiden parantamiseen sekä viisaan arkiliikkumisen kasvattaminen Toiminta tukee kaupungin strategiaa, resurssiviisausohjelmaa, joukkoliikenneohjelmaa ja pyöräilyn edistämisohjelmaa
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.