Kuvakäsikirjoitus Jonna ja Sara. Ensimmäinen kohtaus Kohtauksen sisältö: Luokassa keskustellaan yhteisistä käyttäytymissäännöistä.  yleiskuva luokkahuoneesta.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kyläradio Koulutus Kuinka teen paremmin • Puhu yksityiskohdista – ei yleisestä • Anna kuuntelijoille kuvia • Aloita aina parhaalla palalla.
Advertisements

Ota osaa Haitin koulujen jälleenrakennukseen! Päivätyökeräys 2013–2014.
Lavian lukio.
10 RUUSUA SINULLE!.
KIUSAAMISEN TOVERIARVIOINTI
Draamatehtäviä kirjallisuudesta
Kielipläjäys 7. luokalle
Jokaisella koululla tulee olla järjestyssäännöt, joilla ei kuitenkaan saa rajoittaa jokaiselle perustuslaissa taattuja oikeuksia. Järjestyssäännöt eivät.
Lukemaan oppiminen kirjoittamalla – tietokoneen avulla 7.–
Hanna, Jutta Ja Liisa Maija & Nina feat. Cop – lasten liikennelaulu
Teknisiä ongelmia yliopistossa…. Kohtaus 1: luennoitsija saapuu Roolihenkilöt: Luennoitsija ja opiskelijat Kuvakoko: Yleiskuva Kohtauksen kesto: 30s Kuvan.
Älä kiusaa Kiusaamista on, kun oppilas joutuu toistuvasti ja systemaattisesti toisten tahallisen, kielteisen toiminnan kohteeksi. Nimittely, pilkkaaminen,
Heinolan kaupungin opetussuunnitelma
Toteutus: Lähikuva äidistä, joka vilkuttaa Emmalle ja lähtee takaisin sisälle. Näytetään tekstiruutua repliikeistä. Kuva siirtyy Emmaan, joka sitoo kypärän.
Erilaiset ystävät, kuvakäsikirjoitus
KULOMÄEN KOULUN TEHO-HANKE
Unicef-kävely Me muutamme maailmaa Kaikki eivät pääse kouluun.
KUVAKÄSIKIRJOITUS  Kuvakäsikirjoitus on kuvallinen ja/tai kirjallinen selvitys siitä, millaisin kuvin tarina aiotaan kertoa.  Kirjallisessa muodossa.
Netiketti ja nettikiusaaminen
Iida Salminen & Laura Päärni, VAKA-12C
KUVAKÄSIKIRJOITUS Lättyjen valmistus Miira ja Jenna LO-11C.
Toistorakenne Toistorakennetta käytetään ohjelmissa sellaisissa tilanteissa, joissa jotain tiettyä ohjelmassa tapahtuvaa toimenpidekokonaisuutta halutaan.
Kohtaus 1 Kolme tanssijaa, koreografia alkaa Videokuvaa Taustalla soi musiikki.
KUVAKÄSIKIRJOITUS Kuvakäsikirjoitus on kuvallinen ja/tai kirjallinen selvitys siitä, millaisin kuvin tarina aiotaan kertoa. Kirjallisessa muodossa kerrotaan.
Digitarina Multimedia oppimisprojektina 2012 Vaka.
AUNELAN KOULUN KOKEMUKSIA KOULUT LIIKKEELLE-HANKKEESTA Taustaa: 1. Koulun välituntipihat on koettu ongelmallisina: - kolme erillistä rakennussiipien väliin.
TVT (vaka) Projektitehtävä
Kuvakäsikirjoitus Luokanopettajaopiskelijoiden Wappu 2012 Piia, Mikko & Aleksi.
Toistorakenne Toistorakennetta käytetään ohjelmissa sellaisissa tilanteissa, joissa jotain tiettyä ohjelmassa tapahtuvaa toimenpidekokonaisuutta halutaan.
KUVAKÄSIKIRJOITUS Henna, Riina & Suvi. Tarinan nimi ja taustakuvana maisemakuva. Taustalla taustamusiikkia.
Joutsenon koulu on KiVa-koulu
Kiusaamiskysely 2014 Syksy.
Toistorakenne Toistorakennetta käytetään ohjelmissa sellaisissa tilanteissa, joissa jotain tiettyä ohjelmassa tapahtuvaa toimenpidekokonaisuutta halutaan.
Ensimmäinen KAIKKI IHAN KAIKKI vanhempainilta. Kaikki ihan kaikki toiminta.
Toistorakenne Toistorakennetta käytetään ohjelmissa sellaisissa tilanteissa, joissa jotain tiettyä ohjelmassa tapahtuvaa toimenpidekokonaisuutta halutaan.
Mitä tällä tunnilla tehdään?
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Lukujärjestys 2A Muuta... klo MA TI KE TO PE x x1 x2
Kirjoita vihkoon.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Ideointia Oulussa
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Vaalit
Ops 2016 – Mikä muuttuu?.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikko kuvien asettelun kanssa
Otsikko ja kuva-asettelu
Otsikko ja kuvat -asettelu
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Esityksen transkriptio:

Kuvakäsikirjoitus Jonna ja Sara

Ensimmäinen kohtaus Kohtauksen sisältö: Luokassa keskustellaan yhteisistä käyttäytymissäännöistä.  yleiskuva luokkahuoneesta  Ei suurempaa liikettä  Toteutetaan videopätkänä  Vuorosanat puhutaan videolle  Kesto: 30s - 60s  Lopussa soi välituntikello

Toinen kohtaus Kohtauksen sisältö: Välitunnin aikana yksi pojista alkaa kiusaamaan luokkakaveriaan.  Alussa kaikki leikkivät yhdessä, sitten kiusaaminen alkaa  Kohtaus toteutetaan videopätkänä, johon sisältyy paljon liikettä  Taustalla kuuluu lasten puheensorinaa  Vuorosanat puhutaan videolle  Kesto n. 30s

Kolmas kohtaus Kohtauksen sisältö: Muut lapset eivät hyväksy kiusaamista ja jättävät kiusaajan leikin ulkopuolelle. Leikki jatkuu vielä vähän, ja välitunti päättyy.  Toteutetaan videopätkänä, joka sisältää liikettä  Vuorosanat puhutaan videolle  Ei taustaääniä  Kesto n. 30s  Päättyy kellon soittoon

Neljäs kohtaus Kohtauksen sisältö: Lapset palaavat välitunnilta, ja kiusaaja juoksee käytävällä ja kompastuu siivoojan imuriin.  Toteutetaan videopätkänä, jossa eniten liikettä on kiusaajalla  Taustalle imurin hurinaa  Kesto 10s – 20s

Viides kohtaus Kohtauksen sisältö: Oppilaat palaavat luokkaan ja kertovat opettajalle välitunnin tapahtumista. Riidat sovitaan ja sääntöjen noudattamisen tärkeydestä keskustellaan.  Toteutetaan videopätkänä, ei sisällä paljoa liikettä  Vuorosanat puhutaan videolle  Ei taustaääniä  Kesto 30s- 60s

Kuudes kohtaus Kohtauksen sisältö: Opettaja esittää kysymyksen, joka jää lasten pohdittavaksi.  Toteutetaan kuvana  Ei vuorosanoja  Taustamusiikkia  Kesto 10s- 15s