Sisältö / 1 Tietokonegrafiikan jatkokurssi T op Lauri Savioja 1/06 Kertausta OpenGL:sta
Sisältö / 2 Materiaalia OpenGL:n punainen kirja ja sininen kirja: – Open GL spesifikaatio – NeHe –
Sisältö / 3 GL, GLU, GLUT GL –renderöinti GLU, OpenGL Utility Library –projektiot GLUT, OpenGL Utility Toolkit –Ikkunanhallintaa –Input
Sisältö / 4 Tilakone The OpenGL Machine
Sisältö / 5 Toimintajärjestys
Sisältö / 6 The OpenGL Pipeline
Sisältö / 7 Syntaksi Funktiokutsut muotoa glXxxx Vakiot GL_XXX glBegin(XXX) ja glEnd(XXX) glEnable(XXX), glDisable(XXX)
Sisältö / 8 Piirto 10 erilaista primitiiviä
Sisältö / 9 Piirto Normaalit –glNormal3f Verteksit –glVertex3f
Sisältö / 10 Valot glLightfv glLightModelfv
Sisältö / 11 Materiaalit glMaterial
Sisältö / 12 Alustukset GLUT hoitaa *paljon* asioita
Sisältö / 13 Esimerkit material.c esimerkki punaisesta kirjasta –Alustukset –Matriisipinot –Kamera –Valot taso.c –C-kieltä –Verteksit ja normaalit
Sisältö / 14 Seuraavalla luennolla DisplayListat Teksturointi, läpinäkyvyys ja sumu Muistin hallinta C:ssä