Työssäoppimisen palaute/ Marata TYÖSSÄOPPIMISEN JÄRJESTÄMINENka 03-04 ka 04-5ka 05-6 Tunsin työpaikan ja koulun välisen työssäoppimista koskevan sopimuksen.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Advertisements

Ajankohtaista aluehallinnosta Pori Varsinais-Suomen ELY Sivistyspalvelut Päivi Almgren.
1 Ostopaikkakysely Heli Rauman Anu Simonen. 2 Kyselyn toteutus •Riihimäen kotitalouksiin lähetettiin yhteensä 2780 kyselyä •Kotitaloudet valitsimme postinumeroiden.
Pääkaupunkiseudun 8. luokkien palvelukyky Espoo, Tapiolan koulu Joulukuu 2013.
Esiopetuksen huoltajat 2014 Generated on :41.
Kaupunkikuvatoimikunta
AUTOMATIC DELIVERY REWARDS (ADR) (New Programme – 01 September) LifePak ® (Example) PSV 5% Discount= €51.71 (68.97 PSV) Shipping= €4.5.
Lääkekorvausuudistus
Laajennetun työssäoppimisen kokeilut auto ja logistiikka
Urhean olosuhdeselvitys – yhteenvetoja harjoituspaikoista
LAAJENNETTU TYÖSSÄOPPIMINEN 2+1 MALLI
/ JNd Nordea Unioni Suomi ry Nousun hyvinvointikysely 2011.
Opiskelijan arviointi työpaikalla
OHJAAMINEN.
TYÖPAIKKAOHJAAJIEN KOULUTUSOHJELMAN PERUSTEET 2 OV Aineisto koottu Heli Korkiakosken ( ) materiaalista.
Location-aware applications: keyword clustering
Pelaajakysely Tampereen piirin pelaajille 2013 TKT.
3.45 3.40.
FUAS Virtuaalikampus Tilannekatsaus Sisältö • Visiointipäivän satoa • ACSI leirin tuloksia • Miten jatketaan eteenpäin.
Perusopetuksen huoltajat 2014 Generated on :04.
VANHEMPAINNEUVOSTO Kokoontuu n. 3 krt / lukuvuosi Kokoontuu klo 18 Mahdollisuus keskusteluun muiden huoltajien kanssa Korvaa johtokunnan Joka luokasta.
LÄHIHOITAJAKOULUTUS tutkinnon laajuus 120 ov
Kuvien lähde:. Kuinka pitkä on pitkä? Subprime kriisi alkoi Yhdysvalloista elokuussa Se muuttui finanssikriisiksi lokakuussa Kreikkakriisi.
Koulutuksesta työhön –ryhmien vaikutuksia ja seutukunnallisuus
Yliopistokirjastojen vastaajat palvelukyselyssä 2010 Päivi Jokitalo Kansalliskirjasto. Kirjastoverkkopalvelut marraskuu 2010.
Laajennettu työssäoppiminen Sosiaali- ja terveysalan perustutkinto Työpaikkaohjaajille suunnattu kysely keväällä 2011 Alustavia tuloksia.
MIKÄ ON TOPKAUHA? TOPKAUHA. MIKÄ ON TOPKAUHA? TOPKAUHA on suomalaisten asiantuntijoiden kehittämä työssäoppimisjärjestelmä kaupan ja hallinnon alalle:
Perusopetuksen oppilaat 2014 Generated on :03.
Johtokunta TOIMINTA JA TALOUS TAMMI-ELOKUU 2013 SATU liite 2.
JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO Työhyvinvointikysely - Jyväskylän yliopisto Työhyvinvointikysely 2010 Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta kysymysten ja osa-alueiden.
TYTTÖJEN PELAAJAKARTOITUSJÄRJESTELMÄ
Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät alueittain
SAFE AND ACTIVE SCHOOLDAY WellBeing Partnership Ohjausryhmän kokous Budjetti ja raportointikatsaus tiistai Tallinna
Liikevaihto55,353,63,1 Liikevoitto5,04,219,2 Prosenttia liikevaihdosta9,17,9 Voitto ennen satunnaisia eriä4,94,314,4 Prosenttia liikevaihdosta8,87,9 Katsauskauden.
Hellevi Tervo Tyrnävän työleiri MITÄ ON TYÖELÄMÄN TUKEMINEN ? Hankkeissa tehtyä ja seminaarissa pohdittua.
Paikallisten järjestelyerien käyttö kunta-alalla vuonna 2008 Kunnallisen työmarkkinalaitoksen selvitys
SAFE AND ACTIVE SCHOOLDAY WellBeing Partnership Ohjausryhmän kokous Talouskatsaus keskiviikko Tallinna
Oulu ALO-luokka 12kyl, 4pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl:
Työpaikat toimialoittain Lähde: Tilastokeskus
Kemi ALO-luokka 14 kyl, 3 pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl: 31, 26, 9, 3, 18, 20, 5, 13, 14, 4, 12, 14, 7,
EU monikielisyyttä edistämässä Hannele Nevalampi
Paras-arviointitutkimusohjelma (ARTTU) ARTTU-VILU Päättäjätutkimus Luottamushenkilö- ja viranhaltijakysely 2010 Kohdejoukkona ARTTU-tutkimuskuntien keskeiset.
OPISKELIJAN ITSEARVIOINNIN OHJAUS. ITSEARVIOINTI PERUSTUU SÄÄDÖKSIIN  opiskelijan itsearviointia säätelee laki ammatillisesta koulutuksesta (2005) 
Kokkolan ammattiopisto
PETS Leppävaaran Laurea Tervetuloa – Välkommen – Welcome Rehtori Pentti Rauhala, Laurea.
Kansainvälisen harjoittelun laadunvarmistus Korkeakoulujen kansainvälisten asioiden hallinnon kevätpäivät Erkki Härkönen Rekrytointipalvelut Turun.
Laajennettu työssäoppiminen Sosiaali- ja terveysalan perustutkinto Työpaikkaohjaajille suunnattu kysely keväällä 2011 Tiivistelmä tuloksista.
Väestö ja väestönmuutokset. Väestö äidinkielen ja iän mukaan Naisten ja miesten tasa-arvo Helsingissä2 Lähde: Tilastokeskus. Miehet.
Suomen Lääkäriliitto | Finnish Medical AssociationLääkärit Suomessa | Physicians in Finland Tilastotietoja lääkäreistä ja terveydenhuollosta 2014 Statistics.
E ”The future is already here— It is just unevenly distributed.” William Gibson.
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Akukone yhdistää työelämän opintojen ja opetuksen suunnitteluun
ATATVER Ammattitaito työssäoppimalla ja verkossa.
Customer projects integrated within curriculum at Media Engineering programmes Erkki Rämö EVTEK University of Applied sciences R&D Seminar Case:
Työajan haasteita tuloksia SAK:n jäsentutkimuksesta
TAMPEREEN KAUPUNKI – TALOUS- JA STRATEGIARYHMÄ 1 Ennakkotietoja työpaikoista vuodelta 2004 Vuoden 2004 ennakkotiedot työpaikoista julkaistiin
L AAJENNETUN TYÖSSÄOPPIMISEN KOKEILUT AUTO JA LOGISTIIKKA.
SISÄPIHOJEN SUUNNITTELU HS – Space - Laine Anni - Terävä Jaana.
Suomalaisen ammatillisen koulutusosaamisen vienti
Callidus-tutorointi pähkinänkuoressa
Ammattitaitoa työssäoppimalla ja verkossa
Englantia tokaluokkalaisille, CLIL avuksi Miten esitellä englannin kieli tokaluokkalaisille leikillisesti, luovasti ja miten säilyttää lasten into kieltä.
TopTen -hanke Erityistä tukea tarvitsevat opiskelijat ja työvalmentajamalli Tuija Partanen.
Work phrases Use the > key in your keyboard to check out the meanings of the following phrases one by one. Repeat until you know them well.
IMMIGRATION TO RUSSIA / FINLAND
Miten kerrotaan tekemisestä?
Yhdessätekemistä yli rajojen
COURSE: Indoor environment technology (5 ECTS)
Language proficiency requirements implementation in Finland
© Haaga-Helia StartUp School
Esityksen transkriptio:

Työssäoppimisen palaute/ Marata TYÖSSÄOPPIMISEN JÄRJESTÄMINENka ka 04-5ka 05-6 Tunsin työpaikan ja koulun välisen työssäoppimista koskevan sopimuksen sisällön 3,693,913,79 Työpaikka oli laadukas ja turvallinen oppimisympäristö 3,964,103,92 Työpaikan tehtävät tukivat jakson tavoitteiden saavuttamista: 3,793,733,57 Tiesin jo ennen jaksoa työssäoppimiseen liittyvät vastuut ja vakuutukset: 3,353,783,65 Työpaikalla panostettiin perehdyttämiseen 3,233,553,09 TYÖSSÄOPPIMISEN TOTEUTTAMINEN: Minulla oli mahdollisuus vaikuttaa jakson tavoitteisiin ja sisältöön: 3,233,493,34 Sain riittävästi valmennusta jo koululla ja tiesin työpaikan ja sen toiveet etukäteen: 3,323,183,13 Opettaja piti yhteyttä ja ohjasi oppimistani työssäoppimisjakson aikana: 3,052,703,69 Sain työpaikalta/työpaikkaohjaajalta riittävästi tukea ja ohjausta: 3,503,863,69 Jakson aikana sain kehittävää ja rakentavaa palautetta: 3,544,053,78 Osallistuin jakson loppuarviointiin (itsearvointi) ja työpaikan arviointi on kehittävää ja oikeudenmukainen: 3,624,103,75 Opiskelu työpaikalla on suunnitelmallista, vastuu kasvoi edistymisen mukaan: 3,743,943,46 Työssäoppiminen kehitti osaamistani: 4,144,353,98 Henkilöstö tiesi työssäoppimisen periaatteet ja hyväksyi minut työyhteisöön: 3,804,133,87 Olin itse aktiivinen ja osallistuin myös työssäoppimisen suunnitteluun ja arviointiin 3,804,063,42 TYÖSSÄOPPIMISEN MAHDOLLISUUDET Työssäoppiminen itsenäistää ja lisää vastuuntuntoa: 4,234,394,04 Työssäoppiminen tuo uusia kontakteja ja helpottaa työllistymistä koulutuksen jälkeen 4,324,174,00 Työssäoppiminen lisää motivaatiota opiskeluun 3,553,614,15 Työssäoppiminen takaa ajanmukaiset työelämävalmiudet: 3,553,923,73 KESKIARVO3,653,853,69

On- the- job -learning Organising on-the-job-learningka ka 04-5ka 05-6 I knew content of the agreementbetween school and enterprise 3,693,913,70 Enterprise was excelent and safe learning enviroment 3,964,104,02 Tasks in theplace supported goals of the period. 3,793,733,70 I knew the responsipilities and insurances during the period: 3,353,783,82 The entepriese familiarized me well 3,233,55 3,51 Implementation of on-the-job-learning I could effect the goals andand content of the period: 3,233,493,34 I resieved enought training in the school and I knew what the company is waiting for 3,323,183,12 Teacher kept contact and gave guidance during the period 3,052,703,19 Work instructor/ company gave me enought guidance 3,503,863,89 During the period I recieved developping feedback : 3,544,053,91 I participated self evaluation and companys evaluation was developing and righteous : 3,624,103,99 On-the-job-learning was planned and responsibility grew when time went on 3,743,943,69 On-the-job-learning developed my knowledge: 4,144,353,95 Staff knew the principals of on-the-job-learningand accepted me as one of the staff 3,804,13 I myself was active and partisipated plannig and evaluation of on-the-job-learning 3,804,063,78 Potentiality of on-the-job-learning On-the-job-learning courage for self independance and responsibility: 4,234,394,06 On-the-job-learning greates new contacts and helps to find working place after school 4,324,174,89 On-the-job-learning adds motivations for studies 3,553,613,57 On-the-job-learning secure upto-date readiness for working life 3,553,923,84 AVERAGE3,653,853,74