Miten blogeja voisi hyödyntää yrityksen toiminnassa? Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentrum
Mikroblogit: Twitter, Qaiku Blogit: Blogger, Wordpress, Vuodatus Blogihakemistot: Blogilista, Bloglovin Blogihakuja:
Julkaisualusta artikkeleiden kirjoittamista varten Uusin artikkeli aina ylimpänä Lukijat voivat kommentoida artikkeleita ilman erillisiä käyttäjätunnuksia Kommentit näkyvät artikkelin perässä
Päiväkirja-blogi Muotiblogi Opiskelupäiväkirja Monen yhdessä ylläpitämä blogi Harrastus-blogi Talonrakennus-blogi Elämäntapa- blogi Liikuntapäiväkirja Elokuvablogi Suvun yhteinen sukublogi Asiantuntija-blogi Matkablogi Lukupäiväkirja Yritysblogi Kirjablogi Toipumis-blogi Puutarhablogi....
Oman alan ja yritystoiminnan esittely Esiintyminen asiantuntijana Matalan kynnyksen viestintää ja vuorovaikutusta: voi esiintyä persoonallisesti Nimi tutuksi eri rooleissa ja yritys tutuksi eri kanavien kautta ◦ Linkittelyjen kautta parempi sijoitus hakukoneissa
Tavalliset blogipalvelut ovat ilmaisia. Bloggaaminen vie aikaa. Bloggaaminen vaatii miettimistä: Näkökulma - kenelle blogi suunnataan? Mistä löytää aiheita niin, että blogi pysyy vireänä? Mutta… Kun bloggailu tulee tavaksi, aikaa kuluu vähemmän. Kuvat kertovat sanoja nopeammin. Lyhyt nettikirjoitus luetaan helpommin loppuun asti.
Suuri yritysrypäs – monta bloggaajaa
Pienyrittäjä bloggaa itse oman alansa asiantuntijana
Blogin lukijoille annettiin tehtäväksi selvittää lehtiartikkelin taustaa… Lehti julkaisi anteeksipyynnön virheellisestä siteeraamisesta.