Jukka Leino
Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT TOIMEN- PITEET SEURANTA
3 Venäläisten matkat Suomeen vuosittain Kaakkois-Suomen raja-asemien kautta
Etsittekö tietoa matkakohteesta ennen matkaanne? – Mistä tietoa etsitty? 4
Neljä skenaariota venäläisten Suomen-matkojen kasvusta 5
Viestinnän toteutus INTERNET SOME LEHDET MESSUT SUORA ULKO- MAINONTA TV RADIO TIEDOTUS
Internet viestinnässä Mahdollisuus tavoittaa valtavasti ihmisiä Kustannukset syntyvät tuotannosta, ei median käytöstä Uusien asiakkaiden pitää löytää sivuille Kohderyhmiä on vaikea rajata Tulokset syntyvät tekemisestä, ei median ostamisesta
Viestintä eri mediatyypeissä
Hakukoneet Netissä asioivista n.90% käyttää hakukoneita Hakukone on ilmainen liikenteen ohjaaja Avainsanatutkimus auttaa löytämään oikeita hakusanoja Sivujen hakukentissä pitää olla avainsanoja, joita asiakkaat käyttävät
Hakusanamarkkinointi HakukoneNäytötKlikitCTRCPCKustannukset Google.ru %0.16 € €
Responsiivisuus
Seuranta Google Analytics Google Analytics Google PageRank Google PageRank Yandex Yandex Kuntopuntari Kuntopuntari
Käännökset Svetlana Chtchegoleva Svetlana Chtchegoleva Multitrance Multitrance Google-kääntäjä Google-kääntäjä
Kuolleet sielut
5 km Tervetuloa ! обро пожаловать ! д
QR -koodi
Kapustat Kaakkoon -aineistopankki Valmiita työpohjia ladattavissa Mahdollisuus täydentää ryhmän toiveiden mukaan
Kiitos! Esityksen aineistot ladattavissa osoitteesta: Esityksen aineistot ladattavissa osoitteesta: