Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelmia Jyväskylän keskusta-alueille Esitys kaupunkikuvatoimikunnalle 9.5.2003
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Amsterdam SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Hyvä pyöräteline - Pyöräystävällinen - Helppokäyttöinen - Turvallinen SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
(Hannu Niemi, Jorma Lipponen) Pyörät ke 11.09.2002 klo 15.45-16.40 (Hannu Niemi, Jorma Lipponen) SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vanha Asema Vanhan Aseman alueelle on aikaisemmin laadittu lähiympäristösuunnitelma. Tässä vaiheessa paikalle esitetään sijoitettavaksi muutamia sarjavalmisteisia pyöräkatoksia ja aitamallisia pyörätelineitä. Ratkaisu on helposti ja nopeasti toteutettavissa. Kalusteiden määrää voidaan tarkistaa toteutuvan käyttöasteen mukaan. Mallien soveltuvuutta on arvioitu kuvasovituksin. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vanha Asema Asemapiirros Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Vanhan Aseman lähiympäristösuunnitelma Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vanhan Aseman lähiympäristösuunnitelma Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Vanha Asema Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Suhde Lähiympäristösuunnitelmaan Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vanha Asema Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vanha Asema cps-katokset SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Omni CPF-katos SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vanha Asema cpf-katokset SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Tejbrant: City 90 Plaza 2 SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Tejbrant: Compact Plaza SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vanha Asema Tejbrant-katokset SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vanha Asema Tejbrant-katokset SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Tejbrant: City 90 Plaza 2 SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Omni CPS Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 1 SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Omni-CPS Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Omni-CPS kirkkailla seinäkkeillä Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Omni-CPS kirkkailla seinäkkeillä Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Omni R-sarja SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Asema-aukio on luontainen paikoitusalue erityisesti keskustaan idästä saapuville polkupyöräilijöille. Pyöräpaikoitukselle soveltuva tila löytyy paikoitus- ja kävelyalueen rajapinnasta. Paikalle sijoitettavat kalusteet selkeyttävät alueen tila- ja toiminnallista rakennetta. Sarjavalmisteinen moduulirakenteinen katos on helposti siirrettävissä kun Vapaudenkadun terminaalia lähdetään toteuttamaan. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 1 Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Nykytila Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 1 Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Asemapiirros Versio 4 Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Nykytila Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 4 Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Versio 4: Sama alue on varattu pyöräpaikoitukselle mutta katokset sijoitettu vain alueen reunoille, keskellä vain avoimia telineitä. Alueen yleisilme ei juuri muutu. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vaihtoehto 2: Omni CPF Asema-aukio Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 4 SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 4 SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Pyöräpaikoituksen sijoittaminen keskialueelle Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Nykytila Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Kuvasovite Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Paikallisliikenneterminaalisuunnitelma Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Paikallisliikenneterminaali Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Paikallisliikenneterminaali Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Paikallisliikenneterminaaliin sovitettu pyöräkatosmalli Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Paikallisliikenneterminaaliin sovitettu pyöräkatosmalli Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Tejbrand: City 90 Wing Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Tejbrand: City 90 Wing Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kauppakatu SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 1 Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kauppakatu Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kauppakatu Ciclos RAL 5003 + kukat Kauppakatu. Versio 1: Paikalle sijoitetaan 3 Ciclos-pyörätelinettä katuun pultattuina. Väritys kävelykadun sininen SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Ciclos-pyöräteline Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kohde 7: Asemakatu Kompassilta luoteeseen Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kohde 7: Asemakatu Kompassilta luoteeseen Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kohde 5: Asemakatu Kompassilta kaakkoon Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kohde 5: Asemakatu Kompassilta kaakkoon 69 pp Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Lyseo Lyseon edustalle, Yliopistonkadun keskialueelle osoitetaan 24 pyöräpaikkaa sekä varaus yhteensä 72 pyörälle. Kalusteet risteysalueella jo ennestään olevaa Hagsin mallistoa. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Lyseo Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Lyseo Visio SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Lyseo Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Lyseo Visio SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Villentornin kulma Yliopistonkadun-Väinönkadun risteykseen 48 pyöräpaikkaa, Hagsin aitatelinemalli etupyöräpidikkeillä. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asemapiirros SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Villentornin kulma Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Villentornin kulma Visio SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kohde 12 Tolppatelineet Jazz Bar:in edustalta poistetaan ja tilalle tuodaan etupyöräpidikkeellisiä telineitä. Painopistettä siirretään Aren aukiolle päin, pois rakennuksen sisäänkäynnin edestä. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kohde 12 Asemapiirros Jazz Bar Amarillo SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kohde 12 Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kohde 12 Lehtovuori-aitamalli poikittain, 64 paikkaa SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Hemingwayn seinusta Hemingwayn seinustalle voisi sijoittaa 3 kpl Ciclos-pyörätelineitä Kävelykadun sinisellä maalattuina. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Hemingwayn seinusta Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Hemingwayn seinusta Visio SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Tämän diaesityksen aineisto on nähtävillä myös www-osoitteessa http://195.197.94.24/Jyvaskyla/Polkup SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Lehtovuori 106/10ZNM Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 1 SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Lehtovuori 106/8 ZNM Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 1 SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kohde 7 Asemakatu Kompassilta luoteeseen Kompassilta luoteeseen nousevan Asemakadun osalle asettelusta riippuen 156 - … etupyöräpidikepaikkaa. Kalusteena Lehtovuoren aitatelinemallisto. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kauppahallin pääty Kauppahallin päätyyn, Yliopistonkadun keskikorokkeelle pyöräkatos OmniTrafik CPF. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asemapiirros SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kauppahallin pääty Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kauppahallin pääty Visio SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kohde 12 ”Helsinki-malli”, 48 paikkaa. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kohde 12 Lehtovuoren aitamalli pitkittäin, 60 paikkaa. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vanha Asema Tejbrant Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 09.05.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma