Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi Katri Tanni, Differo Oy
Aineisto Trendiraportit Pirkanmaata koskevat tutkimukset 2007-2010 Strategiatyöt Esimerkkikaupungit Euroopasta Tapahtumat ja konsultaatiot 2.4.2017
Yleisestä yksittäiseen TRENDIT Näkökulma Yleisestä yksittäiseen TRENDIT EUROOPPA PIRKANMAA 2.4.2017
Trendit Globalisaatio Digitalisoituminen Elämyksellisyys Yksilöllisyys Kaupungistuminen Ekologisoituminen Liikkuvuus Verkostoituminen 2.4.2017
Yleinen brändityö: Liverpool Kööpenhamina ja Glasgow Esimerkkikaupungit Yleinen brändityö: Liverpool Kööpenhamina ja Glasgow Elinkeinoelämän näkökulma: Rotterdam Matkailun näkökulma: Brighton, Göteborg 2.4.2017
Iso ja yksinkertainen kattobrändi toimivin Esimerkkikaupungit Erottuminen vaikeaa Iso ja yksinkertainen kattobrändi toimivin Tampereen kokoluokan kaupungeista Rotterdam ja Glasgow erottuvat selkeydellään 2.4.2017
Pirkanmaan tila nyt Elinkeinojen uusjako? Metalli- ja konepajateollisuus, ICT, terveysteknologia ja palvelut kivijalkoina Suomalaisissa tutkimuksissa Tampere vetovoimaisin European Smart cities –tutkimuksessa kärkipaikoilla 2.4.2017
→ Hyvät lähtökohdat 2.4.2017
KV-tietoisuuden herättäminen Identiteetin määrittely Haasteet KV-tietoisuuden herättäminen Identiteetin määrittely Yksinkertaistaminen Rohkeus 2.4.2017
Esiinnousseet teemat Sujuvuus ja toimivuus Panostukset elämänlaatuun Kaupunkiluonto ja luonnollisuus Viihtyvyys Kasvuhakuisuus 2.4.2017
Tässä ja nyt Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi Visiot Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi on pohja, jonka päälle brändi-identiteetti rakennetaan. Ydinviestit Kohdennetut viestit Look & Feel 2.4.2017
Osallistu! 2.4.2017
Kiitos! Kysymyksiä? Katri Tanni, Differo Oy katri.tanni@differo.fi 2.4.2017