Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi Katri Tanni, Differo Oy

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tapahtumaverstas ja tutkimuksen lähtökohdat •Tapahtumaverstas –Perustettu v.2007 (Fregatti Oy Yrityspalveluiden sisar) –Tarjoaa Tapahtumaviestintää.
Advertisements

ECVET tulee, oletko valmis!
TEKNISTEN PALVELUJEN TYÖRYHMÄ SEUTUYHTEISTYÖ JA PARAS-HANKE SEUTUFOORUMI Ilkka Ojala Toimitusjohtaja Tampereen kaupunki, Tilakeskus.
Rakennamme palvelua - muuttuuko mikään ? Tampere-talo Tiia Veko toimitusjohtaja Pirkanmaan Hoitajapalvelu Oy.
Lappeenranta-Imatra seudun elinkeinoelämä ja Venäjä-toiminta
Koulutus ja viestintä yhteistyön välineinä Siru Aura, ohjelmavirkailija, tiedotus ja koulutus Pohjoisen ja etelän kuntien yhteistyöohjelma p ,
2/2009 Ajankohtaista CIMOsta Kv-kevättapaaminen Tampereella 25.4.
Uusi Leader-brändi 2014 Mikä, miksi ja miten?.
Yleiset kirjastot - tekijänoikeus Kirjastopäivät Hallitusneuvos Jorma Waldén, kulttuuriyksikkö, opetus- ja kulttuuriministeriö.
Katja Mikkonen Kari Niklander
Yleiskaavallisen ohjelman viherkaupunkiseminaari Seminaarin avaus Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Juhani Nummentalo.
1/2014 Vauhtia ja virikkeitä kv-suunnitelmiin - CIMOn näkökulma Mikko Nupponen Tampere Huhtikuu 2014.
 Matkailuverkostot  Kokemäenjokilaakson  Matkailuyrittäjät ry Tommi Anttila1 •Anttilan Tila, •Tommi Anttila, Kokemäki.
Perjantai, 27. kesäkuuta 2014 SOVELTAVAA TUTKIMUSTA TYÖ- JA ELINKEINOELÄMÄN TARPEISIIN Ammattikorkeakoulut osana suomalaista innovaatiojärjestelmää Arenen.
Russian-Finnish International Castle to Castle Project: aims and objections Professor Antti Honkanen, Director of Centre of Tourism and Education, University.
Tampereen kaupunkiseudun teknisten palveluiden seutuseminaari Nokian kaupunginjohtaja Tapani Mattila.
Tiedottaminen, viestintä markkinointiviestintä ja markkinointi – mitä termien takana? Piia Laita, KIASMA.
Pirkanmaan elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus Pirkanmaan liikennejärjestelmä- suunnitelma Aiesopimuksen julkistaminen Johtaja Juha Sammallahti.
SUOMEN MENESTYKSEN EVÄÄT -Tiekartta tulevaisuuteen Julkistamistilaisuus
Tykkimäki -brändi. Brändisisältö Tykkimäk i Brändisisältö Tykkimäk i Omistajien tahtotila.
TULEVAISUUS TYÖRYHMÄN MIELESTÄ (1 KAUPUNKI)
Maaseutuohjelma Väylä vaikuttamiseen, tie toteutukseen
Pirkanmaan Vuoden Kylä 2011: Kotala, Virrat.
Imatran Seudun Kehitysyhtiö Oy/ Vetovoimaa matkailuun Etelä-Suomessa Imatra Events Imatran seudun tapahtumien yhteinen brändi.
AlueKAVERI-hankkeen aloitusseminaari , Helsingin avoin yliopisto 1 Avoin yliopisto alueellisena toimijana -selvitys Ari Koski AlueKAVERI-hankkeen.
EWork – Reshaping consulting. eWork yrittäjien asialla HETKY Hubia ja Hupia.
Museoliitto, Tampere, KULTTUURIVIENNIN TUKIVERKKO TIEDOTUSVÄYLÄNÄ.
Korkeakoulujen arviointineuvosto — Rådet för utvärdering av högskolorna — The Finnish Higher Education Evaluation Council (FINHEEC) Tutkinnonuudistuksen.
RESCA-verkosto RESCA-seminaari , Tampere.
DEMOKRATIA, OSALLISUUS JA VAIKUTTAMINEN UNESCO-KOULUSSA
Tilastoraportin 13/2014 aineisto
Kuntafoorumi SDP:n kuntatyöryhmän Puheenjohtaja Maarit Feldt-Ranta
ICT muutos kunta- ja palvelurakenne- muutoksessa Selvitysvaiheen tehtävät
AJANKOHTAISTA LUKIOKOULUTUKSESTA Johtaja Jorma Kauppinen Vantaa
Elinvoimainen kaupunkiseutu - tulevaisuuden vaihtoehdot vaikutuksineen Kjk
Suomen tieteen tila ja taso 2009 ja tutkimuksen kansainvälistyminen Johtaja Paavo Löppönen
Strategisesti eheytyvä kaupunkiseutu? Näkökulmia Tampereen seudun rakennesuunnitelmatyöhön Jari Kolehmainen Olli Ruokolainen Tampereen yliopisto.
PURKAAMO. Purkaamo -työskentelyn tavoitteet Orientoida ja aktivoida työyhteisöä opetussuunnitelmaprosessiin Kuulla ihmisten kokemuksia ja saada uutta.
KDK:n asiakasliittymän käytettävyydestä Eija Liukkonen.
Kunta- ja palvelurakennemuutoksen ICT-tuen ohjeistus
SOSIAALINEN MEDIA VERTAISOHJAUKSEN VÄLINEENÄ Opinnäytetyö (AMK)
Suomen arkeologisten kenttätöiden laatuvaatimukset – SALAVA Johanna Enqvist Museovirasto Maakuntamuseoiden teemapäivät Jyväskylässä 20.–
Vammaisten ihmisoikeudet Kommenttipuheenvuoro Esa Kalela Kuuloliiitto.
 Miksi näitä kirjoitetaan?  Status  Juhla(vuosi)  Pelko tiedon menettämisesta  Markkinointi, matkailu  Kuka kirjoittaa? - tarvitaanko kaupallista.
Eurooppalaiset haasteet huippuosaamiselle Hannu Takkula Euroopan parlamentin jäsen, Kulttuuri- ja koulutusvaliokunnan varapuheenjohtaja.
Tutkijaliikkuvuuden palvelut –roundtable Kv-kevätpäivät, Seinäjoki Marita Niemelä Tutkimus- ja innovaatiopalvelut.
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Kuvailun muutoksen ohjaus Ryhmien roolit KUMEA:n kokous
Opetus- ja kulttuuriministeriön vetovoimaneuvottelukunnan viestintästrategia Ilo irti kilpailuista – yhteistyöstä lisäarvoa -laivaseminaari M/S Silja Symphony.
Tampereen Tietotekniikkakeskus
RAE-arvioinnin tarkoitus / Tampereen yliopisto Saada kunkin alan kv. asiantuntijoilta ajantasaista tietoa ja näkemyksiä tutkimuksen nykytilasta ja potentiaalista.
Tulevaisuuden urheiluseurat
TUTKE Koordinoivan hankkeen ja klusteritutkimusten väliraportti
Teollisuuden perintö Pirkanmaalla
Joensuun kaupunkikonsernin toiminta-alueeT
Kaikki viestintä, toiminta perustuu ihmiseltä ihmiselle.
Johdantoseminaari.
Kokkolan yliopistokeskus Chydenius
MISSION POSSIBLE Kouvola Innovation Oy | Strategiakärkien päivitys.
Kehityskulkuja Työelämä muuttuu entistä nopeammin
Ilkon vanhan ampumaradan maaperä-tutkimukset ja tulosten raportointi
Hämeen matkailun nykytila ja sen näkymät Pekka Vihma
Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö
Matkailuohjelma – ohjausryhmä V2.0
Strategiatyö 2018 Jyväskylän yliopisto Yliopiston hallitus
Strategiatyö 2018 Jyväskylän yliopisto Yliopiston hallitus
Tiekartta hyviin lähiöihin
Elinkeinopolitiikalla kasvua
Miten KA1-projektissa voidaan hyödyntää eTwinning-alustaa.
Jatkettu väliraportin ja nykytilan työstämistä.
Innokylän innovaatiokatsaus
Esityksen transkriptio:

Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi Katri Tanni, Differo Oy

Aineisto Trendiraportit Pirkanmaata koskevat tutkimukset 2007-2010 Strategiatyöt Esimerkkikaupungit Euroopasta Tapahtumat ja konsultaatiot 2.4.2017

Yleisestä yksittäiseen TRENDIT Näkökulma Yleisestä yksittäiseen TRENDIT EUROOPPA PIRKANMAA 2.4.2017

Trendit Globalisaatio Digitalisoituminen Elämyksellisyys Yksilöllisyys Kaupungistuminen Ekologisoituminen Liikkuvuus Verkostoituminen 2.4.2017

Yleinen brändityö: Liverpool Kööpenhamina ja Glasgow Esimerkkikaupungit Yleinen brändityö: Liverpool Kööpenhamina ja Glasgow Elinkeinoelämän näkökulma: Rotterdam Matkailun näkökulma: Brighton, Göteborg 2.4.2017

Iso ja yksinkertainen kattobrändi toimivin Esimerkkikaupungit Erottuminen vaikeaa Iso ja yksinkertainen kattobrändi toimivin Tampereen kokoluokan kaupungeista Rotterdam ja Glasgow erottuvat selkeydellään 2.4.2017

Pirkanmaan tila nyt Elinkeinojen uusjako? Metalli- ja konepajateollisuus, ICT, terveysteknologia ja palvelut kivijalkoina Suomalaisissa tutkimuksissa Tampere vetovoimaisin European Smart cities –tutkimuksessa kärkipaikoilla 2.4.2017

→ Hyvät lähtökohdat 2.4.2017

KV-tietoisuuden herättäminen Identiteetin määrittely Haasteet KV-tietoisuuden herättäminen Identiteetin määrittely Yksinkertaistaminen Rohkeus 2.4.2017

Esiinnousseet teemat Sujuvuus ja toimivuus Panostukset elämänlaatuun Kaupunkiluonto ja luonnollisuus Viihtyvyys Kasvuhakuisuus 2.4.2017

Tässä ja nyt Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi Visiot Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi on pohja, jonka päälle brändi-identiteetti rakennetaan. Ydinviestit Kohdennetut viestit Look & Feel 2.4.2017

Osallistu! 2.4.2017

Kiitos! Kysymyksiä? Katri Tanni, Differo Oy katri.tanni@differo.fi 2.4.2017