MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus 2009-2013 Koko vuosi 2013 Keskeiset tulokset.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kirjailijoiden taloudellinen asema Suomessa , Lavaklubi, Kansallisteatteri, Helsinki Tutkimuspäällikkö Mikko Grönlund BID Innovaatiot ja.
Advertisements

Opiskelijat työmarkkinoilla vuonna 2011 Ympäristöasiantuntijoiden Keskusliitto Lokakuu 2011 Real Stats Oy.
CO2-raportti | 2014 SOMERON KASVIHUONEKAASUPÄÄSTÖT ENNAKKOTIETO VUODELTA 2013.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Kauppojen aukiolo jouluaattona 2006 PAM ry Telebus vko 44/2006.
Internet-äänestäminen Jari Pajunen | |2T2234, Jari Pajunen, Internet-äänestäminen Toteutus Tämän haastattelututkimukseen.
2 Etelä-PohjanmaaOsaa-Uskaltaa-Menestyy Etelä-Pohjanmaan liitto - Merkittävimmät EU-ohjelmat Etelä-Pohjanmaalla ohjelmakaudella : Länsi-Suomen.
SLS vaalii ja kehittää Suomen ruotsinkielistä kulttuuriperintöä.
KANSALLISKIRJASTO Palvelukysely 2012 Yliopistokirjastot T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2010.
ARJEN TALOUSKATSAUS Telebus helmikuu/2008/viikko 9.
TULEVAISUUDEN NÄKYMÄT Telebus Elokuu/2007/viikot 32 ja 33.
Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Tutkimuksen taustaa •Isännöintialan valtakunnallinen.
KANSALLISKIRJASTO Palvelukysely 2012 Yhteiskirjastot TIEDOSTA MENESTYS
Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 | |1T-6370VR Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 Suomen.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja 2011 Aikakauslehtien lukuajat Lukuminuutit Tutkittiin KMT Kuluttaja 2011 tutkimuksen yhteydessä nettikyselynä.
Alueellinen urheiluseuratutkimus 2005, 2007, 2009.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
T IEDOSTA M ENESTYS Hämeenlinnan kaupunki Asiakastyytyväisyys 2013 – Lasten ja nuorten palvelut Varhaiskasvatus Tutkimusraportti Mikko Kesä Minna.
KANSALLISKIRJASTO Palvelukysely 2012 Erikoiskirjastot/tutkimuslaitokset T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE.
LAMK Outdoors Finland Etelä Aktiviteettisivuston lanseeraustutkimus 2013 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE.
KANSALLISKIRJASTO Palvelukysely 2012 Yleiset kirjastot T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU.
KYSELY KUNTALIITOKSESTA TUUSNIEMEN KUNNAN ASUKKAILLE Tuusniemen kunta Tuomo Turja.
OTANTATUTKIMUS OY Raporttia tai osia siitä ei saa edelleen toimittaa tai julkaista missään muodossa ilman Otantatutkimus Oy:n nimen mainitsemista. RAY:
LAMK Pyöräilysivuston lanseeraustutkimus 2012 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU 34 B 22,
Tutkimuksen taustaa  Aula Research Oy toteutti poliittisten vaikuttajien parissa tutkimuksen julkisista palveluista Suomessa ja Euroopassa – Tutkimuksen.
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
Suomen Gallup Elintarviketieto Oy Maatilojen kehitysnäkymät 2020 © TNS 8/ Lomituspalvelut ja Maatilojen kehitysnäkymät 2020 Eeva Heikkilä.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2009 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake:
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 2/2013 Keskeiset tulokset Innolink Research.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 3 / 2013 Keskeiset tulokset Etta Partanen.
Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena.
Suomen tieteen tila ja taso 2009 ja tutkimuksen kansainvälistyminen Johtaja Paavo Löppönen
LAMK Aktiviteettioppaat Lanseeraustutkimus 2012 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU 34 B.
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsentyytyväisyystutkimus 2008.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Ammattikorkeakoulukirjastot
Celia – Näkövammaisten kirjasto
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Asiakaskyselyn tulokset Nurmijärven nuorten palvelut.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Yleistä tutkimuksesta
Aikakauslehtien säilyttäminen KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja kevät 2011.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Ostoskärryverkoston 2 –viikon kampanjan tavoittavuus.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
UNIVERSITY OF JYVÄSKYLÄ Tutkimussuunnitelma Jaakko Seikkula
Made by Finland – selvitys suomalaisen työelämän vahvuuksista ja heikkouksista
Kuka vastaa kyselyyn? - Kevät 2016
Kysely opintojen ohjauksesta
Presidentinvaalit 2018 Vaalien 1 ja 2 kierros
Kuntaraportti Siikalatva
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
Suomalaisten mielipiteet aktiivimallista
Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö VPK toiminnan tunnettuus
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
Suomalaisen kirjallisuusviennin markkina-arvo 2017
Muista nämä aineisto- tai dokumenttitehtävään vastatessasi:
Markkinatutkimuspäivä Tunteella tuloksia
Esityksen transkriptio:

MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Koko vuosi 2013 Keskeiset tulokset

YLEISTÄ TUTKIMUKSESTA Tämä on Maatalousyrittäjien eläkelaitoksen (jäljempänä Mela) asiakastutkimuksen vuosiraportti (tammi- joulukuu 2013). Tutkimuksen toteutti Melan toimeksiannosta Innolink Research Oy. Tutkimuksen tavoitteena oli • selvittää Melan asiamiesten sekä pääkonttorin asiakaspalvelijoiden onnistumista eri kohderyhmissä • selvittää Melan tiedotuksen ja palvelukanavien onnistumista • kartoittaa vastaajien kokemuksia Melan palveluista suhteessa muihin vastaaviin laitoksiin • selvittää mielikuvia Melan toiminnan kehittymisestä Tutkimus toteutettiin puhelinhaastatteluilla. Kohderyhmän muodostivat Melassa asioineet ja päätöksen saaneet asiakkaat, jotka poimittiin Melan toimittamasta asiakasrekisteristä. Tutkimus perustuu yhteensä 1030 maatalousasiakkaan antamiin vastauksiin (1. kvartaali 251 kappaletta, 2. kvartaali 269 kappaletta, 3. kvartaali 256 kappaletta ja 4. Kvartaali 254 kappaletta), ja 128 apuraha-asiakkaan antamiin vastauksiin (1. kvartaali 36 kappaletta, 2. kvartaali 32 kappaletta, 3. kvartaali 30 kappaletta ja 4. Kvartaali 30 kappaletta). Tutkimuksen tulokset on esitetty tässä raportissa taulukoina ja kuvina selityksineen. Ensin raportissa esitetään maatalousasiakkaiden tulokset, sitten apuraha-asiakkaiden tulokset. Lisäksi tuloksia voi tarkastella InnolinkWeb ® -ohjelmistolla.

TUTKIMUSAINEISTON KUVAUS Aineisto on kiintiöity tiedonkeruuvaiheessa päätöksen (myöntö / hylkäys), annetun päätöksen sekä kielen mukaan. MAATALOUS:APURAHA:

MAATALOUS: Asiamiehelle annetut arvosanat palveluominaisuuksien mukaan (kysytty vain niiltä, jotka ovat olleet yhteydessä asiamieheen) APURAHA: Asiakaspalvelijalle (henk.koht./s-posti) annetut arvosanat palveluominaisuuksien mukaan (kysytty vain niiltä, jotka ovat olleet yhteydessä) TUTKIMUSTULOKSET

MAATALOUS: Asiamiehelle annetut kokonaisarvosanat vuoden mukaan (kysytty vain niiltä, jotka ovat olleet yhteydessä asiamieheen) APURAHA: Asiakaspalvelijalle(henk.koht./s-posti) annetut kokonaisarvosanat vuoden mukaan (kysytty vain niiltä, jotka ovat olleet yhteydessä ) (Apurahavastaajien osalta vuonna 2009 ei kerätty tietoa)

MAATALOUS: Pääkonttorin asiakaspalvelijalle annetut arvosanat palveluominaisuuksien mukaan (kysytty vain niiltä, jotka ovat olleet yhteydessä pääkonttoriin) APURAHA: Asiakaspalvelijalle (puhelinpalv.) annetut arvosanat palveluominaisuuksien mukaan (kysytty vain niiltä, jotka ovat olleet yhteydessä)

MAATALOUS: Pääkonttorin asiakaspalvelijalle annetut kokonaisarvosanat vuoden mukaan (kysytty vain niiltä, jotka ovat olleet yhteydessä pääkonttoriin) (Apurahavastaajien osalta vuonna 2009 ei kerätty tietoa) APURAHA: Asiakaspalvelijalle (puhelinpalv.) annetut kokonaisarvosanat vuoden mukaan (kysytty vain niiltä, jotka ovat olleet yhteydessä )

MAATALOUS: Kokonaisarvosana Melan tiedotukselle (Kysytty kaikilta haastatelluilta) APURAHA: Kokonaisarvosana Melan tiedotukselle (Kysytty kaikilta haastatelluilta) (Apurahavastaajien osalta vuonna 2009 ei kerätty tietoa)

MAATALOUS: Kokonaisarvosanat Melalle eri palveluominaisuuksien mukaan (Kysytty kaikilta haastatelluilta) APURAHA: Kokonaisarvosanat Melalle eri palveluominaisuuksien mukaan (Kysytty kaikilta haastatelluilta)

Kokonaisarvosana Melan toiminnalle (Kysytty kaikilta haastatelluilta) KOKONAISARVOSANA MELALLE, PAINOTETTU KESKIARVO 2013 = 7,8

MAATALOUS: Melalle annetut kokonaisarvosanat tutkimusvuoden mukaan (Kysytty kaikilta haastatelluilta) APURAHA: Melalle annetut kokonaisarvosanat tutkimusvuoden mukaan (Kysytty kaikilta haastatelluilta) (Apurahavastaajien osalta vuonna 2009 ei kerätty tietoa)