© Haaga-Helia StartUp School

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
1 Sektorin nimi. 2 Reading times of magazines NRS Finland 2012.
Advertisements

WAP-services “ WAP-interface makes it easier to use mobile services now than ever before - you simply move from one page to another, from one service to.
ohje kuunteluanalyysiin
Development Association SEPRA How to involve youth into strategic rural development work? Budapest, 8th November 2011 Euroopan maaseudun kehittämisen maatalousrahasto:
VANHEMPAINNEUVOSTO Kokoontuu n. 3 krt / lukuvuosi Kokoontuu klo 18 Mahdollisuus keskusteluun muiden huoltajien kanssa Korvaa johtokunnan Joka luokasta.
1 Sektorin nimi. 2 Reading times of magazines NRS Finland 2011.
Opetus ja kansainvälisyys toimivaksi kokonaisuudeksi
Muotoiluosaamisen kehittäminen suunnittelun näkökulmasta Ohjelma Aamupäivä Kuluttajakäyttäytyminen muuttuu: trendit Kuinka muotoilija voi tuottaa.
International pages?. Comments yhteystiedot / contact –information ei resursseja kaiken kääntämiseen – linkit vastuuhenkilöille / no enough resources.
Today’s Special Päivän pannu ENA otsikon numero on oltava; jos kirjoitat myös otsikon, sitä ei saa muuttaa älä koskaan kirjoita marginaaliin.
ENG Masters, part 2, Citing
INFRA ry Vastuuhenkilö Eija Ehrukainen Ottaa käsiteltäväkseen myös asfalttialan ympäristöasiat Seurataan, vaikutetaan ja ohjeistetaan: Lainsäädännön muutokset.
Ohjelmistotekniikka Vaatimustenhallinta Kevät 2002 Päivi Ovaska LTKK/Tite.
Callidus-tutorointi pähkinänkuoressa
Finský intensivní Titta Hänninen.  1. What is the capital of Finland? ◦ Mikä on Suomen pääkaupunki? ◦ Helsinki on Suomen pääkaupunki.  2.
Päivi Paukku Language Centre
By Learning for Integration ry. Immigration issues in Finland: Somalis  Until the 1980s Finland was very much a homogenous society with only a few foreigners.
SaLUT – Saimaan korkeakoululiikunta
IEA DSM Task XVI ESCO Project Register Pertti Koski.
Suomi 1A Torstai Runebergin päivä Johan Ludvig Runeberg ( ): suomalainen kirjailija. Suomenruotsalainen: hänen äidinkieli oli.
Suomi 1A Tiistai 16. helmikuuta 2015 Pohjoinen ja etelä.
Kommenttipuheenvuoro Peter Lund Teknillinen korkeakoulu Peter Lund 2008.
Suomi 1A Torstai 11. helmikuuta Ystävänpäivä 14. helmikuuta.
Suomi 1A Tiistai Selkouutiset
Suomi 1A Torstai 18. helmikuuta 2015 Penkkarit – Penkin painajaiset ”Benchpressing” fest.
Apply application system for BIZ (doc) Instructions for evaluators / Ohjeet arvioitsijoille TK/Opitieto.
Toiminta-arkkitehtuurin palvelut Outi Tasala
Opiskella (to study) & kävellä (to walk) & tulla (to come) verbityyppi 3.
Opiskelu-sanastoa Study the words in the following slides. Use the down or right arrow key on your keyboard to move on. Go through the words until you.
Infinitiivi + to-partikkeli
Sopimuksen tarkastelu
Tervetuloa suomen kielen kurssille!
Survival Finnish REVONTULET.
Relatiivipronominit Relative pronouns.
Reports in Apply / eAge system
IMMIGRATION TO RUSSIA / FINLAND
Heippa taas! Kiva nähdä!.
LEED projektityö ohjeet – Porvoo Campus
to eat and to drink (and other verbs with da/dä)
Edustajiston kokous 10/2016 Council meeting 10/2016
Power Grammar: Konditionaali
Words of quantity Open Road 6 pp
What is Direct Carrier Billing?
Markkinoiden juridinen toimintaympäristö Luento 4
voida (can, to be able to) & saada (to get, receive)
vedestä, ilmasta ja tulesta.
to eat and to drink (and other verbs with da/dä)
Yhdessä energisempi tulevaisuus - Energiansäästöviikko alkaa!
GLOBAL SUMMIT OF INNOVATION ECONOMY CREATORS MOSCOW
Risk analysis, risk attitudes
to eat and to drink (and other verbs with da/dä)
Toiminta-arkkitehtuurin palvelut
" Opettajan näkemys korkeakoulujen IT-palvelusta "
Fly Further! Hakuaika (north2north haku loppuu 15.2.)
Fly Further! Hakuaika
Probability models and decision analysis : introduction
Probability models and decision analysis : introduction
Optional A2 languages.
Hierarchical models Biotieteellinen tiedekunta / Henkilön nimi / Esityksen nimi
DIC and BMA in BUGS Biotieteellinen tiedekunta / Henkilön nimi / Esityksen nimi
Probability models and decision analysis
Piirrä muotokuva itsestäsi tai kaveristasi
COURSE: Indoor environment technology (5 ECTS)
vedestä, ilmasta ja tulesta.
vedestä, ilmasta ja tulesta.
vedestä, ilmasta ja tulesta.
MAR1LK Anna Hankimaa 5/10/2019.
Your QI Headline (120 pt min.)
Information for teachers
Lecture slides start on the next page.
Esityksen transkriptio:

© Haaga-Helia StartUp School < Name of the business case (company / idea) > Description of the business case: < write here 2-3 sentences that explain your business idea or your company’s main business > Maturity of the business case: < is your business in : Early phase (some proof of idea viability) OR Growth phase (established proof of concept) OR Acceleration phase (already has paying customers) > Potential for course co-operation: < write here what type of case you could offer for course co-operation – i.e. what type of study or group work other students could do for you as part of their studies > Contact info: < 1-2 main contact persons for your case: Name, email and phone number > Valid between dates: < write here the dates between which you would prefer the course co-operation to take place (e.g. 14.1.2019-31.5.2019) or ’Spring 2019’ > © Haaga-Helia StartUp School

© Haaga-Helia StartUp School < Toimeksiannon nimi (yritys/ idea) > Kuvaus toimeksiantajasta: < kirjoita tähän 2-3 lausetta, jotka kuvaavat liikeideaasi tai selittävät yrityksesi päätoimialan > Liikeidean vaihe: < onko liiketoimintasi: Varhaisessa vaiheessa (jotain todisteita idean totuettamiskelpoisuudesta) VAI Kasvuvaiheessa (luotettavia todisteita konseptista) VAI Kiihtyvyysvaiheessa (jo maksavia asiakkaita) > Mahdollisuus kurssiyhteistyöhön: < kirjoita tähän minkälaista projektia voit tarjota kurssiyhteistyötä varten – ts. minkä tyyppisen tutkimuksen tai ryhmätyön opiskelijat voisivat tehdä sinulle osana opintojaan > Yhteystiedot: < 1-2 tärkeintä yhteyshenkilöä toimeksiantoon liittyen: Nimi, sähköposti ja puhelinnumero > Ajankohta: < kirjoita tähän päivämäärät, joiden välillä suosisit kurssiyhteistyön tapahtuvan (esim. 14.1.2019-31.5.2019) tai ’Kevät 2019’ > © Haaga-Helia StartUp School