AI ja KU soveltava 2h (8.-9.lk)

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kurssilla käytettävät työkalut
Advertisements

Antti-Jussi Lakanen Nuorten peliohjelmointi 2009 / Jyväskylän yliopisto.
Kurssilla käytettävät työkalut
Oppikirja: Kokkonen ym. : Lukion biologia
Hyödynnä nettiä historiassa ja yhteiskuntaopissa.
VANAJAVEDEN OPISTON SÄÄNNÖT
Tule Urheiluseuraan Liikkumaan -hanke. TUL:n Tule Urheiluseuraan Liikkumaan -hanke on uusi seurojen kehittämishanke. Hankkeen tavoitteena on saada urheiluseurojen.
VISTAN KOULU Paimion kaupunki 7 luokan valinnaisaineinfo
Sosiaalinen media opetuksessa Katrina Vartiainen Turun normaalikoulu.
Sotungin etälukio Täydennä päivälukion opiskelujasi etäkursseilla.
Kuvaus – Kamera - Käy. Ideoidaan. Suunnitellaan. Käsikirjoitetaan. Kuvataan. Näytellään. Editoidaan. Esitetään. Arvioidaan.
Tietotekniikka ammattikorkeakoulussa. JAMK:n tarjoamat alat  Automaatiotekniikka - automaatiojärjestelmät, robotit, anturit  Tietotekniikka - tietoverkot,
MIKÄ ON TANDEM? Ammatillisia opintoja yläkoulun aikana Tekniikkaa ja teknologiaa Ensimmäisenä Suomessa peruskoulun & ammattioppilaitoksen opintoja yhdessä.
W w w. h a m k. f i / a o k k AMK-opintoihin valmentava koulutus maahanmuuttajataustaisille Riihimäki Vesa Parkkonen ja Riitta Metsänen.
Peliohjelmointia Jypelillä Tero Jäntti Tomi Karppinen Syksy 2009.
2014 Outi Kokkonen ja Kirsi Urmson
PELIEN SUUNNITTELUA ALGORITMIT JA NIIDEN SUUNNITTELU Jussi RaskuSeinäjoen Kansalaisopisto Aki Sirviö2014.
VIDEO "näen AUDIO - kuulen". MEDIA "välitän" MEDIAKOULU.
Viitaniemen koulu Oppilaanohjaajat Heli Jakosuo ja Essi Riihinen
KURSSIT 2-5: PAINOTETTU KUVATAIDE Tavoite: Jatkuvuus ja harrastuneisuus. Kuvailmaisun erityinen hallinta. Ajankohtaisten teemojen toteuttaminen, mahdollinen.
Liedon kunta : A2-kielen valinta A2-kielen valinnan vaikutukset perusopetuksen luokilla 4-9 Uuden 2016 voimaan tulevan opetussuunnitelman tuntijako on.
Luokan OneNote - muistikirja PERUSTEET
TVT2 kurssiin Virpin kokeilua. Tällä sivulla on animaatio… toimiiko?
ÄIDINKIELI JA KIRJALLISUUS KAUHAVAN LUKIOSSA
Matemaattisten aineitten ryhmä Nurmon yläasteella
VALINNAINEN LIIKUNTA 8. lk 2h/viikko 9.lk 2h/viikko
Opetussuunnitelma uudistui- mikä muuttuu?
Portfoliopohja oppilaiden käyttöön
maailman (ja siis Suomenkin) historiaa v
Käänteinen opetus ja oppiminen – Miten ja miksi?
MIKSI LUKIOON???.
UUSI OPETUSSUUNNITELMA MUUTTAA KOULUTYÖTÄ
Oulunkylän ala-asteen koulu
OPS 2016 Valinnaisuus.
Kaakkurin koulun valinnaisaineet
Musiikin valinnaiskurssi
A2-VENÄJÄ ДОБРО ПОЖАЛОВАТЬ!.
Opetussuunnitelma uudistui – mikä muuttuu?
VALINNAINEN LIIKUNTA PUOLANKAJÄRVEN KOULU ALAKOULU
Tietoteknikot : Opetusharjoittelut
Kurssimäärien laskeminen
MUSIIKKI VALINNAISAINEENA
MITÄ OPPILAANOHJAUS ON?
3D-grafiikka (2op) Kurssiasiaa Materiaalit:
Pelit opetuksen tukena
Tervetuloa kirjastoon Suomessa
6 LUOKAN HISSAN TUNNIT.
VSOP= vuosiluokkiin sitomaton alkuopetus Länsi-Puijon malli
Kurssimäärien laskeminen
Tervetuloa Suomi 4B –kurssille!
Päätösitsearviointi Nimi: Ryhmä: Päivämäärä:
KIELI, KIRJALLISUUS JA IDENTITEETTI
Kaakkurin koulun valinnaisaineet
VALINNAISET LIIKUNTAKURSSIT
MIKSI LUKIOON???.
Matti Viitala LIIKE/OAMK
SÄÄNNÖT.
Ohjelmointiharjoitus
Matemaattisten aineitten ryhmä Nurmon yläasteella
Syventävät valinnaisaineet 2h valinta (8.-9. lk)
VALINNAINEN LIIKUNTA PUOLANKAJÄRVEN KOULU ALAKOULU
Tunne-Ippo ALOITUSKERTA STEP 3
Soveltavat valinnaisaineet 1h valinta (8.-9.lk)
Yhden tunnin soveltava valinnainen 8. lk. (AI ja HI)
7. luokat kevät 2019 Maikkulan koulu
Yläkoulun psykologia - Sinä olet ja minä olen
VALINNAISET LIIKUNTAKURSSIT
KAUHAJOEN YHTEISKOULU 7.lk - VALINNAISAINEILTA
Kouvolan Yhteislyseon
To2 Tutkiva työskentely teknologialla Sananvapaus ja maailmankatsomus
Esityksen transkriptio:

AI ja KU soveltava 2h (8.-9.lk) Animaatio ja video AI ja KU soveltava 2h (8.-9.lk)

Pääset käsikirjoittamaan ja ohjaamaan oman videon tai animaation tai  pitämään omaa blogia/vlogia Opit kuvailmaisua - videokuvaamista  - käsikirjoittamista - ohjaamista -opit itseilmaisua nykyaikaisin menetelmin  -opit jakamaan teoksiasi eri julkaisualustoilla  -opit tekijänoikeuksista  

-9.luokalla voit jatkaa luomaasi blogia ja harjaannuttaa taitojasi tai kokeilla uutta tekniikkaa -Kurssi arvioidaan numeroin  (4-10)

Peliohjelmointi Tutustutaan esimerkkien avulla menestyspeleihin. Opiskellaan Unity –pelimoottorin alkeet, kuten animaation, peliliikkeen, äänien ja fysiikkamallinnuksen lisääminen peliin. Opiskellaan C#-kielen alkeita. Suunnitellaan ja ohjelmoidaan yksinkertainen peli.