Tuhat Suomalaista - Sanomalehtien liitto

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TABLETTIPROFIILITUTKIMUS 2013 Etelä-Saimaa Kymen Sanomat Kouvolan Sanomat.
Advertisements

ARJEN TALOUSKATSAUS Telebus helmikuu/2008/viikko 9.
KYSELY KUNTALIITOKSESTA TUUSNIEMEN KUNNAN ASUKKAILLE Tuusniemen kunta Tuomo Turja.
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
Work Research Centre University of Tampere Toisen asteen koulutuksen läpäisemistä ja keskeyttämistä koskeva tutkimus Simo Aho.
Poimintoja Sanomalehti opetuksessa -kyselystä. Kartoitimme Sanomalehtien Liitossa opettajien kokemuksia sanomalehden opetuskäytöstä, Sanomalehtiviikosta.
Toimintaympäristö Koulutus ja tutkimus Ilkka Valjus.
KOTI & TV –TUTKIMUS 2016 TUTKIMUSGRAFIIKKAA t15449, Koti & TV-tutkimus
Korkeakoulusektorin tiedot Kansalaisen palvelunäkymään VIRTA-opintotietopalvelusta Paula Merikko
Tekniikan ja luonnonvara-alan yksikkö LUONNONVARA-ALAN OSASTO.
Committed to Being More Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä. KAALIMATO TUTKII KAALIMATO TUTKII Elokuu 2016.
Lapin sosiaalityön ja sosiaalialan opetus- ja tutkimuskeskus Sosiaalityön koulutuksen työelämälähtöisyys –hankkeen vastuuopettajien sekä tutkimus- ja opetuskeskuksien.
Autismi- ja Aspergerliitto ry Autismi- ja Aspergerliitto ry edistää ja valvoo autismin kirjon henkilöiden ja heidän perheidensä yleisiä yhteiskunnallisia.
Miten kerron koulutuksestani ja työkokemuksestani suomeksi?
Nuorisotakuun seuranta Uudenmaan alueella, heinäkuu 2014 Tutkija Linnea Alho Uudenmaan ELY-keskus.
©Think If Laboratories Oy 2012 Nets Finland Oy – Tutkimus verkkomaksamisesta– © Think If Laboratories
Committed to Being More Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä. KAALIMATO TUTKII KAALIMATO TUTKII Heinäkuu 2016.
SEMINAARI Eija Kumpulainen Oulun normaalikoulun lukio.
Committed to Being More Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä. KAALIMATO TUTKII KAALIMATO TUTKII TOUKOKUU 2016.
Kysely sosiaalisen median käytöstä
Suomalaisten Energia-asenteet 2016
Mikkeli Pasi Savonmäki Kohtaamo-hanke
Tuula Miettinen/ Espoon kaupunki
Aineistonhallinnasta Väestöliitossa
Digi.kansalliskirjasto.fi - järjestelmä sukututkijan näkökulmasta
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Julkisten palvelujen tuotannon yksityistäminen
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Pääkaupunki-seutu Eetu ja Ella.
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Nuorten äänestysaikeet eduskuntavaaleissa 2015 Kyselytutkimus
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Finna.fi:n somemarkkinointi
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Telian matkailututkimus
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Pääkaupunkiseutu Varhaiskasvatuksen asiakaskysely TULOSTEN YHTEENVETO
Ammattikorkeakoulujen TKI-toiminnan tilastolukuja 2012–2016
Loimu ry Jäsenkysely Huhtikuu 2018 SFS ISO20252 Sertifioitu.
Kysely opintojen ohjauksesta
Minna Joensuu/ Espoon kaupunki
Helsingin ulkomaalaistaustainen väestö vuonna 2017
Presidentinvaalit 2018 Vaalien 1 ja 2 kierros
Vapaaehtoistyön tekeminen Suomessa
Maahanmuuttajien työllisyystilanne tilastojen valossa
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
Tilastotietoa teknologiateollisuuden rekrytointitarpeista, henkilöstön koulutustaustasta ja teknologia-alojen koulutuksesta.
Suomalaisten mielipiteet aktiivimallista
Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö VPK toiminnan tunnettuus
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
PERUSKOULUNSA PÄÄTTÄVÄT NUORET
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / naiset
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana /
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
Työnantajien suhtautuminen alle 30- ja yli 50-vuotiaisiin
Mielipiteet lasten digitaalisesta pelaamisesta
some ja netti neuvottelupäivät Tampere
Minna Joensuu/ Espoon kaupunki
KALLIOLAN SETLEMENTTI Tuhat Suomalaista / Maaliskuu 2019
Nuorten kuuleminen Valtakunnallisen nuorisotyön ja –politiikan ohjelman valmistelu Materiaalin tuottaneet 1. vuosikurssin yhteisöpedagogi (AMK) -opiskelijat.
Helsingin ulkomaalaistaustainen väestö
Esityksen transkriptio:

Tuhat Suomalaista - Sanomalehtien liitto Syyskuu 2017 SFS ISO20252 Sertifioitu

Tutkimuksen toteutus IROResearch Oy:n Tuhat suomalaista -tutkimuksen tiedonkeruu tehtiin internetissä IROResearch Oy:n valtakunnalliseen kuluttajapaneeliin. Tutkimus tehtiin Sanomalehtien Liiton toimeksiannosta. Tutkimuksen otos painotettiin iän, sukupuolen, asuinpaikkakunnan tyypin sekä maakunnan mukaan vastaamaan suomalaista väestöä valtakunnallisesti. Tutkimushaastatteluja tehtiin yhteensä 1000. Tutkimuksen tiedonkeruuaika oli 30.8. - 8.9.2017. Tutkimuksen tilastollinen virhemarginaali on maksimissaan n. + 3,2 %-yksikköä. Tutkimusaineisto validoidaan henkilön ja annettujen vastausten suhteen. Validointi tapahtuu vertaamalla paneelihallintajärjestelmän ja vastausten taustatietoja keskenään, analysoimalla annettuja vastauksia, lomakkeen täyttöastetta sekä erinäisin loogisuustarkistuksin.

Aineiston rakenne - Demografiset taustat Kaikki N=1000 % Sukupuoli Nainen 51 Mies 49 Ikä 18-24 vuotta 11 25-34 vuotta 16 35-44 vuotta 15 45-54 vuotta 17 55-64 vuotta 65+ vuotta 25 Koulutus Peruskoulu 4 Kansakoulu 2 Keskikoulu 3 Ammattikoulu 18 Opisto Ylioppilas / lukio Ammattikorkeakoulu (alemman korkea-asteen koulutus) 20 Yliopisto / korkeakoulu (ylemmän korkea-asteen koulutus tai tutkija-asteen koulutus) Muu 1 Kaikki N=1000 % Ammattiryhmä Työväestö 21 Alempi toimihenkilö 10 Ylempi toimihenkilö 14 Johtavassa asemassa oleva 3 Yksityisyrittäjä 5 Maanviljelijä 1 Opiskelija / koululainen 9 Eläkeläinen 29 Kotiäiti/-isä Työtön 6 Asuinpaikkakunta Helsinki 11 Espoo, Vantaa, Kauniainen Tampere 4 Turku Muu yli 50.000 as. kaupunki 24 Alle 50.000 as. kaupunki 27 Maalaiskunta 22 Kaikki N=1000 % Talouden bruttovuositulot Alle 10.000 € 6 10.001 - 20.000 € 8 20.001 - 30.000 € 11 30.001 - 40.000 € 12 40.001 - 50.000 € 50.001 - 60.000 € 9 60.001 - 70.000 € 7 70.001 - 80.000 € 80.001 - 100.000 € 100.001 € tai enemmän En osaa/halua sanoa 16

Mistä mieluiten lukee, katsoo tai kuuntelee mainoksia? Kaikki vastaajat *Ei mukana 2014-2015 **Ei mukana 2014-2016

Mistä mieluiten lukee, katsoo tai kuuntelee mainoksia? Kaikki N=1000 Naiset n=513 Miehet n=487 18-24 v. n=107 25-34 v. n=158 35-44 v. n=150 45-54 v. n=167 55-64 v. n=170 65+ v. n=248 % Painetut sanomalehdet 46 47 25 31 37 42 54 69 Televisio 12 11 13 15 21 7 6 Painetut kaupunkilehdet (ilmaislehdet) 9 10 Painetut aikakauslehdet 2 5 8 3 1 Sanomalehtien digitaaliset palvelut 4 Radio Facebook - Aikakauslehtien digitaaliset palvelut Google Youtube Kaupunkilehtien (ilmaislehtien) digit. palvelut Instagram Twitter LinkedIn WhatsApp En osaa sanoa 19 17 18

Kuinka suhtaudut siihen, että ulkomaiset yritykset kohdentavat sinulle mainontaa sen perusteella, missä verkon palveluissa olet viime aikoina vieraillut? Kaikki vastaajat Keski-arvo 2,2 2,1

Kuinka suhtaudut siihen, että ulkomaiset yritykset kohdentavat sinulle mainontaa sen perusteella, missä verkon palveluissa olet viime aikoina vieraillut? Keski-arvo 2,2 2,1 2,7 2,0 1,9

Kuinka suhtaudut siihen, että kotimaiset yritykset kohdentavat sinulle mainontaa sen perusteella, missä verkon palveluissa olet viime aikoina vieraillut? Kaikki vastaajat Keski-arvo 2,4

Kuinka suhtaudut siihen, että kotimaiset yritykset kohdentavat sinulle mainontaa sen perusteella, missä verkon palveluissa olet viime aikoina vieraillut? Keski-arvo 2,4 2,5 2,8 2,3