3D-grafiikka (2op) Kurssiasiaa Materiaalit:

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Aalto-ELEC fysiikan perusopetus vuonna 2013
Advertisements

Fysiikan ja kemian perusteet ja pedagogiikka Kari Sormunen Kevät 2012
3D -virtuaalihahmon animointi liikkeenkaappaustekniikkaa käyttäen
Wikispaces vieraan kielen opetuksessa Opetus goes POP mediaope Katrina Vartiainen.
MULTIMEDIAN MONET MUODOT
Verkkomedia tytölle ja pojalle Seurakunnan kerholaisten oma yhteisö Mielenkiintoista tekemistä Turvallinen arvopohja.
ATK2 töitä Aleksi Horppila Jatka painamalla tästä.
Grafiikka ja kuvankäsittely Julkaisu ov Katja Harjajärvi / Taok2 Kurssin tavoitteet  Kurssin aikana suunnitellaan ja toteutetaan graafinen.
Verkkovälitteinen asiakastyö Prosessien mallinnus.
MIKÄ ON TOPKAUHA? TOPKAUHA. MIKÄ ON TOPKAUHA? TOPKAUHA on suomalaisten asiantuntijoiden kehittämä työssäoppimisjärjestelmä kaupan ja hallinnon alalle:
Yllättäviä työtapoja, uusia/uusio materiaaleja. Kurssi jossa maalataan käsin.
Hanketta toteuttaa kahdeksan suomalaista lasten ja nuorten järjestöä Hanketta toteuttaa kahdeksan suomalaista lasten ja nuorten järjestöä Hanke edesauttaa.
Slideshare koonti Mervi Isola.
MUM8TM D-jatko Heikki Hietala. Kurssin rakenne 8 x 2 x 3 h lähiopetusta = 48 h Omaa työskentelyä 33 h Yhteensä 81 h = 3 op. Kurssi koostuu 3DS Maxin.
Visual Basic –ohjelmointi ITP2TM002
Kuvaus – Kamera - Käy. Ideoidaan. Suunnitellaan. Käsikirjoitetaan. Kuvataan. Näytellään. Editoidaan. Esitetään. Arvioidaan.
3D –animaatio ja simulaatio Intro. Kurssin suoritus Luennot 7x2h Labrat 7x3h Tentti Harjoitustyö Extratehtävät Mallinnuskilpailu.
Seminaarityön rakenteesta
Eväitä lajiliittojen yhdenvertaisuussuunnittelun jatkoon.
Tietotekniikka. Tietotekniikka yläkoulussa voidaan suorittaa 1-6 kurssia Kurssit 1 ja 2 suoritetaan 7. luokalla Kurssit 3 ja 4 suoritetaan 8. luokalla.
Flash-pohjainen opetusvideosivusto haulikkoammunnasta
3D-ohjelmat _graphics_software Kurssilla käytetään 3ds Maxia Ala hyvin laaja ja monipuolinen Huipputeknologiaa.
1 3D –grafiikka ja animaatio Lehtiä, videoita ja tenttikysymys alueita Harri Airaksinen;
S ysteemianalyysin Laboratorio Teknillinen korkeakoulu webbi tehtävä/ 1 Optimointiopin seminaari Mat Webbi tehtävä.
Veli-Pekka Lifländer VERKKOPOHJAISEN OPPIMISYMPÄRISTÖN SUUNNITTELU SISÄLTÖ: Opetussuunnitelman yleinen osa Opetuksen sisältöideat Opetussuunnitelman erityinen.
Äikkäprojekti Ira, Samuel, Jyri & Tuomo. Tehtävän kulku  Tutustutaan kirjallisuuden genreihin/tyylikausiin eläytyvän kirjoittamisen kautta  Oppilaat.
3D –animaatio ja simulaatio Teksturointi. UV-mapping Maxissa nimitetään UVW-mapping 3D mallin muuttaminen 2D-muotoon.
{ KUVANKÄSITTELY LYHYT VALINNAISKURSSI TAIVALLAHDESSA.
3D –animaatio ja simulaatio
3D –animaatio ja simulaatio Kurssiasiaa. Kurssin suoritus Luennot 7x2h Labrat 7x3h Tentti Harjoitustyö Extratehtävät Mallinnuskilpailu.
3D –animaatio ja simulaatio Web 3D, tenttivinkit.
Käyttäjäkeskeiset tietoliikennepalvelut Harjoitukset Anssi Jääskeläinen VO:Tiistaisin 6606.
Ilkka Nurmi. Sisältö: Historia1 3D-mallinnuksesta2 Rakennusteollisuuden mallit3,4 Julkaisumuodot5 Ohjelmistoja6 Hyödyt7 Haitat8 Tulevaisuus?9 Yrityksiä10.
PowerPoint Esitysgrafiikkaohjelma. Esitysgrafiikka ohjelmaa voi käyttää moniin eri tarkoituksiin  Tärkein on ehkä suullisen esityksen täydentäminen.
3D-grafiikka Animaatio, Kankaat.
3D-ohjelmat oftware 8zdpgL-ZGTDUITrBwS_VCltYsQ/edit?usp=sharing.
3D-grafiikka Teksturointi.
3D-grafiikka Luut, Fysiikkamoottorit.
3D-MALLINNUS Jouni Karsikas D-MALLINNUS Jouni Karsikas 2016.
3D-grafiikka Animaatio.
Sähköiset yo-kirjoitukset
Opas Unity-pelimoottorin käyttöön aloittelijoille ja vasta-alkajille
Englannin valinnainen lisäkurssi
Ammatillisen koulutuksen hyvinvointipäivät
3D-grafiikka Renderöinti Kertaus.
Intro oyxLv64 3D-grafiikka, hahmo Intro oyxLv64.
3D-grafiikka Mallintaminen.
Tradenomi, ylempi AMK Liiketoiminnan kehittäminen, 90 op
3D-grafiikka Mallintaminen II.
3D-grafiikka Morphing, scriptit.
Elokuvakurssin kurssisuunnitelma
3D-grafiikka Web 3D, kertaus.
Osaamisen tunnustaminen osaksi lukio-opintoja
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikko ja kuva-asettelu
Otsikon asettelu alaotsikko.
Matti Viitala LIIKE/OAMK
<Hankkeen nimi>
AI ja KU soveltava 2h (8.-9.lk)
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Google Docs Teppo Räisänen,
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Otsikon asettelu Alaotsikko.
Esityksen transkriptio:

3D-grafiikka (2op) Kurssiasiaa Materiaalit: http://users.metropolia.fi/~anttilai/3dkurssi Antti Laiho antti.laiho@metropolia.fi

Mitä kurssi antaa? Perustiedot ja -taidot 3D grafiikasta Mahdollisuuden itseopiskella jatkossa Mahdollisuus mielenkiintoiseen harrastukseen Käytännön tekemistä Pelijuttuja

Mitä kurssi ei ole? Täydellinen tietopaketti 3D grafiikasta Ei tee kenestäkään ammattilaista Koodaamista Kalvosulkeisia Helppo ja vähätöinen

Työkalut 3ds Max 2016 Photoshop Unity

Aiheet 3D ohjelmat, yleistä kurssista Mallinnusta Subdivision mallinnus Valot ja Kamerat Materiaalit UV-mappaus Animaatio Unity pelimoottorin käyttöä Hahmomallinnus (Subdivision kertaus) Morphaus Riggaus Hahmoanimaatio

Käytäntö Huone Maxin työkaluja, perusjuttuja Mallinnus I Mallinnus II Valot ja Kamerat Materiaalit UV-mappaus Animaatio Unity, 3D-mallit, materiaalit, valaistus Hahmo Hahmomallinnus Morphaus Riggaus