YOJOO-jakso 1. viikko Arvosanat 5-6 (osaan perusasiat)) Tee seuraavat tehtävät, osa yksin osa parisi kanssa, ohjeen mukaisesti. Etene ohjeen mukaisessa.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
AT-STARTTI OPPILAAN OPETUSVERKON JA INTRAN PERUSTOIMINTOJA.
Advertisements

Käyttöohje: Kuinka luoda uusi tapahtuma. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Käyttöohje: Kuinka luoda uusi foorumi ja kuinka kommentoida foorumiin. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Sanaston oppiminen Älä ota kesäsanaa!
Katso Aitolasta lisää:
GALLERI 3 FINLAND.
Tehtävä 3: PowerPoint Hans Laihia Hans Laihia.
Tehtävä 3: PowerPoint Mika Tuukkanen Mika T.
Käyttöohje: Kuinka luoda ilmoittautumislomake. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Käyttöohje: Kuinka luoda käyttäjätili. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Käyttöohje: Kuinka ilmoittautua tapahtumaan. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
 Käytä Internet Explorer-selainta. Valitse selaimeksi Internet Explorer.
Hyvä PowerPoint-esitys
1. Avaa omat tiedostot Pakatut tiedostot vievät vähemmän tallennustilaa ja ne voi siirtää toiseen tietokoneeseen nopeasti. Pakattuja ja pakkaamattomia.
AT-STARTTI OPPILAAN OPETUSVERKON JA INTRAN PERUSTOIMINTOJA.
Seurantalojen korjausavustuksen sähköinen haku - pikaohje Sähköisessä hakupalvelussa on kullakin sivulla ohjeita hakemuksen tekemiseen. Joissakin kohdissa.
/ T. Ahlholm1 Korppi – salivarauksen tekeminen Pääset tekemään salivarausta joko suoraan lukujärjestysnäkymästä napauttamalla ristiä halutun.
Tehtävä 3: PowerPoint Anneli Tirkkonen 4/2/2015Anneli Tirkkonen1.
Essee on kirjoitelma, jossa on paljon kirjoittajan omia ajatuksia.
Käyttöohje: Kuinka vaihtaa salasana. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Opetussuunnitelma/OPS
Opettaja antaa treenin ja informoi, miten se tehdään. Sinä treenaat.
JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO Yliopiston suunnittelumalli Ohje: Näin tallennat suunnittelumallin käyttöösi omalle koneellesi.
AINEISTOPOHJAINEN KIRJOITELMA
Office –paketin ohjelmien linkitys 9. luokka. Luodaan 3 tiedostoa 1.Valitse jokin Teema (esim. urheilutapahtuma, valtio, bändi,…) 2.TEE WORD-tiedosto.
Missä kaupunki X? Esimerkki PaikkaOpin käytöstä opetuksessa tehtävän idea: luokanopettaja Minna Glogan toteutus: koordinaattori Virpi Hirvensalo.
 Valitse itseäsi kiinnostava ja sinulle sopiva kirja.  Kannattaa pohtia seuraavia asioita:  Mikä on kirjan aihepiiri?  Onko kirjan pituus sinulle.
Missä kaupunki X? Esimerkki PaikkaOpin käytöstä opetuksessa tehtävän idea: luokanopettaja Minna Glogan toteutus: koordinaattori Virpi Hirvensalo.
Työn nimi (=eläinlaji) Työn tekijä Tallenna tämä sivu luokan omaan kansioon > Omat tiedostot > Biologia > Nisäkkäät > Nisäkkään ja tekijöiden nimet. Noudata.
Sivuston luominen oppilasryhmän käyttöön Matti Lähtevänoja.
Tilavarauksen tekeminen Korpissa Salla Kalermo, IT-palvelut Tervetuloa Korppi- koulutukseen!
Tervetuloa kurssille Suomi 3A! Sanna Rämö
Pedanet –oppilaan ohje Aleksanteri Kenan koulu
Kulttuurin tekijöitä ja näkijöitä (RUB 6) Kurssilla käsitellään kulttuurin eri alueita laajemmin eri Pohjoismaissa Oppikirjana Magnet 6, WSOY, myös sähköinen.
Tervetuloa kurssille Suomi 3A!
Varhaiskasvatuksen verkkoasiointi
POISSAOLOLUVAN HAKEMINEN JA PÄÄTÖKSEN TEKEMINEN WILMASSA
Missä kaupunki X? Esimerkki PaikkaOpin käytöstä opetuksessa
Osaamisen näytön prosessi
ORGANISOINNIN PERUSTEET
oppikirjana Magnet , kurs 3 (WSOY)käytetyt kirjat sähköinen materiaali
Kurs 4 i svenska språket! VÄLKOMNA TILLBAKA efter jullovet
Titta Hänninen MOI KAIKILLE!
Esityksen lopussa: Osoita päättäjälle!!!
HISTORIAN KURSSIEN TAVOITTEET, SUORITTAMINEN JA ARVIOINTI
Oman alan lehdet (1) Käy lainaamassa oppilaitoksen kirjastosta oman alan lehti. Pohdi ja kirjoita blogiisi (tee oma sivu nimeltään ”Oman alan lehdet”)
Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän.
Tai vaihtoehtoisesti
PaikkaOppi Mobiilin käyttöohje
Peda.netin oma tila Luo peda.netin omaan tilaasi sivu Hiekanpään koulu 7-9lk Lisää sivun lukijoiksi kaikki sinua opettavat opettajat Tee sivun alle uusi.
Kuvat ja teksti
Suomen kirjoituskurssi edistyneille
Finský intensivní Titta Hänninen.
VOIMAVAROJEN TALO Piirrä vihkoon/paperille talo, jossa on 5 kerrosta ja kussakin kerroksessa 2 huonetta Mieti ensin itseksesi kysymyksiä ja kirjaa ajatuksiasi.
Quizlet-sovelluksen käyttöopas
Oman alan kirja Käy lainaamassa Myllytullin kirjastosta oman alan kirja. Pohdi ja kirjoita blogiisi (tee uusi artikkeli nimeltään ”Oman alan kirja”) ylös.
Ideaa lukemiseen Taina Kylmänen/OSAO
3 Tiedonhaku Sanahakupalvelut.
Tervetuloa Suomi 4B –kurssille!
Suomi 4B 3. luento Hurraa!.
Tehtävä 3: PowerPoint Jouni Koski.
Oppimisen polut oppimista eriyttämässä
Lue siitä lisää Microsoft SharePoint-uutiset
MS Visio Prosessikaavion mallintaminen sanallisesta kuvauksesta
CLT132 Tehtävät (viikko 2).
PaikkaOppi beta Lyhyt johdatus käyttöön.
LCB-5800 Ruotsinkielinen yritysviestintä 1
ESR Osaan! – Avaimia aikuisten perustaitoihin
Esityksen transkriptio:

YOJOO-jakso 1. viikko Arvosanat 5-6 (osaan perusasiat)) Tee seuraavat tehtävät, osa yksin osa parisi kanssa, ohjeen mukaisesti. Etene ohjeen mukaisessa järjestyksessä ja käy tarkistamassa kun niin neuvotaan tekemään, ja käy merkkauttamassa rasti opelta tähän monisteeseen. Tee suulliset harjoitukset parisi kanssa ja hae monisteet opettajalta ohjeiden mukaisesti. Nämä tehtävät tulee olla tehtyinä tämän viikon keskiviikkona. Tallenna kaikki tekemäsi kirjalliset tehtävät googledriveen RUB3 kansioon (laita kansion nimeksi RUB3/omanimi) ja jaa se opettajalle osoitteeseen: ja anna oikeus muokkaukseen! Työn iloa :)

YOJOO-jakso 1.-viikko Arvosanat 7-8 (osaan soveltaakin) Tee seuraavat tehtävät, osa yksin osa parisi kanssa, ohjeen mukaisesti. Etene ohjeen mukaisessa järjestyksessä ja käy tarkistamassa kun niin neuvotaan tekemään, ja käy merkkauttamassa rasti opelta tähän monisteeseen. Tee suulliset harjoitukset parisi kanssa ja hae monisteet opettajalta ohjeiden mukaisesti. Nämä tehtävät tulee olla tehtyinä tämän viikon keskiviikkona. Tallenna kaikki tekemäsi kirjalliset tehtävät googledriveen RUB3 kansioon (laita kansion nimeksi RUB3/omanimi) ja jaa se opettajalle osoitteeseen: ja anna oikeus muokkaukseen! Työn iloa :)

YOJOO-jakso 1. viikko Arvosanat 9-10 (syvennän) Tee seuraavat tehtävät, osa yksin osa parisi kanssa, ohjeen mukaisesti. Etene ohjeen mukaisessa järjestyksessä ja käy tarkistamassa kun niin neuvotaan tekemään, ja käy merkkauttamassa rasti opelta tähän monisteeseen. Tee suulliset harjoitukset parisi kanssa ja hae monisteet opettajalta ohjeiden mukaisesti. Nämä tehtävät tulee olla tehtyinä tämän viikon keskiviikkona. Tallenna kaikki tekemäsi kirjalliset tehtävät googledriveen RUB3 kansioon (laita kansion nimeksi RUB3/omanimi) ja jaa se opettajalle osoitteeseen: ja anna oikeus muokkaukseen! Työn iloa :)

Galleri 3 Namn: ____________________________ Aloita tekemällä Galleri 3 kirjasta tehtävät: Tema: fester och traditioner: s. 37, 6a, 6b( lue parin kanssa ja hakekaa suomennos opettajalta), Muodostakaa neljän opiskelijan ryhmä ja hakekaa opelta pelikortit! Käy tarkistamassa ja näytä opettajalle, joka merkkaa tarkistetuksi Suomenna text 3, ja tee teht. S, 44, t. 2a, tee alleviivaukset tekstiin (löytyvät peda.netistä RUB 3 kohdalta) s, 45, 4a (ei taivutuksia), s. 46, 5a, s. 48, 9 Käy tarkistamassa ja näytä opettajalle, joka merkkaa tarkistetuksi Jatka: Tema: Hemort: s.82, t. 1a ja 1b ja 1c(parin kanssa kysellen), s. 54, 3as. 57, 7a ja b (parin kanssa) Käy tarkistamassa ja näytä opettajalle, joka merkkaa tarkistetuksi Lue text 4 Badmorgon (ei tarvitse suomentaa tarkasti) ja vastaa kysymyksiin s. 63, t. 3

Galleri 3 Namn : _________________________ Aloita tekemällä Galleri 3 kirjasta tehtävät: Tema: fester och traditioner: s. 37, 6a, 6b( lue parin kanssa ja suomenna), Muodostakaa neljän opiskelijan ryhmä ja hakekaa opelta pelikortit! Käy tarkistamassa tehtävät ja näytä opettajalle, joka merkkaa tarkistetuksi Suomenna text 3, ja tee teht. S, 44, t. 2a, tee alleviivaukset tekstiin (löytyvät peda.netistä RUB 3 kohdalta) s, 45, 4a (taivuta suullisesti parin kanssa hae ensin opelta vastausmoniste avuksi), s. 46, 5a, s. 47, 7 (hae moniste opelta avuksi ja tee suullisesti parin kanssa), s. 48, 9 Hae opettajalta käännöslauseet liittyen tekstiin 3 Käy tarkistamassa ja näytä opettajalle, joka merkkaa tarkistetuksi Jatka: Tema: Hemort: s.82, t. 1a ja 1b ja 1c(parin kanssa kysellen), s. 53, 2a, s. 54, 3a, s. 57, 7a ja b (parin kanssa) Käy tarkistamassa ja näytä opettajalle, joka merkkaa tarkistetuksi Lue text 4 Badmorgon (ei tarvitse suomentaa tarkasti) ja vastaa kysymyksiin s. 63, t. 3

Galleri 3 Namn :___________ Aloita tekemällä Galleri 3 kirjasta tehtävät: Tema: fester och traditioner: s. 37, 6a, 6b( lue parin kanssa ja suomenna), Muodostakaa neljän opiskelijan ryhmä ja hakekaa opelta pelikortit! Lue s (valitse kaksi, jotka kerrot parillesi suomeksi) Käy tarkistamassa ja näytä opettajalle, joka merkkaa tarkistetuksi Suomenna text 3, ja tee teht. S, 44, t. 2a, tee alleviivaukset tekstiin (löytyvät peda.netistä RUB 3 kohdalta) s, 45, 4a (taivuta suullisesti parin kanssa hae ensin opelta vastausmoniste avuksi), s. 46, 5a ja b, s. 47, 7 (hae moniste opelta avuksi ja tee suullisesti parin kanssa), s. 48, 9, hae opettajalta A/B laput tekstistä 3 ja tee parin kanssa suullisesti Käy tarkistamassa ja näytä opettajalle, joka merkkaa tarkistetuksi Jatka: Tema: Hemort: s.82, t. 1a ja 1b ja 1c(parin kanssa kysellen), s. 53, 2a, s. 54, 3a, s. 57, 7a ja b (parin kanssa), s. 58, 8a Käy tarkistamassa ja näytä opettajalle, joka merkkaa tarkistetuksi Lue text 4 Badmorgon (ei tarvitse suomentaa tarkasti) ja vastaa kysymyksiin s. 63, t. 3