Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu 1 8.6.2015.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu 1 8.6.2015."— Esityksen transkriptio:

1 Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu 1 8.6.2015

2

3 Sivu 3 8.6.2015

4 ”Tiedottamisen aikakausi on ohi. Nyt puhutaan ihminen ihmiselle.” Sivu 4 8.6.2015

5 Tilanne Suomessa – nopein nousija Sivu 5 8.6.2015 Lähde: http://www.slideshare.net/hponka/sosiaalisen-median-katsaus-022015

6 Suomen suosituimmat juuri nyt Facebook: 2,4 miljoonaa YouTube: 2 miljoonaa WhatsApp: 1,6 miljoonaa Seuraavina: Instagram, Twitter, LinkedInn, Ask.fm, Pinterest… Sivu 6 8.6.2015 Lähde: http://www.slideshare.net/hponka/sosiaalisen-median-katsaus-022015

7 Nuorten suosiossa Sivu 7 8.6.2015 http://www.kuulu.fi/sosiaalisen-median-kaytto-ja-suosituimmat-nettikaupat-15-18- vuotiaiden-ikaryhmassa/

8 Suuntauksia Kuva- ja videopalvelut vahvistuvat Sivu 8 8.6.2015

9 Blogien uusi tuleminen Sivu 9 8.6.2015

10 Someplussat organisaatiolle Tavoitteellista toimintaa Olemme jo sosiaalisessa mediassa, päätimmepä itse niin tai emme Mahdollisuus olla itse oma media Suora yhteys osaan sidosryhmistä Asiakaspalvelu Imago Sivu 10 8.6.2015

11 Somemahdollisuudet verkostolle Tunnettuus ja näkyvyys kasvavat Mahdollisuus tavoittaa uusiakin kohderyhmiä Mahdollisuus luoda ja vankistaa verkostoja, esimerkiksi FB suljettu ryhmä Alueen asukkaiden osallistaminen Kuvia ja videoita alueilta ja hankekohteista Sivu 11 8.6.2015

12 Ihminen on 6 kertaa mielenkiintoisempi kuin organisaatio. Sivu 12 8.6.2015

13 Ammatillinen someviestintä Sivu 13 8.6.2015

14 Instagram Mobiilisovellus, jonka avulla jaetaan kuvia ja videoita Palveluun ladattuja kuvia voi katsella myös verkossa, mutta kuvan lisääminen onnistuu vain puhelimella. Yli puolet alle 25-vuotiaista suomalaisista käyttää ”Instaa” Palvelussa kuvia voi helposti muokata käyttämällä filttereitä. Hahtagit eli aihetunnisteet # helpottavat itselle mielenkiintoisten kuvien löytämistä. Kannusta ja ohjeista kuvaamaan tietyllä #aihetunniste’ella, kilpailut Yleisesti sopivana pidetään 1-5 hastagia yhtä julkaisua kohden. Sivu 14 8.6.2015

15 Sivu 15 8.6.2015

16 Sivu 16 8.6.2015

17 Sivu 17 8.6.2015

18 Sivu 18 8.6.2015

19 Miten teillä? Mitä somekanavia on käytössä? Mitä somekanavia suunnittelette ottavanne tai ehkä ottavanne käyttöön? Onko sosiaalisen median haltuunotossa ollut jotain erityisiä hankaluuksia? Sivu 19 8.6.2015


Lataa ppt "Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu 1 8.6.2015."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google