Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuJuha-Pekka Mäki Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu 1 8.6.2015
3
Sivu 3 8.6.2015
4
”Tiedottamisen aikakausi on ohi. Nyt puhutaan ihminen ihmiselle.” Sivu 4 8.6.2015
5
Tilanne Suomessa – nopein nousija Sivu 5 8.6.2015 Lähde: http://www.slideshare.net/hponka/sosiaalisen-median-katsaus-022015
6
Suomen suosituimmat juuri nyt Facebook: 2,4 miljoonaa YouTube: 2 miljoonaa WhatsApp: 1,6 miljoonaa Seuraavina: Instagram, Twitter, LinkedInn, Ask.fm, Pinterest… Sivu 6 8.6.2015 Lähde: http://www.slideshare.net/hponka/sosiaalisen-median-katsaus-022015
7
Nuorten suosiossa Sivu 7 8.6.2015 http://www.kuulu.fi/sosiaalisen-median-kaytto-ja-suosituimmat-nettikaupat-15-18- vuotiaiden-ikaryhmassa/
8
Suuntauksia Kuva- ja videopalvelut vahvistuvat Sivu 8 8.6.2015
9
Blogien uusi tuleminen Sivu 9 8.6.2015
10
Someplussat organisaatiolle Tavoitteellista toimintaa Olemme jo sosiaalisessa mediassa, päätimmepä itse niin tai emme Mahdollisuus olla itse oma media Suora yhteys osaan sidosryhmistä Asiakaspalvelu Imago Sivu 10 8.6.2015
11
Somemahdollisuudet verkostolle Tunnettuus ja näkyvyys kasvavat Mahdollisuus tavoittaa uusiakin kohderyhmiä Mahdollisuus luoda ja vankistaa verkostoja, esimerkiksi FB suljettu ryhmä Alueen asukkaiden osallistaminen Kuvia ja videoita alueilta ja hankekohteista Sivu 11 8.6.2015
12
Ihminen on 6 kertaa mielenkiintoisempi kuin organisaatio. Sivu 12 8.6.2015
13
Ammatillinen someviestintä Sivu 13 8.6.2015
14
Instagram Mobiilisovellus, jonka avulla jaetaan kuvia ja videoita Palveluun ladattuja kuvia voi katsella myös verkossa, mutta kuvan lisääminen onnistuu vain puhelimella. Yli puolet alle 25-vuotiaista suomalaisista käyttää ”Instaa” Palvelussa kuvia voi helposti muokata käyttämällä filttereitä. Hahtagit eli aihetunnisteet # helpottavat itselle mielenkiintoisten kuvien löytämistä. Kannusta ja ohjeista kuvaamaan tietyllä #aihetunniste’ella, kilpailut Yleisesti sopivana pidetään 1-5 hastagia yhtä julkaisua kohden. Sivu 14 8.6.2015
15
Sivu 15 8.6.2015
16
Sivu 16 8.6.2015
17
Sivu 17 8.6.2015
18
Sivu 18 8.6.2015
19
Miten teillä? Mitä somekanavia on käytössä? Mitä somekanavia suunnittelette ottavanne tai ehkä ottavanne käyttöön? Onko sosiaalisen median haltuunotossa ollut jotain erityisiä hankaluuksia? Sivu 19 8.6.2015
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.