Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuIda Salo Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Heigo Anto15.5.2009 WWW-sivuston Google-optimointi Heigo Anto 15.5.2009
2
Heigo Anto15.5.2009 Opinnäytetyön tavoitteet Luoda näkyvyyttä kaupalliselle www-sivustolle Lisätä sivuston kävijämäärää Kasvattaa myyntitapahtumien määrää
3
Heigo Anto15.5.2009 Työn osa-alueet On-site-optimointi Off-site-optimointi Hakukonemarkkinointi Tulosten seuranta
4
Heigo Anto15.5.2009 On-site-optimointi Sivuston suunnittelu Hakukoneystävällisyys Käyttäjäystävällisyys Sivuston rakenne Tekstisisältö Avainsanat Tagit Kuvat Sisäiset linkit staattisuus
5
Heigo Anto15.5.2009 On-site-optimointi Käytetty tekniikka Pyramid CMS Käytetyt työkalut Tekstipohjainen selain
6
Heigo Anto15.5.2009 Off-site-optimointi Sisääntulevat ja ulosmenevät linkit PageRank-arvo Vaikutus sivun sijoittumiseen hauissa Vaikuttavat tekijät Hakemistoihin ilmoittautuminen
7
Heigo Anto15.5.2009 Hakukonemarkkinointi AdWords-markkinointikampanjat Avainsanat PPC-Hinnoittelu Mainokset Google-hakukoneen hauissa Mainokset muilla samaan alaan liittyvillä sivustoilla AdSense
8
Heigo Anto15.5.2009 Tulosten analysoiminen Google Analytics –tulosseuranta Kävijöiden määrä Saapumisreitit Käyntikerrat Käytetyt hakusanat Käyttäjien sijainti Click-Trough-Rate Ostotapahtumaan johtaneiden käyntien määrä
9
Heigo Anto15.5.2009 Tulokset On-site-optimointi Vaikutukset melko pieniä Off-site-optimointi Parannuksia sijoittumisessa hauissa Hakukonemarkkinointi Kävijämäärien suuri kasvu Myynnin kasvu
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.