Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuHanna-Mari Laaksonen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
# epi7fin #episerver7 Petri Isola Lead Technical Sales Engineer Kävijän matka 1
4
Näetkö mahdollisuudet?
6
6 User Journey Sitouta •Elävä kuva •Asiayhteyden määräämä •Mobiili Pidä yhteyttä •Sähköposti •SoMe •Personoitu Konvertoi •Rekisteröinnit •Tapahtumat •Jäsenyydet •Asiakastuki •Ostotapahtuma Ole näkyvä •Orgaaninen haku •Maksettu haku •Mainokset •Some •Mobiili Kasvata luottamusta •Arvostelut ja arviot •Blogit ja kyselyt •Omat ja julkiset “Commerce” EPiServer Commerce “Communication” Marketing Arena “Community” EPiServer Relate “Content” EPiServer CMS “Liikenne” EPiServer Social Reach “Liikenne” EPiServer SiteAttention “Communication” EPiServer for Google Analytics
7
Käyttäjäkok emus (CXM) Verkkopalvelun sisällönhallinta Personointi ja markkinointiaut omaatio Sähköisen kaupankäynnin alusta Yhteisöllisyysp alvelun alusta Analytiikka, testaus ja optimointi Sivuston sisäinen haku Source: Forrester Research
9
Liikenne vai optimointi?
12
•Tunnettuus on avainasia •Tarjoa oikeaa sisältöä oikeassa asiayhteydessä
14
Source: McKinsey Quarterly
17
Tieto vs. arvaus vs. mutu Missä kohtaa kävijät lähtevät? Miksi he lähtevät? Miten voimme parantaa? Liikenne vai optimointi?
18
Customized by the end User Aggregated at the point of use Relevant to the moment Social as a rule, not an exception Source: Forrester Research
23
Testaa ja testaa Perusta labroja Neuvo asiakkaitasi Yksinkertaista Luo onnistumisia
24
Voittoon hienolla online-kokemuksella Rikas sisältö on suositeltavaa Sivu- ja PC-ajattelutapa on historiaa Mahdollisuuksia missataan Kuilu kasvaa
26
Kiitos! Petri Isola Lead Technical Sales Engineer @epipetri petri.isola@episerver.com +358 400 242076
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.