Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Arki sujuu helpommin, kun apu löytyy läheltä. Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 3.2.2011.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Arki sujuu helpommin, kun apu löytyy läheltä. Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 3.2.2011."— Esityksen transkriptio:

1 Arki sujuu helpommin, kun apu löytyy läheltä. Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 3.2.2011

2 HUS-Tietotekniikka liikelaitoksen talous 2010 – toteuma 31.12.2010 tilanne 31.1.2011 Toimintatuotot toteuma 103,7% 46,6 M€ (Budj. 44,9 M€) Toimintakulut toteuma 104,9% 42,7 M€ (Budj. 40,7 M€) Henkilöstökulut 107,7% Palvelujen ostot 116,5% Aineet ja tarvikkeet 32,6% Muut toimintakulut 78,7% Rahoitustuotot ja kulut 92% Poistot 120,2% Tilikauden tulos - 1,049 M € Investointien toteuma 97,5% 6,69 M€ (Budj. 6,86 M€)

3 Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 3.2.2011 HUS-Tietotekniikka henkilöstö ja organisaatio 1.1.2011 toiminnallisia muutoksia HUS-Röntgenin RADU-tuki siirtyi osaksi HUS- Tietotekniikan palveluita (+ 2 henkilöä) Puhelinpalvelut välityspalveluita lukuunottamatta siirtyivät HUS-Servisistä kokonaan HUS-Tietotekniikan palveluiksi (+ 2 henkilöä) Länsi-Uudenmaan sairaanhoitoalueelta sekä HUS-Lääkintätekniikasta siirtyi tietoteknisiä tehtäviä hoitaneet henkilöt HUS- Tietotekniikan lähitukeen (+ 2 henkilöä) Kehittämispalveluiden projektitoimisto lakkautettiin sekä Asiakaspalveluiden vastuuyksikkömuutos virallistettiin

4 Koulutus Testaus Käyttäjä- tunnukset Informaatio- palvelut Viestintä Ydin- prosessit Johtokunta Kehittämispalvelut Mikko Rotonen Potilashoidon tietojärjestelmät Noora von Fieandt Hallinnon ja tukipalveluiden tietojärjestelmät Into Laine Arkkitehtuuri ja teknologiakehitys Kyösti Kopra Asiakaspalvelut Pekka Lampinen Käytön tuki Päivi Lahti Tuotantopalvelut Tapio Heinäaro Käyttöpalvelut Esko Krankkala Tietoliikenne- ja viestintäpalvelut Risto Laakkonen Talous- ja yleishallinto Simo Pietilä Pertti Mäkelä toimitusjohtaja Asiakastuki Pekka Kuha Lähituki ja koulutus Marcus Nilson Työasemapalvelut Esko Krankkala Käytettävyyspalvelut NN Yhteisiä palveluita ja prosesseja Organisaatio 2011

5 Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 3.2.2011

6 ATK-apuun tulleet puhelut 2007-2010 200720082009 2010 1-67-121 – 12 Ka/kk Puhelut528367196936747563978013 Vastattu253423033442274541404416 Fujitsu181128472346337613982353 Luovutetut9381569110713548591344 Vastausaika keskim. minuuttia 1:111:230:59 0:58 joulukuu 2010

7 Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 3.2.2011

8 Atk-avun kohtaamiskysely 1-12/2010

9 Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 3.2.2011 HUS-tietojärjestelmien käytettävyys 12/2010 Kriittisten tietojärjestelmien käytettävyysasteiden strateginen tavoite on yli 99%. TietoTOT Uranus (Espa)7*24 (XI/10) 96,37% HP Sähköposti (Exchange) 100 % Talous (Fina), Materiaalihallinto (Manu) 7*24 100 % Henkilöstöhallinto (HR/IDM) 7*24 94,48 % Lääkehuolto (Marela) 7*24 100 % RIS 7*24 100 % Cognos 7*24 100 % Fujitsulla olevat palvelimet Kriittiset palvelimet (136 kpl) 100% Normaalit palvelimet (222 kpl) 100%

10 Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 3.2.2011 ESPA / Uranus saatavuusprosentit kuukausittain 1/2010 – 1/2011


Lataa ppt "Arki sujuu helpommin, kun apu löytyy läheltä. Katsaus HUS- Tietotekniikan liikelaitokseen 3.2.2011."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google