Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

I.R.O. Research Oy 1 8-20 vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "I.R.O. Research Oy 1 8-20 vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)"— Esityksen transkriptio:

1 I.R.O. Research Oy 1 8-20 vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat) **) Tietokirjat (ei oppikirjat)

2 I.R.O. Research Oy 2 Pojat, 62%, tytöt,74% Mediakäyttö Lukee vähintään kerran viikossa aikakauslehtiä Kaikki, N=812, 69 % % 8-20 vee 10/2000

3 I.R.O. Research Oy 3 Tytöt, 81%, pojat, 87% % Mediakäyttö Lukee vähintään kerran viikossa sanomalehtiä Kaikki, N=812, 84 % 8-20 vee 10/2000

4 I.R.O. Research Oy 4 Pojat, 45%, tytöt, 76% % Mediakäyttö Lukee vähintään kerran viikossa kirjoja *) Kaikki, N=812, 60 % *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat) 8-20 vee 10/2000

5 I.R.O. Research Oy 5 Tytöt, 37%, pojat, 44% % Mediakäyttö Lukee vähintään kerran viikossa tietokirjoja *) Kaikki, N=812, 40 % *) Tietokirjat (ei oppikirjat) 8-20 vee 10/2000

6 I.R.O. Research Oy 6 Tytöt, 55%, pojat, 68% % Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Internetiä Kaikki, N=812, 61 % 8-20 vee 10/2000

7 I.R.O. Research Oy 7 Pojat, 78%, tytöt, 85% % Mediakäyttö Kuuntelee vähintään kerran viikossa radiota Kaikki, N=812, 81 % 8-20 vee 10/2000

8 I.R.O. Research Oy 8 Tytöt,96%, pojat, 98% % Mediakäyttö Katsoo vähintään kerran viikossa televisiota Kaikki, N=812, 98 % 8-20 vee 10/2000

9 I.R.O. Research Oy 9 Nuorten suosimat aihepiirit Tytöt ja pojat ikäryhmittäin 8-20 vee 10/2000

10 I.R.O. Research Oy 10 Nuorten suosimat aihepiirit Tytöt ja pojat 8-20 vee 10/2000

11 I.R.O. Research Oy 11 Tyttöjen suosimat aihepiirit Tytöt ikäryhmittäin 8-20 vee 10/2000

12 I.R.O. Research Oy 12 Poikien suosimat aihepiirit Pojat ikäryhmittäin 8-20 vee 10/2000

13 I.R.O. Research Oy 13 Nuorten suosimat aihepiirit Vähiten mainintoja saaneet Tytöt ja pojat 8-20 vee 10/2000

14 I.R.O. Research Oy 14 Tyttöjen suosimat aihepiirit Vähiten mainintoja saaneet Tytöt ikäryhmittäin 8-20 vee 10/2000

15 I.R.O. Research Oy 15 Poikien suosimat aihepiirit Vähiten mainintoja saaneet Pojat ikäryhmittäin 8-20 vee 10/2000

16 I.R.O. Research Oy 16 Kolme suosituinta lehtiryhmää Tytöt ja pojat ikäryhmittäin Lukee kotona tai muualla 8-20 vee 10/2000

17 I.R.O. Research Oy 17 Lukijasuhde yleisaikakauslehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ja pojat % 8-20 vee 10/2000

18 I.R.O. Research Oy 18 Lukijasuhde yleisaikakauslehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

19 I.R.O. Research Oy 19 Lukijasuhde yleisaikakauslehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Pojat ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

20 I.R.O. Research Oy 20 Suosituimmat yleisaikakauslehdet Lukee kotona tai muualla 8-20 vee 10/2000

21 I.R.O. Research Oy 21 Lukijasuhde lasten- ja nuortenlehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ja pojat % 8-20 vee 10/2000

22 I.R.O. Research Oy 22 Lukijasuhde lasten- ja nuortenlehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

23 I.R.O. Research Oy 23 Lukijasuhde lasten- ja nuortenlehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Pojat ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

24 I.R.O. Research Oy 24 Suosituimmat lasten- ja nuortenlehdet Lukee kotona tai muualla 8-20 vee 10/2000

25 I.R.O. Research Oy 25 Lukijasuhde sarjakuvalehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ja pojat % 8-20 vee 10/2000

26 I.R.O. Research Oy 26 Lukijasuhde sarjakuvalehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

27 I.R.O. Research Oy 27 Lukijasuhde sarjakuvalehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Pojat ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

28 I.R.O. Research Oy 28 Suosituimmat sarjakuvalehdet Lukee kotona tai muualla 8-20 vee 10/2000

29 I.R.O. Research Oy 29 Lukijasuhde harrastelehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ja pojat % 8-20 vee 10/2000

30 I.R.O. Research Oy 30 Lukijasuhde harrastelehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

31 I.R.O. Research Oy 31 Lukijasuhde harrastelehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Pojat ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

32 I.R.O. Research Oy 32 Suosituimmat harrastelehdet Lukee kotona tai muualla 8-20 vee 10/2000

33 I.R.O. Research Oy 33 Lukijasuhde autoilun ja tietotekniikan lehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ja pojat % 8-20 vee 10/2000

34 I.R.O. Research Oy 34 Lukijasuhde autoilun ja tietotekniikan lehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

35 I.R.O. Research Oy 35 Lukijasuhde autoilun ja tietotekniikan lehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Pojat ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

36 I.R.O. Research Oy 36 Suosituimmat autoilun ja tietotekniikan lehdet Lukee kotona tai muualla 8-20 vee 10/2000

37 I.R.O. Research Oy 37 Lukijasuhde naisten yleis- ja erikoislehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ja pojat % 8-20 vee 10/2000

38 I.R.O. Research Oy 38 Lukijasuhde naisten yleis- ja erikoislehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

39 I.R.O. Research Oy 39 Lukijasuhde naisten yleis- ja erikoislehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Pojat ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

40 I.R.O. Research Oy 40 Suosituimmat naisten yleis- ja erikoislehdet Lukee kotona tai muualla 8-20 vee 10/2000

41 I.R.O. Research Oy 41 Tiedotusvälineiden käyttö opetuksessa Ala-aste, yläaste, lukio 8-20 vee 10/2000

42 I.R.O. Research Oy 42 % Ammattilehdet tietolähteenä Tytöt ja pojat ikäryhmittäin 8-20 vee 10/2000

43 I.R.O. Research Oy 43 Suhtautuminen tiedotusvälineiden käytön määrään opetuksessa Haluavat käytettävän enemmän 8-20 vee 10/2000

44 I.R.O. Research Oy 44 Tiedotusvälineiden ja aikakauslehtien käyttö oppiaineissa Ala-asteella 8-20 vee 10/2000

45 I.R.O. Research Oy 45 Tiedotusvälineiden ja aikakauslehtien käyttö oppiaineissa Yläasteella ja lukiossa 8-20 vee 10/2000

46 I.R.O. Research Oy 46 Aikakauslehtien kaksi tärkeintä tehtävää opetuksessa Tytöt ja pojat 8-20 vee 10/2000

47 I.R.O. Research Oy 47 Aikakauslehtien kaksi tärkeintä tehtävää opetuksessa Tytöt ikäryhmittäin 8-20 vee 10/2000

48 I.R.O. Research Oy 48 Aikakauslehtien kaksi tärkeintä tehtävää opetuksessa Pojat ikäryhmittäin 8-20 vee 10/2000


Lataa ppt "I.R.O. Research Oy 1 8-20 vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google