Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Välitehtävien 1 a ja b purku Prosessit, mittaus ja asiakkaan toiveet

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Välitehtävien 1 a ja b purku Prosessit, mittaus ja asiakkaan toiveet"— Esityksen transkriptio:

1 Välitehtävien 1 a ja b purku Prosessit, mittaus ja asiakkaan toiveet
Tekijät: Yksikkö: Pvm:

2 Sijoita tälle dialle prosessisi kuva (alla esimerkkikuvaus)
Prosessin kuvaus Sijoita tälle dialle prosessisi kuva (alla esimerkkikuvaus)

3 Ohje A3:n täyttämiseen Ongelma / poikkeama Taustatiedot
Otsikko kehittämistyölle, työn tarkoitus Taustatiedot Kuinka työ toteutuu. Aikaisemmat hankaluudet, kuinka nykyinen ongelma ilmenee? Nykytilankuvaus Kuvia, tekstiä, kartoittavat mittaukset, prosessikartta. Havainnollista ja kuvita. Ongelman analysointi Todennäköiset syyt ongelmaan. Kalanruotodiagrammi, 5 kysymystä miksi? Priorisoi ongelman syyt ONGELMA – SYY – VASTATOIMENPITEET Tavoite Tavoitteen asettelu- SMART Kokeiltavat muutokset / testit Testien kuvaus ja toteutus PDCA:n mukaisesti, jatkotestaukset ja johtopäätökset lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. Implementointisuunnitelma MITÄ KUKA MILLOIN Mikä muuttuu, kenen toimesta ja milloin? Tulokset Tulokset ajassa, rahassa, parantuneessa potilastyytyväisyydessä, kliinisissä tuloksissa Jatkosuunnitelma

4 A3 Ongelma / poikkeama Taustatiedot Nykytilankuvaus
Ongelman analysointi Tavoite Kokeiltavat muutokset / testit Implementointisuunnitelma: MITÄ KUKA MILLOIN Tulokset Jatkosuunnitelma


Lataa ppt "Välitehtävien 1 a ja b purku Prosessit, mittaus ja asiakkaan toiveet"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google