Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Mitkä olivat tarkastuspalveluiden kehittämisen tavoitteet v ?

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Mitkä olivat tarkastuspalveluiden kehittämisen tavoitteet v ?"— Esityksen transkriptio:

1 Mitkä olivat tarkastuspalveluiden kehittämisen tavoitteet v. 2007 ?
Tehdä vaikuttavuusarvoista työtä Tuottaa toimivia työkaluja tarkastustoiminnan nykyaikaistamiseksi Kehittää sellaisia reaaliaikaisia mittareita, jotka osoittavat suoritteiden suunnan ja kehityksen mm. auditointi Luoda valmiudet hallintopakkokeinojen käyttöönottoon tehdä ne osaksi ammatillista rutiinia Yhdenmukaistaa tarkastustoimintaa

2 Tarkastuspalveluiden asiakassuhteen kehittäminen
Vuosittainen, kertaluonteinen tapaaminen (palotarkastus) palotarkastajan (asiantuntijan) ja kohteen edustajan (asiakkaan) välinen vuoropuhelu kohteen arviointi oikealta taholta kuullun sekä dokumenttien pohjalta Nähdyt havainnot Asiakkaan tunteminen Kohteen tunteminen Asiakasryhmien segmentointi: jakeluasemat, seurakunnat, keskussairaalat, energiatuotanto, hotellit jne. jne.

3 Auditoiva tarkastuskäytäntö


Lataa ppt "Mitkä olivat tarkastuspalveluiden kehittämisen tavoitteet v ?"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google