Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuAune Karjalainen Muutettu yli 5 vuotta sitten
1
Mitkä olivat tarkastuspalveluiden kehittämisen tavoitteet v. 2007 ?
Tehdä vaikuttavuusarvoista työtä Tuottaa toimivia työkaluja tarkastustoiminnan nykyaikaistamiseksi Kehittää sellaisia reaaliaikaisia mittareita, jotka osoittavat suoritteiden suunnan ja kehityksen mm. auditointi Luoda valmiudet hallintopakkokeinojen käyttöönottoon tehdä ne osaksi ammatillista rutiinia Yhdenmukaistaa tarkastustoimintaa
2
Tarkastuspalveluiden asiakassuhteen kehittäminen
Vuosittainen, kertaluonteinen tapaaminen (palotarkastus) palotarkastajan (asiantuntijan) ja kohteen edustajan (asiakkaan) välinen vuoropuhelu kohteen arviointi oikealta taholta kuullun sekä dokumenttien pohjalta Nähdyt havainnot Asiakkaan tunteminen Kohteen tunteminen Asiakasryhmien segmentointi: jakeluasemat, seurakunnat, keskussairaalat, energiatuotanto, hotellit jne. jne.
3
Auditoiva tarkastuskäytäntö
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.