Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Henkilökohtainen myyntityö

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Henkilökohtainen myyntityö"— Esityksen transkriptio:

1 Henkilökohtainen myyntityö
Asiakaspalvelu on sarja toimenpiteitä, jotka tehdään asiakkaan hyväksi hänen palveluyhteisössä käyntinsä aikana. Palvelun epäonnistuminen missä tahansa asiakaspalveluketjun vaiheessa saa asiakkaan reagoimaan kielteisesti. Aikaisemmin on jo todettu, että palveluyhteisön osaamisen vaatimus on 100%, koska pettynyt asiakas voi useammissa tapauksissa vaihtaa ostopaikkaa tai tuotemerkkiä melko helposti. Palvelun on oltava tasaisen hyvää. Palveluketjussa on tärkeää: Palveluosaamisen tasaisuus Palveluhenkilökunnan ammattitaidon tasaisuus Palvelun ajallinen tasaisuus Asiakas ei ole kuningas vaan pyhä lehmä. Pyhää lehmää ei lypsetä vaan palvellaan. JHS

2 Yhteydenotto- ja /tai saapumisvaihe PALVELU-TAPAHTUMAN VAIHEET
Yhteydenottovaihe Yhteydenotto- ja /tai saapumisvaihe PALVELU-TAPAHTUMAN VAIHEET (Odotusvaihe) Tarvetäsmennysvaihe Myyntikeskusteluvaihe Päätösvaihe Poistumisvaihe Jälkihoitovaihe JHS


Lataa ppt "Henkilökohtainen myyntityö"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google