Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Propaganda 2000-luvulla Internet ja sosiaalinen media perinteisten kanavien rinnalle (ja ohi) Trollien ja yksityisten aktivistien roolin kasvu > epäsymmetriset.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Propaganda 2000-luvulla Internet ja sosiaalinen media perinteisten kanavien rinnalle (ja ohi) Trollien ja yksityisten aktivistien roolin kasvu > epäsymmetriset."— Esityksen transkriptio:

1 Propaganda 2000-luvulla Internet ja sosiaalinen media perinteisten kanavien rinnalle (ja ohi) Trollien ja yksityisten aktivistien roolin kasvu > epäsymmetriset konfliktit Psykologinen sodankäynti tärkeimmäksi sodan ulottuvuudeksi?

2 Psykologinen sodankäynti
Strateginen kommunikaatio Informaatiosodankäynti Psykologiset/informaatio-operaatiot Strateginen/operatiivinen/taktinen/toiminnallinen taso (military intelligence / reconnaissance)

3

4

5

6 Esimerkkejä sivustoista


Lataa ppt "Propaganda 2000-luvulla Internet ja sosiaalinen media perinteisten kanavien rinnalle (ja ohi) Trollien ja yksityisten aktivistien roolin kasvu > epäsymmetriset."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google