Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
PIENIÄ TEHTÄVIÄ MAINOKSISTA
2
MIKÄ ON TEHOKKAINTA MAINONTAA?
3
1. LEHTIMAINOS MITÄ OIKEASTAAN OSTAMME, KUN OSTAMME KYSEISEN TUOTTEEN JA MILLÄ KEINOIN MEIDÄT SAADAAN HALUAMAAN SE MILLAISIA MIELIKUVIA MAINOKSILLA SYNNYTETÄÄN? MILLAISIA MIELIKUVIA LIITÄT ITSE TUOTTEESEEN? MITEN NÄMÄ MIELIKUVAT NÄKYVÄT MAINOKSISSA? TUTKIKAA KUVAA JA SANAA. MITEN JULKAISUKANAVA VAIKUTTAA MAINOKSEEN? SÄRMÄ S
4
2. BRÄNDIMAINONTA MIKÄ ON BRÄNDI ARTIKKELI BRÄNDI MURTUU (MONISTE)
ESITELKÄÄ YHDEN KIINNOSTAVAN BRÄNDIN MARKKINOINTIA, ESIM. NETTIMAINONTAA
5
3. TUOTESIJOITTELU JA BRANDED CONTENT
MITÄ OVAT PIILOMAINONTA, TUOTESIJOITTELU, BRANDED CONTENT (MONISTE) MITEN NE EROAVAT PERINTEISESTÄ MAINONNASTA? ETSIKÄÄ ESIMERKKEJÄ SÄRMÄ S
6
4. SISÄLTÖMARKKINOINTI MITÄ ON SISÄLTÖMARKKINOINTI?
ETSIKÄÄ HYVÄ ESIMERKKI Ts
7
5. VASTA- TAI VAALIMAINOKSIA
MIKÄ ON VASTAMAINOS? ERITELKÄÄ ENTISIÄ VAALIMAINOKSIA (VASTAVAALIMAINOKSIA) ARVIOIKAA MAINOSTEN VAIKUTTAVUUTTA
8
6. MAINOSRAHOJEN UUSJAKO
LUKEKAA HS:N JUTTU VERKKOMAINONNASTA JA ESITELKÄÄ SEN KESKEISET SISÄLLÖT KUKA HOITAA MAINONNAN? KUKA MAINONNAN UUSISTA KONSTEISTA HYÖTYY, KUKA HÄVIÄÄ?
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.