Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Kansainvälinen maisteriohjelma: Tourism Marketing and Management

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Kansainvälinen maisteriohjelma: Tourism Marketing and Management"— Esityksen transkriptio:

1 Kansainvälinen maisteriohjelma: Tourism Marketing and Management
Henna Konu Itä-Suomen yliopisto, Matkailualan opetus- ja tutkimuslaitos/Kauppatieteiden laitos

2 Ensimmäinen Suomessa Kansainvälistä matkailun markkinointiin ja johtamiseen perustuvaa ohjelmaa Suomessa ei ole aiemmin ollut ja etenkin vahva matkailumarkkinoinnin painopiste luo uutta sisältöä suomalaiseen matkailukenttään. Kaksivuotisessa maisteriohjelmassa keskeisiä teemoja ovat Itä-Suomen matkailun vahvuudet ja mahdollisuudet: luonto, hyvinvointi, kestävä matkailu ja digitaalisuus Uusi matkailun maisteriohjelma on osoitus siitä, että Itä-Suomen yliopisto uskoo matkailun positiiviseen kehittymiseen Suomessa ja haluaa olla osaltaan tukemassa tätä.

3 Oppija-keskeinen opetus
TMM Uusin tutkimus-tieto Toimiala-yhteistyö Oppija-keskeinen opetus Keskeinen sisältö

4 Kohderyhmä Kansainväliset opiskelijat Euroopasta ja erityisesti Aasiasta Suomalaiset matkailuliiketoiminnan opinnoista kiinnostuneet tradenomit, restonomit tai muun vastaavan tutkinnon suorittaneet. Kansainvälisyyden kautta on mahdollista luoda uusia verkostoja ja tuoda Suomen matkailun vahvuuksia esille maailmalla sekä saada uutta tietoa kansainvälisistä matkailijoista.

5 Tourism Marketing and Management
Hakuaika alkaa ja päättyy 15 opiskelijaa aloittaa syksyllä 2017 Kaksivuotinen ohjelma Joensuun kampuksella Maksullinen EU:n ulkopuolelta tuleville Opiskelijat valmistuvat kauppatieteiden maistereiksi (M.Sc. Econ. & Bus. Adm.)

6 GRADUATION: M.Sc. (Econ.)
Curriculum Sustain-ability Technology Nature Well-being 1st Year Introductory studies (5-10 ECTS) Methodological studies (5-10 ECTS) Studies in the major subjects (18-36 ECTS) Tourist Behavior 6 ECTS Destination Marketing 6 ECTS Destination Management 6 ECTS Project work in Tourism Business 1-6 ECTS Minor studies (25-30 ECTS) Choose freely, for example: Entrepreneurship Statistics Management Marketing Digital business Geography 2nd Year Studies in the major subject (6-12 ECTS) Experience Design 6 ECTS Information and Communication Technologies in Tourism 6 ECTS Master’s seminar 10 ECTS Master’s thesis 30 ECTS GRADUATION: M.Sc. (Econ.)

7 Opiskelijoiden osaaminen
Maisteriohjelmasta valmistuvat ymmärtävät digitaalisuuden, asiakaspalvelun, asiakkaiden motivaatioiden sekä ympäristöystävällisyyden ja luonnon merkityksen matkailuyritysten liiketoiminnassa ja osaavat myös hyödyntää näitä asioita käytännössä. Ohjelmasta valmistuneilla on edellytykset työskennellä erilaisissa tehtävissä, kuten yrittäjänä, markkinointipäällikkönä, asiantuntijana, suunnittelijana, yhteisömanagerina ym. know about the latest developments and research in the field be able to apply their insights to everyday business understand the meaning of customer value as the cornerstone of modern business be able to provide useful insights into customer-based research create insights to develop existing and new services that lead to increased customer satisfaction

8 Hyödyt alueelle Kansainvälistä näkökulmaa matkailun kehittämiseen
Tietoa eri kohderyhmistä ja heidän kiinnostuksen kohteistaan ym. Opiskelijoiden hyödyntäminen kehittämisprojekteissa Valmistuvat opiskelijat toimivat myös alueen markkinoijina Tiivis yhteistyö toimialan kanssa opintojen aikana kouluttaa asiantuntevia työntekijöitä, joilla käytännönläheinen ote matkailualaan ja matkailun kehittämiseen

9 Koulutusvientiä ja kansainvälistä markkinointia
Ohjelmalle on ollut kansainvälistä kysyntää jo aiemmin Koulutusvientiä Vietnamiin Kokonaisen ohjelman tai sen osien myyminen Opiskelijarekrytointi Kansainvälistä markkinointiyhteistyötä eri tahojen kanssa

10 Make tourism better. Study Tourism Marketing and Management in University of Eastern Finland business school.

11 51 Tiimi peer-reviewed journal articles Juho Pesonen Including
Director of MDPTMM tel: 51 peer-reviewed journal articles Including Tourism Management, Journal of Travel Research and Journal of Travel & Tourism Marketing Consultancies, keynotes, supervised PhDs, tourism projects Raija Komppula Professor tel: Henna Konu Project manager


Lataa ppt "Kansainvälinen maisteriohjelma: Tourism Marketing and Management"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google