INTERAKTIIVINEN PROJEKTORINÄYTTÖ MÄÄRITTELYÄ H-SPACE 1
TOIMINTA Tietokone – projektori – valkokangas Tunnistaa liikkeen / valon Kolme kangasta = yksi vai kolme tietokonetta? Ohjelmien pyöritykseen softa Päivitys opettajanhuoneessa H-SPACE 2
SISÄLLÖT 1. informatiivisuus - Oppilastöiden esittely - Info oppilaille 2. Viihtyminen - Pelit - Musaseinä - Muut hauskat jutut 3. Hauska oppiminen - Google maps - Muut tiede-aiheiset sisällöt H-SPACE 3 Kolmessa screenissä kolme eri sisältöä (kolmessa käytävässä)
HUOMIOITAVAA Valaistus Hämärrettävä projektorin kohdalta Tilan käyttö Tarpeeksi tilaa häärätä kankaan edessä Projektorin sijoitus Katon rajassa Ulottumattomissa Tekninen toteutus Mahdolliset hankaloittavat tekijät? H-SPACE 4
ESIMERKKEJÄ Toiminnalliset Google earth Musaseinä Monikäyttöseinä Interaktiiviset ”lepotilat” Vesi Ruoho Metsä Animaatio H-SPACE 5