Mitä te oikein teette? Opiskelijoiden edustamien ammatteihin liittyvien videoklippien tms. suunnittelu ja kuvakäsikirjoitus.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
SMOOTHISTI TYÖELÄMÄÄN OPPISOPIMUKSELLA
Advertisements

Äänen ominaisuudet Class 7D in Helsingin normaalilyseo
VERSOT – Verkkosuomea maahanmuuttajille –
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Projektipäällikkö Päivi Tiilikainen
Entä jos… näköaisti surkastuu? Entä jos… ohikiitävä hetki pysähtyy? Entä jos… arki murtuu? Entä jos… aistit.
Tehtävä: Tiimiakatemian markkinointiprosessien kehittäminen
 Metropolia alumnit ry. on Metropoliasta ja sitä edeltäneistä korkeakouluista valmistuneiden opiskelijoiden yhteisö. Alumni = kasvatti, suojatti.  Yhdistyksen.
Sosiaalinen media oppimisympäristönä Antero Aunesluoma työkalut, ympäristöt ja yhteisöt.
Ari Hietala.  "prosessi, jossa yksilöt ja ryhmät rakentavat yhteisiä merkityksiä sisältöjen, yhteisöjen ja verkkoteknologioiden avulla.”  tarvitsee.
Markkinoijan tie 6 4p + 5E + 6Y = 15A
Tiedottaminen, viestintä markkinointiviestintä ja markkinointi – mitä termien takana? Piia Laita, KIASMA.
MOKIA - mobiilia kiinteistönhuollon ammatillista oppimista
2/2009 MUUTKIN HALUAVAT TIETÄÄ Kerro hankkeesta ja sen tuloksista NR/2011.
Fysiikkamoottorit Michael Sundqvist TV10S1M3. Mikä on fysiikkamoottori? O Simuloi oikean maailman fysikaalisia ilmiöitä O Tärkeimmät simuloinnit rigid.
CSC / Tietohallinnon asiakkaat ja tuotteet / Teemu Kemppainen Aikataulu 09:00-09:30Mallin kehitys versioon 1 ja tästä eteenpäin; UML-notaatio.
MAANMITTAUSLAITOS – TIETOA MAASTA 2009 Kokemuksia sosiaalisen median käytöstä Luonnonvaraviestintätapaaminen Mikko Laine.
Kuvakäsikirjoitus, Kolme muskettisoturia Päivä alkaa Oulun yliopistolla professorien aamutoimilla.
1.
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
YHTEISTYÖ Yhteistyö lähti tarpeesta tavoittaa, ohjata ja neuvoa yhteisiä asiakkaita Haluttiin tarjota nuorille monipuolisia koulutuksia Vältettiin päällekkäistä.
Ari Hietala.  "prosessi, jossa yksilöt ja ryhmät rakentavat yhteisiä merkityksiä sisältöjen, yhteisöjen ja verkkoteknologioiden avulla.”  tarvitsee.
HighScope - menettelytapa Kaarina, Liisukka, Maarit ja Vilma Vaka-11B.
 /Mashup/ /Mashup/  Hakee elokuvan/sarjan nimellä.
 Tutoriaalissa käytettiin ilmeisesti Espanjan kieltä, joten en tiedä mikä sen nimi on, mutta tuloksena on esimerkiksi autolehden kannen taustakuva. Kuvaa.
Innovaatioprojekti uusi Positia
Varmuuskopiointi Valtteri, Simo My-tlpt09e Varmuuskopiointi Varmuuskopioinnilla yleensä tarkoitetaan tapahtumaa, jossa jokin tärkeä tieto kopioidaan.
Pohjoismainen yhteistyö JAKKissa Tavoitteet, toiminta ja vaikutukset 2000-luvulla.
Entäpä jos oppilaat, vanhemmat ja lähialueen asukkaat opettaisivat toisilleen hallitsemiaan tietoja ja taitoja?
Sosiaalinen media opetuksessa Pirita Nurmi Miksi? Yleensä lisämauste – etä- vai monimuoto? Ajasta ja paikasta riippumaton Antaa uusia välineitä.
Jukka Vehviläinen, DiaLoog AMMATTISTARTIN SEURANTA VUONNA 2010 Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymä toteuttaa hankkeen, jonka aikana (v. 2010) suunnitellaan.
S UOMEN P AINILIITTO RY Suomen Painiliiton tiedotusstrategia tiedotus- ja huomionosoitusvaliokunta.
Ammattikorkeakoulukirjastojen monimuotoinen toimintaympäristö: Rikkaus ja haaste, osa 1 Maija Koponen Rovaniemen ammattikorkeakoulu FinELib kertoo ja kuuntelee:
Versolan pääsivu Paluu Takaisin Versolaan Soteversot Koulunkäyntiavustajan ammatti.
DIGITAALINEN TARINA Miten digitaalista tarinaa voi käyttää kirjastossa? Isoäitini tarina Tämä inspiroi minua kokeilemaan!
Huumorin lajit.
Esittäytyminen Tuomas Korkalainen Metropolia. Kuka olet? Projektisuunnittelija, Metropolia kulttuuri ja luova ala, elokuvan ja tv:n koulutusohjelma Reititin.
Tulla tyyppi vartalo minä 3 tule- tulen haluta 4 halua- haluan syödä 2 syö- syön mennä 3 mene- menen tarvita 5 tarvitse- tarvitsen lukea 1 lue- luen.
Jowain Niko setämaa.
MITÄ LUKION JÄLKEEN? Kati Seise
Yritysviestintä, hankeviestintä, projektiviestintä
Projektipäällikkö: Päivi Tiilikainen
Austeniittiset CrMn teräkset Ville Hintsala Tuomas Mustajärvi KUI11SM.
ROT
 Ilmoittautuminen uusintakuulusteluun wilmassa ”Tentit”-osiossa  Uusintapäivät: ja klo alkaen. Uusintakokeesi sijoitetaan.
Digitarina Multimedia oppimisprojektina 2012 Vaka.
EWorking, eLearning käytännöt TKI:n ja opetuksen integroinnissa Leena Vainio, HAMK
ROT Lyseon lehti kaipaa toimittajia ja uutta nimeä! Katso marraskuun Jorma-lehti lyseo.mobie.fi/zine/32/cover. lyseo.mobie.fi/zine/32/cover.
Webkameralla toteutettu reaaliaikainen 3d- liikkeenseurantasovellus Tapio Vierros Antti Virta Väliraportti.
Riia Sillanpää Juho Koivumäki Carita Vartija Elina Kuivinen
Keskustelu, aiheeseen tutustuminen ennalta auttaa yhteistä hanketta oikeaan suuntaan Taustatietojen hankinta suotavaa, jos ei välttämätöntä -> kuvaJOURNALISMI.
Metropolis - innovaatioviikko järjestetään Metropolia Ammattikorkeakoulussa nyt neljättä kertaa. Innovaatioprojektia.
- Osallistuvan median menetelmien ja työkalujen kehittämishanke.
Välipalaute Moduuli 3 Mitä tästä voimme oppia? Mitä parantaa?
OSKO –projekti Keski-Suomen työpajojen verkostoitumishanke itsearvioinnin näkökulmasta.
Ready Study Go Around Europe! RSGAE Projektin esittely.
Systeeminen lähestymistapa sosiaalityöntekijöiden koulutuksessa
Yrittäjyys opintojen aikana
Tekesin viestit 2016 VIESTIT Markkinat
Kotka Suomen Romanifoorumi.
Lean Canvas palveluiden suunnittelun ja kehittämisen apuvälineenä
Kaikki viestintä, toiminta perustuu ihmiseltä ihmiselle.
Kolme muskettisoturia
Filosofian osa-alueet
ETIIKAN TEORIAT kpl 7.
Verbien persoonamuodot
Lasten ja nuorten asiantuntijaryhmän näkökulma
Herkkuammatti-kampanja
Metropolia Ammattikorkeakoulu
Aktuellt om kommunikation
Esityksen transkriptio:

Mitä te oikein teette? Opiskelijoiden edustamien ammatteihin liittyvien videoklippien tms. suunnittelu ja kuvakäsikirjoitus

Mitä te oikein teette?  Pienillä ammattialoilla (apuvälinetekniikka, jalkaterapia, osteopatia) jokapäiväinen kysymys  Kohderyhmät: mahdolliset uudet opiskelijat, asiakkaat, sidosryhmät ja yhteistyökumppanit, media jne.  Selvitettävä: Mitä halutaan kertoa ja mitä tietoa hakeva haluaa tietää? Mitä tietoa on jo olemassa?  Tavoite kuvakäsikirjoitus ja materiaalin suunnittelu

Esimerkkejä   Digitarinat: