Teatteri Taawetin lorukoulu Osa 1 Taneli paleli, Taneli saneli.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Ammatillisen peruskoulutuksen valtionavustushankkeet Tuija Laukkanen
Advertisements

Suomen kielen syötöksen ja käytön kartoitus
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen •Eka –Ekan 1. Kohta –Ekan 2. Kohta •Toka –Tokan alakohta •Kolmas •Neljäs –Neljännen alakohta •Neljännen.
Muokkaa perustyyl. napsautt. Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen •Eka –Ekan 1. kohta –Ekan 2. kohta •Toka –Tokan alakohta •Kolmas •Neljäs.
Nuorten vapaaehtoisten rekrytointi
Asiakkuuden muuttunut rooli, Case Hämeenlinnan terveyspalvelut
”Eli sillon lähtee uimahallille ja ui kilometrin”
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen Eka –Ekan 1. kohta –Ekan 2. kohta Toka –Tokan alakohta Kolmas Neljäs –Neljännen alakohta Neljännen.
Palautetaidot ja opponointi
Oman äidinkielen ja kotikielen opiskelun merkityksestä
VARHAINEN PUUTTUMINEN
Seuraava sivu Tekijä Marina Green-Järvinen, Tietotekniikka-ja kommunikaatiokeskus Tikoteekki.
LÖYDÄ OMA TAPASI AUTTAA Sydäntalvi – Suomen sydämellisin valmiusharjoitus Lauantaina klo
Tukiparitoiminta paikalliseksi työkaluksi (TUPA) Nuorisotyön neuvottelupäivät Nuorten omaehtoinen toiminta.
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen eka ekan 1. kohta ekan 2. kohta toka tokan alakohta kolmas neljäs neljännen alakohta neljännen ala.
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen Eka –Ekan 1. kohta –Ekan 2. kohta Toka –Tokan alakohta Kolmas Neljäs –Neljännen alakohta neljännen.
Opinnäytetyön tekijä: Etunimi Sukunimi
Mediapsykologia Mitä ihmiset tekevät medialla ja mitä media tekee ihmisille? Rakentuu monen eri tieteenalan perustalle: psykologia, journalistiikka, retoriikka,
Palautetaidot ja opponointi
Kokonaisuuden suunnittelu
Juho Niskanen  Turvallisen ryhmän muodostumiselle on tärkeää, että osataan kommunikoida tunnetasolla ja ylläpitää tätä kommunikaatiota.
Systeemityö 2 Tilakaavio – State machine diagram
Ympäristövastuu: Havainnointitehtävän ohjeistus
Sisältö Menetelmän taustaa Menetelmän 8 askelta – 1. Liikkeelle (Move!) – 2. Video minulle – 3. Puhetta minulle – 4. Video sinulle – 5. Puhetta sinulle.
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen Eka –Ekan 1. kohta –Ekan 2. kohta Toka –Tokan alakohta Kolmas Neljäs –Neljännen alakohta Neljännen.
Suomen teiden kartoitus käyttäen DGPS ja murtoviivasuunnistusta GPS World February 1991.
Epätoivoisena katsoo pomo kelloaan, ja toteaa, että hänen alaisensa ei ehdi ajoissa pitämään erittäin tärkeää tiedotusta konferenssiin, joka on juuri alkamassa.
Älykkäiden käyttöliittymien käytettävyysvaatimukset Rami Annala T Käyttöliittymien ja käytettävyyden seminaari, Syksy 2002: Kontekstiherkkyydestä.
Energia Kineettine ja potentiaalienergia? Energy… …on kykyä saada kappaleet liikkeelle.
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen eka –ekan 1. kohta –ekan 2. kohta toka –tokan alakohta kolmas neljäs –neljännen alakohta neljännen.
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen Eka –Ekan 1. kohta –Ekan 2. kohta Toka –Tokan alakohta Kolmas Neljäs –Neljännen alakohta Neljännen.
kaakao kahvi tee viini tupakka
Päättötyön esittelyohjeet
Ajatuksesta albumiin Digitaalikameran käytön jatkokurssi.
Palautetaidot ja opponointi Rinna Toikka. Opponoinnin tarkoitus Oppia lukemaan kriittisesti Laajentaa näkökulmaa Synnyttää tieteellistä keskustelua Auttaa.
Tarja Rauste  Jokainen yksilö kehittyy omaan tahtiinsa  Yksilön kehityksessä voidaan erottaa seuraavat osa-alueet o Fyysinen kehitys (painon.
MIKSI TÄTÄ TEHDÄÄN? Vahvistetaan 16-29v työttömien ja vaikeassa työmarkkina-asemassa olevien nuorten elämänhallinnan taitoja ja osallisuuden tunnetta.
Märta Kinnunen1 TUNNE OPPIMISTYYLISI JA KÄYTÄ SITÄ HYVÄKSESI.
Runous.
Muistio ekasta tehtävästä ja ryhmän pelisäännöt Moodleen viim. pe 3. 9
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen
Vaikuttaminen palvelujen kehittymiseen
Alkoholiriippuvuuden kehittyminen ja hoito
Mikä ihmeen objekti?.
Opiskelutaidot ja aineenopettajan ohjaus
14 Markkinointi houkuttelee kuluttamaan s
Videon nimi tähän. Videon nimi tähän Lisää videoklippi tähän diaan ja poista tämä tekstikenttä Lisää videoklippi tähän diaan ja poista tämä tekstikenttä.
Millainen oppija sinä olet?
Järjestöt työnantajina
1.1 Motivaatio, tunteet ja tiedonkäsittely vaikuttavat toimintaan
Jesper, Jessica ja Taneli
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen
Lähde: Lapin suhdannekatsaus 2015
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen
6.2 SIMPUKKA & RAPU 7. BIOLOGIA.
PowerPointin tekeminen
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Osallisuus Yhteisissä keittiöissä
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Opetusvideot oppilaiden omiin laitteisiin
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Osallisuus Yhteisissä keittiöissä
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen
Tee vasemmanpuoleisesta luettelosta oikean kaltainen
Esityksen transkriptio:

Teatteri Taawetin lorukoulu Osa 1 Taneli paleli, Taneli saneli

Lorukoulun opetusvideo  Koska tarkoitus on saada lapsi puhumaan, niin on tärkeää, että videossa on ihminen, joka on esikuvana tekemiseen.  Ihanteellista olisi tietysti, että paikalla olisi myös autenttinen ääni ja malli tekemässä harjoitusta.  Video puolustaa paikkaansa katalysoivalla vaikutuksellaan ja muistin apuna.

1 kuva  Tausta musiikki lyyralla, jonka aikana logo ja tekijä listaus

2 kuva  Kultaputkilla alkusoitto

3 kuva  Eka säkeistö loruin ja liikkein  Video, jos yksi ihminen tekee liikkeet ja puhuu lorun kokonaisena kuvassa näkyen.

4 kuva  Kultaputkilla välisoitto

5 kuva  Toka säkeistö loruin ja liikkein  Video, jossa yksi ihminen tekee liikkeet ja puhuu lorun kokonaisena kuvassa näkyen.

6 kuva  Kultaputkilla välisoitto

7 kuva  Kolmas säkeistö loruin ja liikkein  Video, jossa yksi ihminen tekee liikkeet ja puhuu lorun kokonaisena kuvassa näkyen.

8 kuva  Kultaputkilla välisoitto

9 kuva  Viimeinen säkeistö loruin ja liikkein  Video, jossa yksi ihminen tekee liikkeet ja puhuu lorun kokonaisena kuvassa näkyen.

10 kuva  Loppusoitto kultaputkilla

11 kuva  Lopputeksti lyyran säestyksellä.