© Arts & Minds Oy ARTS & Minds Oy IT ratkaisuja jo 25 vuotta! www.ArtsAndMinds.fi www.pelikanava.fi.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
© Arts & Minds Oy Arts & Minds Oy IT ratkaisuja yli 30 vuotta!
Advertisements

RI400 Raportointi- ja Viestintätyökalu muokkaa iSeiries tulosteita ja välittää viestejä sähköpostin – WEB/URL:n – matkapuhelin Internet:in kautta Windows.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2013.
© Arts & Minds Oy Arts & Minds Oy IT ratkaisuja yli 25 vuotta!
Kansalliskirjasto, DSpace ja julkaisuarkistot FinnOA:n julkaisuarkistoworkshop, Jyrki Ilva, Kansalliskirjasto
Kuvittele jos käytössänne olisi IT- monitoimityökalu, jolla hallitsette useita organisaation tiedonhallinnan haasteita?! 1. Ajanhallinta -jaettava kalenteri.
Vippet Booking - majoitusvarausjärjestelmä
Lankapuhelin Santeri Lehtonen, Vesa Mäki, Arto Ranta.
Innostavan esityksen muistavat kaikki. Ideasta käytäntöön NY 12h –leirin esitys2008.
Santeri Lehtonen, Vesa Mäki, Arto Ranta
Historia • Blogger-palvelun perusti pieni sanfranciscolainen yritys nimeltään Pyra Labs jo vuoden 1999 elokuussa • Bloggerin kehittivät kolme kaveria,
Uusi tapa nauttia TV:stä seutuverkoissa
SAP Yksi ERP-sovellus.
Julkaisuportaalin prototyyppi Tutki-ohjausryhmä, Jyrki Ilva
Internetin ilmaisohjelmat
Turvallinen ja tehokas kertakirjautuminen webbipalveluihin Pekka Lindqvist
Videoneuvottelu IP- verkossa Jussi Talaskivi atk-suunnittelija Jyväskylän yliopisto.
Sensing the Web 2. lokakuuta, 2007Puh: Petteri Hannonen
LC Finland Internet Heltech Pertti Lehtinen.
3 April, 2017 Sonera Multi-SIM Internal.
Pia Hietala Annemari Siro Sirpa Tahvanainen
Webauto – koulutusten hallintasovellus
Nettipuhelinvaihde Nettipuhelin VoIP-vaihde on tarpeeseen mukautuva ja joustava yrityksille ja yhteisöille sopiva erittäin kustannustehokas puhelinvaihde.
NaviFleet ajoseurantajärjestelmä
Mobiliteetti – GSM-integraatio (OXE) Business Partner Konferenssi Helsinki.
Mediatekniikan seminaari Paula Sanaksenaho Voice over Internet Protocol Paula Sanaksenaho
Projektipäällikkö Heli Sillanmikko
TERVETULOA TUOTENÄYTTELYYN !
Pupesoft myyntireskontra
© Arts & Minds Oy Arts & Minds Oy IT ratkaisuja jo 25 vuotta!
Voisiko olla mahdollista, että:
W w w. h a m k. f i Wiki koulutus Leenakaija Lehto
RATAMAKSUT / BANAVGIFTER Näin tilaat ratamaksun kännykällä: Päivämaksu: A BDR syntymäaika (muodossa ddmmyyyy) Lähetä tekstiviesti numeroon viestin.
Klikkaa Työkalut ja Mobile Properties. Sender id = Puhelinnumero, jolta lähetetään ja jolle vastaussanoma palautuu. Password = Operaattorilta saatu palvelun.
Ellit - keskustelut “news-groups” räätälöityjä palveluja
Veijo Nikkanen: Verkonkäytön mahdollisuudet Kaikille hyvä -seminaari Selko-e Verkonkäytön mahdollisuudet Veijo Nikkanen Kehitysvammaisten Tukiliitto.
 Kirjoita harkiten keskusteluryhmiin Jos kirjoitat viestejä julkisiin keskusteluryhmiin varmista, että viestisi liittyy ryhmän aiheeseen. Älä lähetä.
Kuvittele jos Yrityksellänne olisi käytössään IT- linkkuveitsi, jolla hallitsette useita Yrityksenne tiedonhallinnan haasteita?! 1. Yrityksen tiedostojenhallinta.
Kirjastojen muuttuva toimintaympäristö Kirjasto 10 ja Lasipalatsin Kohtaamispaikka: uudet yhteistyömallit.
Ryhmätekstiviestit netistä selaimella OSA I Tehtyjä tutkimuksia mobiilimarkkinoinnista ja mobiiliviestinnän tehokkuudesta
VLF Seminaari Pirjo Ilola.
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
google. fi/imgres. imgurl= ouka
Kalenteri 2005 AJAVA – Ajanvarausjärjestelmä CSP Compact Software Products.
Metsähallitus MOSS:in käyttöönotto Metsähallituksessa Luonnonvarat-tapaaminen Satu Sorjonen
Muuttuva viestintä yhdistyskentän tukena
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Iloa ja valoa asukasviestintään
tuotemarkkinointipäällikkö
LUOTTAMUKSELLINEN1 SKALsäästö-hinnoittelun puheluhinnat ja kuukausimaksu laskevat alkaen. Elisa Järjestöliittymä €/min (alv. 0.
Langaton lähiverkko ja mobiilipalvelut Oulun kaupunginkirjastossa Oulun kaupunginkirjasto-maakuntakirjasto Maija Saraste
Yritysviestintä, hankeviestintä, projektiviestintä
Drupal Luonnonvarat joulutapaaminen Mikko Laine, Maanmittauslaitos.
VOIP &LINUX & SKYPE. VoIP Voice over Internet Protocol tekniikka jolla siirretään verkon yli reaaliaikaista ääntä ja kuvaa –internet tai lähiverkko.
SHAMAN-projekti Projektiryhmä Ohjaajat Tilaaja Marko Andersson
Kymenlaakson digitaalinen pääkirjasto Kymenlaakson kirjastojen yhteinen sosiaalista mediaa hyödyntävä verkkosivusto Verkkotyöryhmä: Mika Hatakka, Sinikka.
SHAMAN-projekti  Projektiryhmä Marko Andersson Mika Rinkinen Matti Törmä Timo Valonen  Tilaaja Jyväskylän yliopiston atk-keskus.
Jari Kuokka, Production Manager, Done Logistics Oy Portaaliprojektit ja Oracle Internet Platform.
Linux-käyttöjärjestelmä. Mitä Ubuntu tarkoittaa ? Mitä Ubuntu on ? ● Afrikkalainen sana → zulu- ja xhosa-kielistä ● Kuvaa yhteisöllisyyttä ● Voidaan suomentaa.
Avoimen tuotteen hallintamalli Tuotteenhallinnan työpaja
Hautajaisten ja kukkatilausten järjestely - Pilvipalvelu
WWW-sivuston ja verkkopalveluiden rakentaminen
JOPOX RATKAISEE! Kun pelkät kotisivut eivät riitä! Tom Hedman KOULUTUS
1. jakso 2. jakso 3. jakso 4. jakso JoPoX pähkinänkuoressa
Mitkä Ovat Eri Valokuvaus Markkinointi-ideoita?
Elisa Oyj – Elisa Partinen / VI12DI
Kokemuksia kansainvälisestä verkkolaskutuksesta
Liiketoimintasuunnitelma
Miten luon valtuuden uudistuneessa Valtuudet- käyttöliittymässä?
SUOMEN MONIPUOLISIN URHEILUSEUROJEN PALVELU
Esityksen transkriptio:

© Arts & Minds Oy ARTS & Minds Oy IT ratkaisuja jo 25 vuotta!

© Arts & Minds Oy •juuret aina vuoteen 1980 •Suomen vanhimpia itsenäisiä ja riippumattomia ohjelmistotaloja •henkilökuntaa 8 •toimisto Espoon Leppävaarassa Arts & Minds Oy pähkinänkuoressa

© Arts & Minds Oy Intranet-tuotteita •A&M Projekti –Insinööri- ja suunnittelutoimistot –Mainostoimistot •A&M Juristi –Asianajotoimistot •A&M Jäsenrekisteri •A&M Asiakkuuksien hallinta •A&M Matkalasku •A&M Henkilöinfo

© Arts & Minds Oy Intranet-tuotteita •A&M Festa-taloushallinto –liikekirjanpito, myynti- ja ostoreskontra •A&M CV-pankki •A&M Kirjasto •A&M Lehtikierto •A&M Talousmuisti •Intranet Misco •Intranet Kalusto •Sukujen Kirja

© Arts & Minds Oy  Telekommunikaatioratkaisut  AML ® tuoteperhe  Tieto- ja mobiilipalvelualusta  Yhdistämme internetin, lankapuhelimet, kännykät ja tietokannat  Tietoverkkoratkaisut  Älykkäät internet/intranet/extranet-ratkaisut Mobiili- ja internet- ratkaisut

© Arts & Minds Oy –Suunnittelukeskus Oy –Olof Granlund Oy –Palmberg-konserni –Skanska-konserni –Hartela-konserni –Tuotos ry –ÄKT ry –Mannerheimin Lastensuojeluliitto ry –Suomen Rakennusinsinöörien Liitto ry –Satu ry ( –Corame ( Internet/Intranet/Extranet-asiakkaita

© Arts & Minds Oy –Elisa Communications –TietoEnator –Helsinki Media –Rautakirja (Iltalehden ja Ilta-Sanomien jakeluvalvonta) –Dynexco (äänitervehdykset, vastaajapalvelu) –Sanoma Magazines Finland –Vizor –MTV3 –SubTV Telekommunikaatio/Internet-asiakkaita

© Arts & Minds Oy A&M Tietopalvelualusta Ominaisuudet: •A&M:n kehittämä pc-pohjainen laite- ja ohjelmistoratkaisu •monikanavainen ratkaisumalli •mahdollistaa palvelut, jolla on useita jakeluteitä: –kännykkä –lankapuhelin –web-selain –televisio •ytimenä älykäs tietovarasto •perustuu jo markkinoilla olevaan teknologiaan •olemassa olevan teknologian älykästä käyttöä

© Arts & Minds Oy –Elisa Communications –TietoEnator –Helsinki Media –Rautakirja (Iltalehden ja Ilta-Sanomien jakeluvalvonta) –Dynexco (äänitervehdykset, vastaajapalvelu) –Corame ( –Sanoma Magazines Finland –Finnmatkat –MTV3 –SubTV –Suomen 3KTV –Vizor (Viitos-kanava) Asiakkaita

© Arts & Minds Oy  AML Engine (Audio Markup Language)  IVR Engine (Interactive Voice Response)  AMGW Engine (A&M Gateway)  SMS Engine (CIMD2 –yhteensopiva)  SMTP Engine (Mail Engine) Lisenssituotteet

© Arts & Minds Oy Tietopalvelualustan tarjoamia ratkaisuja

© Arts & Minds Oy A&M Call Assistant ”Kontaktien hallintaa pk-yrityksille tai suuryritysten osastoille” Keskeisiä piirteitä: •henkilökohtainen profiloitu puhelinvastaaja •profiloidut viestit eri soittajaryhmille (asiakas, tiimi, koti…) •toimii ryhmän tai koko organisaation kontaktirekisterinä •kerää kontakteista saatavat tiedot automaattisesti •viestit tallentuvat automaattisesti ryhmittelyn mukaan •käyttäjät voivat varata aikoja toisten kalentereista •tapaamisten ja palaverien automaattinen muistutus •käytön hallinta helppoa puhelimen avulla •synkronoitu toiminta Nokian kännykkäkalenterien kanssa

© Arts & Minds Oy Jakeluseurantajärjestelmä ”Tavarantoimittajan jakelunseurannan tehostaminen” Keskeiset piirteet: •kuljettajat raportoivat puhelinpalvelun kautta •tiedot välittyvät automaattisesti tietovarastoon •valvojalla käytössään www-selain •online-raportointi •selainpohjainen ylläpito •häiriötiedotteet tekstiviestien avulla •Referenssit: •Iltasanomat •Iltalehti •Leijonajakelu

© Arts & Minds Oy Tilaus- ja peruutuspalvelut ”Tuotteiden tilaus ja peruutus itsepalveluautomaatin avulla” Keskeisiä piirteitä: •soittajan tunnistus puhelinnumeron perusteella •tuotteen tilaus tai peruutus avoinna 24 h vuorokaudessa •viestin jättö palvelun tarjoajalle •toimii myös palveluntarjoajan tiedote- ja mainoskanavana •tiedot välittyvät automaattisesti tilausjärjestelmiin •selainpohjainen raportointi •Referenssit: •Sanoma Magazines Finland / kirjakerhot •Rahapaja / Moneta

© Arts & Minds Oy Contact Centereiden jonopalvelut ”Contact Centereiden kuormitusta helpottavia palveluja” Keskeisiä piirteitä: •älykkäiden puhelinpalvelujen parhaat ominaisuudet Contact Centereiden käytössä •kommunikointi Contact Centereiden ohjausjärjestelmiin •toimii ruuhkahuippujen tasoittajana •jonottajille mielekästä sisältöä odottelun ajaksi •Referenssit: •Finnmatkat (ent. TIH Finland, Fritidsresor) •Elisa kotiasiakaspalvelu ja käyttötuki •Finnet Center

© Arts & Minds Oy Vastaajapalvelu ”Tavanomaista älykkäämpi puhelinvastaaja kuluttajille” Keskeiset piirteet: •monikanavaratkaisu •tunnistaa soittajan, profiloi vastauksen •ilmoittaa soitosta tekstiviestin avulla •henkilökohtainen kalenteri •jätettyjen viestien kuuntelu webin kautta •viestien arkistointi omalle koneelle •valmisäänet omassa vastaajassa •Referenssi: Voxmox –vastaajapalvelu (Dynexco)

© Arts & Minds Oy Ääniviestipalvelu ”Ääniviestejä hyödyntävä tervehdyspalvelu” Keskeisiä piirteitä: •toimii tavallisella matkapuhelimella! •järjestelmä soittaa automaattisesti kohteelle •ääniviestien lähetys ajastetusti •puhelun sisältönä voi olla pelkkä ääniviesti tai vuorovaikutteinen puhelinpalvelu •palvelun hallinta tekstiviestien tai www-palvelun avulla •palvelu voi olla maksullinen tai ilmainen •mainonta sallittua tietosuojan asettamissa rajoissa •Referenssi: Voxmox tervehdyspalvelu (Dynexco, MTV3) •Kokeile: ohjeet MTV3 tekstikanavalla ja webissä

© Arts & Minds Oy Smogo - virtuaaliterapeutti ”Kännykällä irti tupakasta” Keskeisiä piirteitä: •tekstiviesti- ja web-palvelu •tukee tupakkalakkoa tai tupakoinnin vähentämistä •analysoi henkilökohtaisen nikotiiniriippuvuuden •seuraa lakon edistymistä ja ehdottaa apukeinoja •lisänä myös henkilökohtainen web-käyttöliittymä, jossa voi seurata mm. lakon aiheuttamaa rahansäästöä •palkittu Media & Message 2001 –tapahtumassa arvosanalla ”aidosti sisällyksekäs mobiilituote” •Kokeile lähettämällä viesti SMOGO numeroon •Lisätietoja:

© Arts & Minds Oy Ääniboxi ”Interaktiivinen viihdetuote tv-kanavalle” Keskeiset piirteet: •yhdistää tekstiviestichatin ja puhelinpalvelut •soittajilla sama tunnus sekä tv-ruudulla että puhelimessa •deittaaja voi mainostaa itseään myös äänen avulla •parhaat äänet julkaistaan tv-lähetyksessä •lisää tuottoja uuden palvelukanavan avulla •ivr integroitu helposti jo olemassa olevaan palveluun •Referenssit: Subtv, MTV3 •Kokeile numerosta (0,98 €/min + pvm)

© Arts & Minds Oy Puhelinpalvelupelit ”Puhelinpalvelun avulla toteutettu interaktiivinen peli” Keskeisiä piirteitä: •toimii reaaliaikaisena puhelinpalveluna •käyttö maksullisen puhelinpalvelun kautta (€/min) •mahdollistaa monipelaajapelit •voidaan liittää helposti televisio-ohjelmaan, www-sivustoon tai tekstiviestipalveluun •pelipalkinnot puheaikaa, rahaa tai tavaroita •toteutus ASP-palveluna tai erillisellä laitteistolla

© Arts & Minds Oy Liikenneinfo •”Tienkäyttäjän tiedotepalvelu” •Keskeisiä piirteitä: •soveltuu hands-free –käyttöön (ivr) •jakaa ajan tasalla olevaa tietoa tien käyttäjille: •työmatkojen ruuhkatilanne •keli- ja nopeustiedot pääteillä koko Suomen alueella •tarjoaa profiloitua tietoa soittajan numeron perusteella: •ruuhkanmittauspaikkojen määrittely kellonajan mukaan •reittimäärittelyt (työmatkat, lomamatkat) •integroitu ivr-, sms ja web-palvelu •hälytykset tekstiviestien avulla

© Arts & Minds Oy Online-palvelut televisioon ”Televisio-ohjelmien reaaliaikainen paluukanava” Keskeisiä piirteitä: •reaaliaikainen paluukanava televisioon •kaukosäätimenä tavallinen kännykkä •puhelinpalvelu kytketty suoraan tv-ohjelmaan •mahdollistaa pelit, kilpailut, äänestykset ja viestien jätön •toimii sekä nauhoituksen että suoran lähetyksen kanssa •ei tarvita digiboksia eikä erillisiä laitehankintoja •ivr voidaan integroida osaksi monikanavaratkaisua

© Arts & Minds Oy Tilausradiopalvelu ”Radio-ohjelmien aineiston kuuntelu puhelimella” Keskeisiä piirteitä: •hyödyntää radiokanavien ohjelma-aineistoa •ohjelmaa voi seurata silloin, kun itse haluaa •konvertoi äänimateriaalin automaattisesti puhelimen ymmärtämään muotoon •toimii maksullisena palveluna (€/min) •ohjelmasisältöön voi vaikuttaa suoraan puhelimella •tunnistaa palvelun käyttäjät ja raportoi niistä palvelun tarjoajalle •toimii jo olemassa olevissa puhelimissa

© Arts & Minds Oy IT-ratkaisuja jo 25 vuotta Arts & Minds Oy