Scientific/artistic competence; what does the student know in theory.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tutkimus- ja kehittämisprosesseja keväällä 2012 Heikki Hannula.
Advertisements

1 Mittaamisen ja merkityksen ongelma? n Miten mitata –Osumat ja kävijämäärät n uudelleen lataamiset n proxyt n palomuurit –Asiakkaat ja asiakkaan toiminta.
Texas Essential Knowledge and Skills (TEKS)
Hakemusarviointi Suomen Akatemiassa Professori Anssi Auvinen Terveyden tutkimuksen toimikunta.
Tutkimuksesta uutta tietoa ja liiketoimintaa – Tekesin TUTL-haku 2/2014 New knowledge and business from research ideas – TUTL application round 2/2014.
Ryhdy kv-tuutoriksi! Kv-tuutoritoiminnastaKv-tuutoritoiminnasta: - Toimit uusien opiskelijoiden tukena ja autat heitä sopeutumaan opiskeluun! - Parannat.
Ontologia Hanna Hirvonen. Käsite Ontologia ● Peräisin filosofiasta oppi olevaisesta ● Kuvaus tarkasteltavan sovellusalueen käsitteistä ja niiden välisistä.
E ”The future is already here— It is just unevenly distributed.” William Gibson.
HELSINKI UNIVERSITY OF TECHNOLOGY Hunch A Tool of an Intelligent Tester Juha Itkonen & Mika Mäntylä SoberIT TKK.
SCI-opiskelijoiden hyvinvointiselvitys Miten tukea opiskelijoiden opiskelukykyä? OpeVeivit Elina Lehkonen.
International pages?. Comments yhteystiedot / contact –information ei resursseja kaiken kääntämiseen – linkit vastuuhenkilöille / no enough resources.
Red Cross International Youth Camp in Evo, Finland ! TEEMOINA: Punaisen Ristin kansainvälisten periaatteiden 50. juhlavuosi Suomen luonto Kulttuurit.
ENG Masters, part 2, Citing
Natural Europe Winter School Yleisesittely. Keywords: natural history, environmental education, informal education, educational pathways, learning in.
Agora Cnterin monitieteellisen tutkimuksen toimintaympäristö Jyväskylän yliopistossa AGORA CENTER MATEMAATTIS- LUONNONTIETEET INFORMAATIO- TEKNOLOGIA TALOUSTIETEET.
Prosessiongelmien analysointi- ja ratkaisupohjia Qualitas Fennica Oy Työkaluja | Qualitas Fennica Oy.
Miksi käydä koulutuksessa? Erkki Rämö. Omat koulutukseni kuukauden sisällä  Mindtrek € + matkat  Keksijänpäivä 6.110€  Mediapäivä €
© 2010 Ammattiosaamisen kehittämisyhdistys AMKE ry. IVETA International conference 2014 Helsinki 19 – 21 August 2014 St. Petersburg 22 – 23 August 2014.
OPENING THE CONTEXTS OF FILM-BASED PHOTOGRAPHIC COLLECTIONS ANNE ISOMURSU FACULTY OF ARTS, ETHNOLOGY.
Vakiintuneet kustantajat ja uudet yrittäjät OA-monografiamaailmassa
Englantia tokaluokkalaisille, CLIL avuksi Miten esitellä englannin kieli tokaluokkalaisille leikillisesti, luovasti ja miten säilyttää lasten into kieltä.
IEA DSM Task XVI ESCO Project Register Pertti Koski.
Yhteistyössä Suomen Olympiakomitea ja Adecco Finland.
Who we are, what we do and where are we going? Kaisa Tasanen Vice-Dean, UniOGS Member of the Doctoral Training Committee for Health and Biosciences Professor.
SHORTENED SENTENCES Lauseenvastikkeet.  Aktiivilause:  Verbi aktiivissa  ing-muoto  Subjekti  subjekti pois  Konjunktio  konjunktio (usein) pois.
Infinitiivi + to-partikkeli
Tervetuloa suomen kielen kurssille!
Major practical purposes Forms of research knowledge
Kysymysten muodostaminen
Heippa taas! Kiva nähdä!.
LEED projektityö ohjeet – Porvoo Campus
Tips for a good entry Kaisa Sibelius Forum Virium Helsinki
to eat and to drink (and other verbs with da/dä)
Edustajiston kokous 10/2016 Council meeting 10/2016
LIITEKYSYMYKSET … vai mitä?.
Power Grammar: Konditionaali
Kielikeskuksen HILC*)-seminaari
INFINITIIVI / ING-MUOTO
Suomi 1B 10. tunti Sanni Heinzmann.
Verbin perusmuoto 1 ’TO SING’ OR ’SING’.
How should I ask my questions?
Reflection in PLE Reflektio PLE:ssä
5 4 3 UNIVERSITY EXAM L5 at 4.00 – 8.00 p.m.
Yhdessätekemistä yli rajojen
oulu. fi/tentti/rivitys/tenttilomake. php
UNIVERSITY EXAM L3 at 4.00 – 8.00 p.m.
Systeemisen kehittämisen
UNIVERSITY EXAM L3 at 4.00 – 7.00 p.m.
Suomi 1B Torstai
to eat and to drink (and other verbs with da/dä)
GLOBAL SUMMIT OF INNOVATION ECONOMY CREATORS MOSCOW
Pedagoginen oppimis- ja arviointityökalu
to eat and to drink (and other verbs with da/dä)
UNIVERSITY EXAM L3 at 4.00 – 8.00 p.m.
Lue tekstikirjan sivut tarkkaan
Probability models and decision analysis
Probability models and decision analysis : introduction
Probability models and decision analysis : introduction
Optional A2 languages.
Hierarchical models Biotieteellinen tiedekunta / Henkilön nimi / Esityksen nimi
Problem-based learning
DIC and BMA in BUGS Biotieteellinen tiedekunta / Henkilön nimi / Esityksen nimi
Probability models and decision analysis
COURSE: Indoor environment technology (5 ECTS)
Language proficiency requirements implementation in Finland
Investointipäätökset Investment Decisions (244)
Ydinainesanalyysi Opettavan aineen sisäinen rakenne analysoidaan.

MAR1LK Anna Hankimaa 5/10/2019.
KOMMENTTEJA ITÄ-SUOMEN MENESTYSTEKIJÖIHIN
Esityksen transkriptio:

Scientific/artistic competence; what does the student know in theory. MUST KNOW Refers to knowledge and skills that are absolutely necessary in order to learn new knowledge and skills. SHOULD KNOW Should know includes the details and extensions to core content theories, models and principles. NICE TO KNOW Nice to know supplements the core content and should know with details. Scientific/artistic competence; what does the student know in theory. Professional competence and skills; what the student knows and does in practice. Lähde: Karjalainen, A. & Jaakkola, E. 1999. Ydinainesanalyysi. Opetusmoniste: Akateemisen opetussuunnitelman kehittäminen. (soveltaen)