Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuVille-Veikko Honkanen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Piiri pieni pyörii – mittaajat siinä hyörii
“Luovin opetuskäytäntö”- kilpailu OpinTori 2014
2
Johdanto 521109A Sähkömittaustekniikan perusteet
1. vsk:n sähkö-, ja tietotekniikan sekä 2. vsk:n hyvinvointitekniikan opiskelijat (n. 100 opiskelijaa) Luennot (10*2 h) ja laboratoriotyöt (6*2 h) ”...Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa tehdä perusmittaukset yleismittareilla ja oskilloskoopeilla...” Viikko 1 2 3 4 5 6 7 ... Luento 8 9 10 Laboratoriotyö
3
Demoluennot Edeltävät luennot:
Mittalaitteen rakenne Mittalaitteella tehtävät mittaukset Demoluennon tarkoituksena on antaa käytännönläheistä opetusta, jossa opiskelijat pääsevät konkreettisesti itse tutustumaan mittalaitteisiin Huom: Jo ennen varsinaisia laboratoriotöitä! 3 4 5
4
Demoluennot (vanha) Mittapiiri / pistetyöskentely
Luentosaliin järjestetään työpisteitä (9 kpl) Tehtävänanto (avoimet kysymykset) kullekin työpisteelle jaetaan paperilla Opiskelijat ryhmäytyvät Ryhmät kiertävät työpisteet Miten mitata kattavasti osaaminen / oppiminen luennon lopuksi?
5
Demoluennot (uusi) Mittapiiri / pistetyöskentely kuten ennenkin, mutta
Tehtävänanto monivalinta- kysymyksinä paperilla Nettipohjainen vastaus- järjestelmä (Socrative) Vastaukset anonyymisti ja reaaliaikaisesti näkyviin A B C D E
6
Kokemuksia Yleisesti pistetyöskentelystä Socrativesta
Vuorovaikutusta monella eri tasolla Ryhmän dynamiikka Ensimmäiset mittalaitekokemukset ”kaveriporukalla” Socrativesta Aktivoi opiskelijoita vuorovaikutukseen → Kattava otos opiskelijoiden vastauksista! Entä jos opiskelijalla ei ole sopivaa päätelaitetta? Nopea arvio oppimisesta
7
Arvioi opetuskäytäntöäni!
Mene päätelaitteesi selaimella osoitteeseen ja sieltä Student Log In tai m.socrative.com/student Room number: Odota opettajan antamia ohjeita
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.