Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Jaostopäällikkö Minna Kuitunen
Kansalaisneuvonta Jaostopäällikkö Minna Kuitunen
2
Muutos 11 palveluneuvojaa Hätäkeskustausta vs. Kansalaisneuvonta
- enemmän aikaa paneutua asiakkaan ongelmaan - asiakaspalvelua Uuden ammatin opiskelu - vaativaa Valtiovarainministeriö, Valtiokonttori -> Kansalaispalvelut –toimiala -> Kansalaisneuvonta ja Suomi.fi -yksikkö -> Kansalaisneuvonta –ryhmä -> Suomi.fi –ryhmä - luovat pohjaa meidän työlle Muutoskoulutukset Haikossa Suomi.fin kanssa
3
Koulutus 1/2 Haus:in koordinoima koulutus
Valtiohallinnon perustuntemus –kurssi Organisaatiot mm. kuinka kunta toimii, Yhteispalvelu, Kela, Vero, TE-palvelut , Poliisin lupapalvelut, Maistraatti, -> oppimistehtävät Ruotsi ja Englanti Suomi.fi ja sähköiset asiointipalvelut Tulossa: tietotekniikka, sähköinen asiakasviestintä, sähköiset palvelukanavat, asiakaspalvelu puhelimessa
4
Koulutus 2/2 Vierailut: Trafi, Liikenteen asiakaspalvelukeskus Tampere
Oppis Koulutukseen on panostettu paljon!
5
Projektit BearingPoint; toimintakonseptin työpajat 5 kertaa
Contact Center puhelinjärjestelmä osaprojekti Tiketöintijärjestelmä osaprojekti Testaus osaprojekti Koulutustyöryhmä yms. Suomi.fi yhteistyö Hyödyt! - mukana kehittämässä uutta palvelua! - paljon ihmisiä mukana hankkeessa!
6
Vuosi 2013 Kevät; tiukkaa opiskelua ja palvelun rakentamista
Kesä; uusien tietojärjestelmien testaamista ja opettelemista Syksy; koulutusta ja toiminta käyntiin
7
Organisaatioyhteistyö
Organisaatioista esittely/koulutusta Ohjataan sähköiseen asiointiin Luotava hyvä ja toimiva yhteistyökanava sekä tiedonkulku! Molemminpuolinen hyöty!
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.