Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuTimo Hovinen Muutettu yli 7 vuotta sitten
1
Marjo Rantanen1 # TUNNELMAMUOTOILU
3
Hyvä tunnelma Huono tunnelma Lisää tuottavuutta, tehokkuutta ja luovuutta Auttaa tekemään parempia päätöksiä Sitouttaa Auttaa oppimaan Lisää hyvinvointia Luo parempia kokemuksia Lisää suosittelua Ohjaa asiakkaita Lamaannutaan Syntyy konflikteja Aiheuttaa stressiä Tehdään huonoja päätöksiä Keskitytään vääriin asioihin Kustannukset kasvaa Tuottavuus ja tehokkuus laskee Tyytymättömyys lisääntyy Asiakkaat katoavat 21.4.20163
8
0,2
9
Kolmet aivot yksissä – liskoaivot voittaa aina Marjo Rantanen9
10
Ystävä vai uhka? Marjo Rantanen10 Lähde: David Rock
11
Mistä kokemus syntyy? KONNEKTIIVISUUS -Yksittäinen signaali aktivoi kokemuksen verkoston KOLLEKTIIVISUUS - Tunnelma tarttuu, koska tulkitsemme aikeita sanojen ja tekojen takana KOGNITIIVISUUS - Mitä koemme tänään, muuttaa aivojamme huomenna Keho ja mieli yhdessä #tunnelma
18
TUNNELMAAN VAIKUTTAVAT
19
Sosiaaliset tunteet Marjo Rantanen19 Lähde: David Rock
20
WHAT TIME IS THE 3 O´CLOCK PARADE?
21
Mitä, jos asiakas olisi osa elokuvaa?
22
21.4.201622
23
TULEVAISUUDEN ASIAKKAAT -Ekstrovertit -Introvertit -Intuitiiviset -Aistijat -Loogiset -Tunteelliset -Päättäväiset -Spontaanit
25
TULEVAISUUDEN TRENDIT Nousussa: Tutoriaalit Videoassistentit Datakaapparit Takaisin luontoon Membership Access Käsityö ja aidot tarinat Yrittäjyys Small data Laskussa: Mentaali meteli Manuaalit, ohjeet Kohdennettu markkinointi Anonyymit prosessit Big data Tuoton maksimointi Toni Toivanen/ Suomen Kuvalehti
27
21.4.201627
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.