Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

NUORTEN HYVINVOINNIN ANKKURIT LAPISSA 2008-2010 2.11.2010 Loppuseminaari/Lapin yliopisto Projektikoordinaattori Katri Kuusela/Poske.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "NUORTEN HYVINVOINNIN ANKKURIT LAPISSA 2008-2010 2.11.2010 Loppuseminaari/Lapin yliopisto Projektikoordinaattori Katri Kuusela/Poske."— Esityksen transkriptio:

1 NUORTEN HYVINVOINNIN ANKKURIT LAPISSA 2008-2010 2.11.2010 Loppuseminaari/Lapin yliopisto Projektikoordinaattori Katri Kuusela/Poske

2 Mitä tästä opittiin? Uudenlaisia yhteistyöavauksia nuorten hyvinvoinnin tueksi Esim. taiteiden tiedekunta ja kuntien nuorisotyö, taiteet ja sosiaalityö yliopiston opiskelijoiden keskuudessa Uudenlaisia työmuotoja nuorten parissa tehtävään työhön, kuten kierrätysmateriaali, yhdessä tekeminen, tilamuutokset, työmuotojen kautta mukaan saadaan nuoria, jotka ovat muutoin vähemmän aktiivisia Nuoriin liittyvä kiinnostuneisuuden kasvaminen sekä sosiaalityössä että kuvataidekasvatuksessa Tuleville sosiaalityöntekijöillä kiinnostus nuoriin ja tietoa taiteen mahdollisuuksista nuorten parissa tehtävässä työssä Tuleville kuvataidekasvattajille eväitä tulevaisuuden työskentelyyn: menetelmiä ja valmiuksia toimia erilaisten nuorten parissa ja tietoa yhteisöllisestä työskentelystä ja avauksia monialaiseen yhteistyöhön Tutkimustiedon hyödyntäminen Yhteistyöhön tarvitaan aikaa, toimintakulttuureihin ja aloihin tutustuminen tärkeää Toiminnallinen osuudesta jäi sosiaalityön osuus puuttumaan Henkilöresurssien tärkeys toimintojen mahdollistamiseksi

3 Miten tästä eteenpäin? Tutkimustiedon hyödyntäminen Taidetoimintamallien käyttöönotto ja soveltaminen hankekunnissa ja laajemmin esim. sosiaalityössä ja nuorisotyössä Uusia yhteistyömahdollisuuksia… www.sosiaalikollega.fi/hankkeet/nuorten_hyvinvoinnin_ankkurit


Lataa ppt "NUORTEN HYVINVOINNIN ANKKURIT LAPISSA 2008-2010 2.11.2010 Loppuseminaari/Lapin yliopisto Projektikoordinaattori Katri Kuusela/Poske."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google